Ik heb dinsdag een test gedaan.. Negatief.. Ik heb vanmorgen een test gedaan..Negatief.. Nu heb ik ze bij elkaar en op de ene is nu duidelijk een streep te zien.. Die van vandaag. Op de andere niet? Ik ben nu helemaal in de war!
wel HEEL duidelijk voor een indroger... en er kwam niets na een minuut of 5? ze geven heeeel laat strepen tegenwoordig
In principe is het alleen geldig na 5 min, en niet later. Dan kan het een indroger zijn. Maar vaak is het ook zo dat je gewoon nog vroeg bent met testen
Officieel is mn nod 31 december.. Maar ik heb volgens mij mn ei twee dagen eerder gehad dus dan zou de nod de 29e zijn.. Morgen nog maar een testje dan
Dit is echt geen indroogstreep!! KV testen doen er tegenwoordig langer over hoor! Ik zeg zwanger! Hopelijk loopt hij snel op
Ik zeg ook zwanger, ze worden na 5 minuten echt heel veel donkerder. Maar zo'n streep krijg je echt niet zonder hcg.
Ik vind de streep iets te duidelijk voor een indroger. Ben benieuwd naar je test van morgen. 😉
Ik vind hem ook te duidelijk voor een indroger! Opnieuw testen en erbij blijven kruidvat test duurt in mijn ervaring wel langer dan 5 min om positief te kleuren in het begin. Zeker wel een kwartier. Maar t streepje moet er wel staan voor ie droog is. Succes!