Eisprong gemist?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Jomy, May 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jomy

Jomy Niet meer actief

Hallo dames,

Ik zit nu in de 3e ronde en vorige rondes waren 29 en 30 dagen. Als ik uit ga van ongeveer weer zo'n cyclus zou mn ei ergens tussen 29 en 31 mei moeten zijn. Daarom ben ik gister, de 28e, begonnen met ovu testen. Gister had ik een licht streepje, vanmorgen wat lichter (dus ik dacht misschien komt dat omdat het nog in de ochtend is) dus heb ik er vanavond nog eentje gedaan maar die is nog lichter! Wat denken jullie, zal ik mn ei gemist hebben en zou die dan bv de 27e zijn geweest? Want na je ei wordt het streepje weer lichter toch?

Op de foto: bovenste is van 28 mei, middelste 29 mei 11.00 uur en onderste is 29 mei 21.00 uur.

Ik hoor graag jullie mening :p

Attached Files:

2. Jomy

Jomy Niet meer actief

Ps, je moet zowiezo al wel goed kijken voor de streepjes hoor haha. Maar de bovenste lijkt wel duidelijker dan die daar onder toch of ben ik ff abuis?

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Dat zijn de testen van zwanger&kids toch?
    Bij mij waren die voor de eisprong hartstikke wit en dacht dat mijn ei nog wel even op zich liet wachten.
    op dag 14 had ik uit het niks een knaller!
    zie mijn foto!.....En mijn baner:D

Ik denk dus dat je ei nog niet geweest is maar dat die er nog aan zit te komen..
    als de testen lichter of donkerder worden heeft niks te zeggen of je ei eraan komt of is geweest....tenminste bij mijn voorbeeld dus niet!
    de dag erna was hij inderdaad wel nog ietsjes te zien maar het s'avonds al weer spierwit!
    ik zou nog even doortesten maar zeker ook klussen:D
    succes!!

Test van boven naar beneden:
    Maandag
    Dinsdag
    Woensdag:D

4. Jomy

Jomy Niet meer actief

Hee,

Bedankt voor je reactie!

Oke, het hoeft dus helemaal niks te betekenen die lichtere en donkere streepjes. Ik dacht, nu het afneemt, is mn ei misschien al geweest. Maar dat zal ook wel erg vroeg zijn. Maar bij jou was echt helemaal niks te zien bij die eerste 2...

Zo'n knaltest als die van jou heb ik idd nog niet gehad haha... En gefeliciteerd met je zwangerschap!! Geniet ervan...

En ik, ik ga nog even doorklussen dan maar... Hahaha. Als ik een cyclus van 30 dagen heb, zou de 31e mei ook pas mn ei zijn dus ben benieuwd!

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Dankjewel!!
    Nee ik had ook nog nooit eerder zo een test gehad en zag het wel bij de andere dame's hier op het forum.
    dus ik begon ook een beetje aan mijn lichaam te twijfelen.
    ze bleven zoals je ziet gewoon wit en dacht dat het nog wel dagen kon duren voor mijn ei eraan zou komen omdat het pas de 2de ronde was na de mk en curretage..
    was dus ook helamaal blij en verast toen hij zo knalde!

Succes en jij krijgt vast deze of volgende week ook zo een knaller...showen he!!
    en vergeet vooral niet te klussen...hahahaha

6. Jomy

Jomy Niet meer actief

Hahaha, ga zo idd nog ff klussen ;) Vorige maand had ik met kruidvat ook zo'n knal ovulatietest. Dus ik test nog ff door, deze zijn idd van zwanger&kids trouwens :p

Enne ik zal als ik een knaltest heb m hier ook ff plaatsen, maar heb liever een zw knaltest hahaha. maar nog ff geduld maar weer.

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Die komt vast ook nog wel!! hahahaha

8. Kensho

Kensho Niet meer actief

Ik heb altijd een lichter tweede streepje. (Had ook nog geen test eerder gezien met echt maar een streep zoals bij die van Melanie. :D Grappig om te zien.) Maar ik heb dus echt de hele maand tweede (lichte) streepjes op 2 dagen na, dan knallen ze eraf.

Ik zou idd. gewoon doortesten en hopelijk laat ei niet lang op zich wachten. ;)

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    zo zie je maar dat het kan!
    ik was me al zorgen aan het maken dat ik mss wel geen ei had..hahahaha...maar hij was er, en goed ook!! hihihihi

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    zo zie je maar weer!!
    Ik dacht al dat het aan mijn lichaam lag, maar gelukkig is het helemaal goed gekomen en heb ik mijn eitje toch gehad...en goed ook..hihihi

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

Jan 7, 2011
    11,704
    3,816
    113
    Female
    Misschien een tip: als je denkt rond een bepaalde datum je ei te hebben, kun je beter een week voor die datum beginnen met testen... de komst van je ei kan per maand namelijk nog al eens afwijken.

Als je rond de 29/30e van de maand je ei verwacht en je begint pas op of vlak na je piek op de 28e met testen kun je misschien onterecht het beeld krijgen geen ei te hebben gehad... daarom dan beter op de 21e al beginnen met testen.

(veelal is de test voor je ei positief, maar op de dag van eisprong komt ook wel voor)

12. Jomy

Jomy Niet meer actief

Thnx allemaal voor jullie reacties. Mayd ik verwachtte mn eisprong ongeveer woensdag dus wilde zondag beginnen met de ovu testen maar aangezien ik zaterdag wat wijntjes op had dacht ik dat ze dan misschien niet helemaal betrouwbaar zouden zijn haha, stomme gedachte misschien.

Dus begon ik maandag, toen licht streepje die dinsdag nog lichter werd. En nu net weer een vaag streepje.

Dus of ik heb mn ei gemist en dan was ie dus al rond dag 13, wat wel erg vroeg is. Of ik hoop dat ik morgen of zaterdag mn ei heb en dan is mn cyclus gewoon iets langer... dan is het 31 of 32 dagen. Afgelopen 2 maanden was het 30 en 29 dagen...

maar ik hoop dat die positieve ovu test het weekend komt want anders ben ik denk ik op weg naar een lange cyclus :(

En melanie, die positieve zw test hoop ik ook zeer zeker te krijgen haha. Gister gehoord dat mn naaste collega 4 weken zwanger is dus nu heb ik helemaal zoiets van ik wil oooook! hahaha... Maarja, nog ff geduld hebben!

Hieronder nog een foto van die testen, wat op niks uit wijst denk ik?

Van boven naar onder: Dag 14, dag 15 (11 uur), dag 15 (20 uur), dag 16 en dag 17 (vandaag)...

Hoop morgen op een positieve test, ga zo nog maar even klussen ha ha

13. Jomy

Jomy Niet meer actief

En de foto :p

Attached Files:

Share This Page