Hoi dames, Vrijdag 26 april een positieve cb en zo goed als even donkere streepjes op z&k dipstick maar zaterdagochtend 27 april een knaller op de z&K dipstick. Ik voel mij al 2 dagen heel weeig en heb ontzettend zere borsten. Ik dacht zal ik gewoon een testje wagen.. Zien jullie ook iets of zien ik een streepje die ik graag wil zien?? Ik had nog action testen dus dacht ff kijken of er wat te zien is.
Ik.zie niks, maar je bent ook nog erg vroeg met ongeveer 7 dpo . Ik zou de kwaaltjes overigens voor nu nog gaan linken aan progesteron . Als je misselijk/weeig bent van hcg (al sinds 5 dpo), dan had je de innesteling al voor 4 dpo en dat lijkt me wel erg vroeg
Ik zie niks. Ik zou over een paar dagen weer opnieuw testen. 7 dpo is wel erg vroeg. De klachten kunnen ook PMS klachten zijn.
Vanmorgen en action en predictor gedaan.. binnen 5 minuten een streepje!! Laatste 2 foto's zijn van een uur later
Ook de action loopt vrij snel op.. ik vind het verschil zo groot met 1 dag.. zit 24 uur tussen. Is dat normaal?