Positieve berichten over alternatieve behandelingen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door flower 27, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Hey meiden,

Zoals jullie hieronder zien ben ik al ruim een jaar bezig voor mijn tweede wondertje, van mijn dochtertje was ik binnen 6 md zwanger en nu nog steeds niks. Ik heb al een follikelmeting gehad, maar dat was een beetje een vage uitslag, heb wel veel last van mijn eisprong en loop dan dagen krom, dit had ik toen niet. Ik moet in september terug en dan gaan we de mmm in , maar eerst zou ik nog wat anders willen proberen, wie heeft er ervaring op de alternatieve manier liefst positief natuurlijk.

Ik hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden.

Liefs flower moeder van eva 26-01-2009

2. dushi1980

dushi1980 Actief lid

11 jun 2007
    225
    0
    0
    Hoi Flower27, ik lees met je mee, ben ook geinteresseerd in alternatieve behandelingen. Ik overweeg om naar een homeopaat te gaan of iets van acupunctuur te gaan doen. Inmiddels ook bezig voor een tweede wondertje en in mei een MK gehad, nu erg lange cyclussen 41 en 43 dagen, bij de gyn geweest en heb Clomid gekregen om cyclus regelematiger te krijgen (heb uit mezelf wel een eisprong), was begonnen met slikken maar nu na twee pillen gestopt omdat ik me er echt niet prettig bij voel, en wil het nu dus eventueel eerst met alternatieve behandelingen kijken wat m'n cyclus gaat doen.

3. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    ik lees ook even mee...van onze dochter waren we in ronde 4 zwanger en nu 10 maand bezig en de pil daarvoor al 3 maand laten staan dus zijn al jaar bezig...wil ook niet direct naar dokter lopen maar soms kan je niet anders...
    @dushi, heb je positieve berichten gehoord over een homeopaat of acupunctuur? ben er wle benieuwd naar

4. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Weet niet of dit onder 'alternatief' valt, maar ik ben zwanger geraakt door afvallen met een koolhydraatbeperkt dieet. Ik was er echt super sceptisch over en ik ben ook echt alleen maar gegaan omdat afvallen een voorwaarde voor IVF was. Ik vond het dieet vrij zwaar en had er ook echt de p over in, maar ineens voelde ik me niet lekker en een beetje raar. Dit was midden in een mega emotionele periode omdat bij mijn vader een ernstige chronische ziekte werd geconstateerd, dus ik dacht dat het daar aan lag. Plus mijn bloeddruk was iets te hoog. Uiteindelijk toch een test gedaan (meer om dat uit te sluiten...) en toen bleek dus dat ik in ene spontaan zwanger was. Daar had ik dus een goeie 6 jaar over gedaan!

5. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Hi Flower en Dushi,

Hebben jullie beide wel eens teunisbloemolie- en tarwekiemolie capsules geprobeerd?
    Ik weet (nog niet) of je er sneller zwanger van wordt, maar het kan je cyclus aanzienlijk verkorten@ Dushi en het kan helpen bij PMS klachten etc. @ Flower
    Ik ben het gaan slikken na mijn MK (in Juni) op aanraden van een vriendin en ik had binnen 5 weken na mijn curretage weer gewoon mijn menstruatie.
    Volgens de vele artikelen en beoordelingen van andere gebruikers heb ik begrepen dat je Teunisbloemolie slikt van de dag dat je ongesteld bent tot aan je eisprong en dat je daarna overgaat op Tarwekiemolie (Teunisbloem schijnt niet goed te zijn voor de ongeboren vrucht, dus alleen slikken als je zeker weet dat je niet zwanger bent: vanaf 1ste dag van menstruatie-eisprong) Tarwekiemolie zorgt voor gezond baarmoederslijm zodat de innesteling beter zou gaan. Je slikt dit dus vanaf je eisprong tot aan je NOD en afhankelijk van of je dus ongesteld word switch je weer naar Teunisbloem. Na een paar dagen viel me echt op dat mijn baarmoederslijm veranderde, dus ik hoop dat er een bevrucht eitje is blijven plakken! Maandag is mijn NOD, dus 1 dezer dagen zullen we het weten! :)

Hoe dan ook: Ik dacht baat het niet dan schaadt het niet!
    Het is homeopatisch, is niet heel duur en gewoon te koop bij De Tuinen, Het Kruidvat en bij de Hema.
    Ook over de Etos "Zwanger worden" pillen heb ik goeie verhalen gehoord, maar die heb ik zelf niet geprobeerd!

Wie weet helpt het jullie ook!
    Liefs,
    Roodje

Deel Deze Pagina