Mijn vriend is verkouden, dus ben alleen 10km gaan fietsen. Kom ik terug, is hij gewoon uit zichzelf begonnen met behangkrabben in de kamer die, over een paar maandjes, van ons zoontje wordt Daarnaast had hij een kindermuziekje opgezet en zoontje was vrolijk het ronddansen met een banaan in zijn hand.
Ik heb niets te klagen. Mijn man doet erg veel positieve dingen vaak. Vandaag - bijkeuken opgeruimd - boodschappen gedaan - met onze zoon naar de kinderboerderij zodat ik rustig in bad kon chillen - en hij heeft gekookt Tis een schat
Hij had al een deel van mijn werk gedaan. Zoontje had wat moeite met in slaap vallen. Dus ik kon pas wat later beginnen. ( we hebben een melkveebedrijf)
Hij is net weer op zijn fiets gestapt naar zijn werk om morgenochtend thuis te komen en dan de kinderen te voorzien van een boterhammetje (1e schooldag al weer). Binnenkort heeft hij 4 weken vrij om ons huis te gaan verbouwen waarvan we afgelopen donderdag de sleutel hebben gekregen. Erg fijn om zo'n handige man te hebben die er ook echt zin in heeft en niet zo'n "help, mijn man is klusser" type is
Hij heeft onze dochter in bad gedaan zodat ik cake kon maken (oké, hier zat dan dus ook wel een voordeel voor hem bij ). Edit: ohja, vanmiddag heeft hij ei gebakken voor ons
Ik word altijd heel blij van de kleine dingen, dat hij een tijdschrift voor mij meeneemt van de winkel of dat hij in de auto mijn favoriete muziek op zet En ik vind het fantastisch om te zien hoe onze jongste hem aanbidt.
Ik mocht vanmorgen uitslapen en toen ik wakker werd had ie een heerlijke brunch gemaakt de kinderen gedoucht en de band van mijn fiets geplakt
Ik rolde net van de bank af van het lachen Maar je hebt volgens mij een hele lieve man. Hopelijk voel je je snel beter. On topic, mijn vriend heeft me vandaag verzekerd dat ik nog steeds geweldig mooi ben in zijn ogen, ook 18 jaar en 4 kinderen verder. Had ik even nodig
Ik heb de liefste man van de wereld! Hij helpt altijd mee in huis met vanalles, pakt zonder dat ik het vraag geregeld de stofzuiger of stopt de was in de machine. En laatst toen mijn hardlooptrainer tijdens de training is overleden en ik helemaal van de kaart thuis kwam rende hij de tuin in om me op te vangen, heeft hij de eerste dagen alles van mij over genomen en voor me gezorgd, me vast gehouden en wel 100 keer naar mijn verhaal geluisterd.... precies wat ik nodig had(krijg er nog tranen van in mijn ogen) het heeft onze band op een of andere manier versterkt....
Die van mij ook, alleen hoef ik ze zelf niet En een vriend vroeg of die mee ging maar hij gaf aan vandaag thuis te blijven voor mij en de kinderen. Ik heb em vanavond de deur uitgestuurd, kon ik tenminste netflixen
Mijn man is ontzettend lief en zorgzaam. Doet veel in huis en voor onze dochter, de taken zijn vanzelfsprekend verdeeld en ik hoef er nooit naar te vragen. Hij zegt elke dag dat hij van me houd en neemt regelmatig wat voor me mee ♡. Wat heftig zeg! Fijn dat je zoveel steunt aan hem hebt
De mijne doet altijd heel stoer, maar van binnen is hij echt een zacht ei. Hij roept al jaren dat hij een elftal aan zoons wil, maar vandaag is weer gebleken dat hij gewoon een dochtertje moet Ik had vanavond een feestje en zat helemaal in de stress, want ik was laat. Had snel gedoucht, m'n haar droop nog, moest mijn make-up doen, nog eten, etc. En terwijl ik haastig mijn eten naar binnen propte, kwam hij opeens achter me staan met een handdoek. Toen heeft hij heel zorgvuldig mijn haar afgedroogd en geborsteld. Ondertussen steeds heel bezorgd vragend: "doe ik je geen pijn?" Echt, mijn hart smolt. En daarnaast natuurlijk alle momenten waarop ik me slecht, lelijk en dik voel - en hij me vertelt dat hij van me houdt en dat ik mooi ben. Ik kan me dan elke keer weer verwonderen over de liefde en oprechtheid die ik in zijn ogen zie. Als ik hem zou moeten omschrijven in één woord, dan is dat puur. Hij is puur in alles wat hij doet: het uiten van zijn gevoel, zijn liefde, de manier waarop hij zich inzet en keihard werkt. De tranen springen me soms gewoon in de ogen bij het zien van die bijna kinderlijke puurheid. Zeker als je bedenkt wat voor verleden hij heeft (alcoholistische vader, oom in de gevangenis waar altijd alles voor opzij gezet moest worden, hijzelf die op jonge leeftijd van school af moest om het gezin te onderhouden, etc). Ja, de mijne is echt een lot uit de loterij Ode aan mijn man!
