lh piek al bereikt?Of in de buurt?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door griekie, 10 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Hallo,

Ik zet het bericht er maar weer opnieuw op aangezien de vorige per ongeluk verwijderd is uit de database. Ik vroeg me dus af wat jullie van mijn ovulatiestesten vinden(zie album).Ik heb namelijk 04-04 -09 erge krampen en rugpijn gehad en ondanks dat mijn vorige twee cyclussen 48 dagen duurde wilde ik dus al eerder beginnen met de senssitest ovulatietesten. Fertility friend geeft aan dat ik de 6e mijn eisprong heb gehad en op de ovulatietesten is dar ook donker streepje te zien, maar niet donkerder dan de teststreep. Nu had ik gisteren eggwhite slijm en dat heb ik meestal 2 a 3 dagen na mijn eisprong.Alleen vind ik dus de temperatuur verschillen niet zo groot, en dat was bij mijn vorige cyclussen wel. Nu ben ik sinds 3 weken begonnen aan teunisbloem en aangezien mijn vorige cyclussen dus zo lang duurden. Mocht mijn eisprong dus de 06-04-09 geweest zijn dat betekend dat ik dan een ik cyclus heb van 35 dagen terwijl mijn vorige cyclussen 48 dagen duurden.Duimen dat ik een positief zwangerschapstestje over +- 10 dagen in mijn handen mag hebben. =D> :D

2. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hoi Griekie!

Ben ik weer ;) Ik heb gisteren mijn ei gevoeld geloof ik... daarma voor de zekerheid nog een x geklust en afwachten maar weer.
    Ik heb eigenlijk helemaal geen verstand van tempen... nog niet eens een thermometer in huis!

Spannend meid dat wachten! Ik wacht gezellig met je mee :D

Groetjes Cynthia

ps... mijn ovutestjes zijn nog al verkleurd na een paar dagen anders had ik van de mijne ook een foto gemaakt.

3. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Hey, gelukkig we hebben 'elkaar' weer gevonden. Oh ik hoop het zo voor je meisie!!!! [-o< Ik werd vanochtend dus wakker en zag dat mijn tempratuur dus enorm gedaald was, wat dus meestal een teken is dat ik mij eisprong heb. Dus vanmorgen vroeg gelijk mijn lover wakker gemaakt en gezegd er is werk aan de winkel hihi! wel raar wat gisteren toen ik een ovulatietestje deed gaf hij nog steeds een heeeel licht streepje.En ik vond het wel al raar dat mijn tempratuur niet gedaald was, aangezien fertiliti friend dus al aangaf dat ik een eisprong had. Nou ja maar even afwachten wat mijn tempratuur de komende dagen doet, maar hoe dan ook mijn cyclus is dus zoiezo veel korter geworden.13 dagen of dus al mijn eisprong vandaag is geweest 8 dagen.Ik vind dat zoziezo al een feestje op zich hoor!Nou wijfie, dan zouden we alsnog rond dezelfde dag kunnen testen aangezien die van jou dan waarschijnlijk gisteren is geweest, we moeten elkaar maar in de gaten houden!Nu is het morgen pasen en eitjes zoeken, maar hopelijk hebben we die van ons dus al gevonden met positief resultaat :D

Liefs

4. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Hi ben ik weer ik snap er niks meer van, nu heb ik vandaag dus duidelijke temperatuur daling gehad wat bij mij meestal duid op een eisprong(bij de vorige cyclussen) maar de afgelopen dagen had ik op 6 en 7 april donkere teststreepjes (maar niet donkerder dan de controlestreep)en daarna maar een heeeeel licht streepje maar vandaag is hij ietsjes donkerder dan gisteren, maar geen lh piek te herkennen. Ooooooooooooh ik wordt er gek van.

Deel Deze Pagina