Positieve boost nodig voor geplande keizersnede

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Inkie27, 31 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    mijn keizersnee kwam na 48uur weeen enne tja dan is een ruggenprik zetten niets..weeen, moeheid, overgeven wat totaal beroerd maar ik denk als je er fit aan begint het wel meevalt!

Keizersnee zelf was zoo gedaan wat ik jammer vond is dat kleine en partner gelijk weg werden gehaald..daar lag ik dan alleen..maar goed ook dat duurde naar mijn mening niet heel lang.

Wat betreft de keizersnee voor mijn nieuwe zwangerschap. Heb met 16 weken zw.schap gesprek in ziekenhuis gehad. Daar werd gevraagd hoe ik zelf erin stond wb bevallen. Ik wil het liefste natuurlijk bevallen omdat je dan ws de volgende dag naar huis kan..dit wordt ook uitgangspunt maar moet wel groeiecho met 35 weken, als t een groot kind is wordt het een geplande keizersnee en ook als t niet met 41 weken spontaan begint worst dat het ook..dusse hier is t nog maar onzeker of het wel natuurlijk geboren gaat worden..
    oja daar keizersnee is bij mij borstvoeding niet goed op gang gekomen!
    Inkie heel veel succes enne wel een heerlijk idee dat je weet dat je deze week de kleine in je armen mag nemen..enne die slapeloze piekernachten heb je volgens mij ook als je natuurlijk gaat bevallen. Het is gewoon heel spannend![/QUOTE]

2. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Ik heb zelf nooit een KS gehad, maar een vriendin van mij heeft twee keer keizersnee gehad. Ze vond het echt reuze meevallen! Je voelt er inderdaad allemaal niks van, omdat ze verdoven voordat ze de ruggenprik zetten, dus maak je daar maar geen zorgen over. Ook het herstel ging bij mijn vriendin heel spoedig. Ze vond het wel een beetje jammer dat ze niet op natuurlijke manier was bevallen, maar dat was meer omdat ze dat graag ook eens meegemaakt had. Maar al met al zou zij iedereen een keizersnee aanraden! :D

Veel succes meid!

Deel Deze Pagina