Mijn man heeft vandaag water in de water koker gedaan zodat ik hem daarna zelf aan kon doen waardoor ik sneller gekookt water had. Echt super lief, dat mee denken. Nee zonder gekkigheid dat vind ik absoluut geen positieve actie van mijn man, ook niet met de kinderen spelen of whatsaoever dat is in ons huishouden dood normaal. Wat ik wel een super lieve, zorgzame en vooral liefdevolle actie van mijn man vond na de bevalling is dat hij mij 2 weken lang mij heeft gekatheteriseerd, omdat ik het absoluut niet durfde. Dat versta ik onder een echte positieve actie. Iets wat niet alledaags is.
Lief van je man, denk ik. Maar ff serieus: jouw twee jarige moet een nacht in een ziekenhuis overnachten en jij mag daar niet bij blijven? Wtf wat voor jaren 0 ziekenhuis betreft dat? Heb je niet aangegeven dat als je niet mag blijven slapen dat je dan wel wakker in een -desnoods zelfmeegebrachte campingstoel- naast het bed gaat zitten? Bizar! Mijn kinderen hebben ook al eens in het Z-H gelegen maar hell nooooooo dat je ze toch alleen zou moeten laten liggen? Kun je toch totaal niet uitleggen aan zo’n klein wurmpje? Sterkte gewenst!
Het is een lieverdje hoor. Ik vind het positief dat hij mij door en door kent. Geen romantische poespas (daar houd ik niet van) maar hij gaat iedere zaterdag de boodschappen halen en meestal krijg ik dan wel een bloemetje. Wanneer ik nog een ochtenhumeur heb krijg ik dan ook een stukje chocolade en een kop koffie met daarbij de vraag om een beetje normaal te doen. Hij kookt iedere avond. Ik smelt ervan dat hij iedere zaterdag bij mijn ouders (na het boodschappen halen) een kop koffie gaat drinken. Ik vind dat hij heel close is met mijn zusje en behandelt haar alsof ze zijn eigen zusje is.
Dat ik vandaag moest werken en mijn ex de meiden kwam brengen.... dan loop je met een vol dienblad op het terras en komen er 2 monsters de hoek om gillen... mamaaaa mamaaaa mammmmaaaaaa.... dat mijn liefde van mijn leven de meiden heeft ontvangen en in de auto heeft gezet om naar mama te rijden die weer eens aan het werk was... En het mooiste.... mijn hart smelt... tranen in mijn ogen dat ik eindelijk de meiden weer in mijn armen heb! Maar ook de reactie van gasten, zo verschrikkelijk hard verwarmend! Deze man laat ik nooit meer gaan! Hij is de vader die mijn meiden nooit hebben gehad!!!
Och, hij is gewoon een held. En knap. Dat ook. We zijn nu op vakantie. Hij heeft de eerste dagen altijd moeite met ontspannen. Normaal gesproken slaapt hij de eerste 4 dagen super veel (hij is geen slaper). Maar hij zei vanmiddag dat hij dat nu bewust niet doet omdat hij dat zielig vindt voor mij. Nou.. ik heb hem voor morgen verplicht een dutje voorgeschreven.