positietankini

Discussion in 'Zwangerschap' started by gitaartje, Jan 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

Nov 12, 2013
    1,983
    1,251
    113
    Ik hoop dat ik dit op de goeie plek zet..

Ik zwem best veel, maar tot nu toe pas ik mijn gewone tankini nog goed. Nu heb ik gisteren wat positiebroeken online gekocht en zag daar een flink afgeprijsde positietankini staan. Heb hem maar meebesteld.
    Maar nu zit ik te twijfelen...
    Geeft een tankini wel genoeg ondersteuning aan je buik? Dat kan ik nu nog niet zeggen.
    Wat denken jullie, is het wel verstandig om nu al een tankini te kopen, ik kan hem eigenlijk nog niet goed passen!

2. cooksie

cooksie Bekend lid

Aug 24, 2012
    516
    0
    0
    midden van NL
    Ik heb er ook 1! Had hm ook al bij m'n eerste! In het water heb je geen extra ondersteuning nodig, en met douchen enzo... Tjah douche thuis ook in m'n nakie 😃 haha dus dan ook geen ondersteuning extra...

3. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

Mar 16, 2012
    1,870
    2
    38
    Brabant
    Ik heb ook een zwangerschapstankini. Ik zwem elke week en ben er erg blij mee. Hij geeft inderdaad geen extra steun, maar dat heb je in het water ook niet nodig. Hij is zo gemaakt dat je buik er netjes inpast en je niet zo een te kleine tankini idee krijgt... Ik vind het mooier staan en ben blij dat mijn straie wat bedekt zijn.

4. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

Oct 24, 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga er morgen voor het eerst mee zwemmen, heb er eentje besteld van Lief. Zo met het passen zit hij wel goed 'aan' (niet strak), geeft mij hetzelfde gevoel als de band die aan mijn jeans vastgenaaid zit. :)

Share This Page