Ooo ik voel ne zo dom.. Ik heb gistermiddag en vanmorgen getest met de kruidvattessen 2v5. Allebei licht positief van vanmorgen iets beter(ochtendurine). Morgenavond zit ik 14 dagen na pregnyl 5000. Ik dacht dat het me meer duidelijkheid zou geven ivm de pregnyl maar helaas alleen maar onzekerde.
kun je een foto maken van beide testen onder elkaar? Dan kunnen we even meekijken. Wat ik hier lees is over het algemeen pregnyl na 10 dagen uit je lijf. Een uitzondering daar gelaten. Maar als je testen nu op lopen ben ik erg hoopvol dat dit niet meer van de pregnyl is
Je kan beter testen met ong dezelfde urine dus of beide met ochtend urine of beide met middag urine . Ik zou dus vanmiddag rond dezelfde als gisteren weer testen (zelfde soort urine) en kijken of hij is opgelopen. Overigens testte ik op 13 dagen na pregnyl met de kv nog posi vd pregnyl helaas. Op de 14e dag werd ik ongi (dus toen niet meer getest).
Ik ben ook wel benieuwd naar een foto Ik testte elke dag en op 11 dagen na 10.000 pregnyl was er nog een heel licht streepje en de volgende dag was mijn test donkerder. Maar jij hebt maar 5000 gespoten, dus ik denk dat het er wel uit is. Spannend zeg!! Ik zou morgen ochtend weer testen en als die donkerder is ben je zwanger😁
Bedankt voor jullie reactie. Wat ik een beetje begrijp blijft het onzeker. Ik heb even een foto gemaakt. wel lastig te maken want het zijn echt lichte streepjes en op foto minder waarneembaar. Eerste test heb ik gistermiddag rond 14.00 uur gedaan met ook goed geconcentreerde urine zoals vanmorgen. Ben benieuwd
Ik zie ze allebei goed. Spannend hoor! Ik durf je nog niet te feliciteren want er zijn altijd uitzonderingen.. Maar ik vind het er hoopvol uit zien
Pregnyl is een hardnekkig goedje, ik heb al een cyclus gehad tot 16 dagen na de spuit. 5000 eenheden. De 10 dagen die doorgaans aangehouden worden klopt niet. Morgen nog eentje en moet oplopen en snel ook, anders is het niks. Hoop het zo voor je, heb zelf soms zin om het servies tegen de muur te hangen, weet dus hoe frustrerend het is.
Ik vind het feit dat de onderste test duidelijker is dan de eerste test iig heel hoopvol . Spannend, hopelijk heb je snel duidelijkheid!
Ik heb een test gedaan. Maarhij is niet veel donkerde. Wel kan ik de test beter op foto zetten ... Ik weet het effe niet meer :-/
Wil je even een foto plaatsen, ook met de anderen? Dat hij nu niet veel donkerder is, is niet zo erg. Als hij maar niet lichter wordt. Kan zijn dat hij morgen duidelijker is. Als de pregnyl eruit gaat zou hij lichter moeten zijn.
Was even een geknoei om de foto's na de computer te krijgen. Ik vind de foto's op mobiel ook duidelijke, maar bij deze.. Wat vinden jullie??