positieve clearblue negatieve life test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door emp, 15 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emp

emp Nieuw lid

15 nov 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen iedereen,

Ik ga hier even in het kort mijn verhaal schetsen. Half augustus ben ik zwanger geraakt, maar deze zwangerschap is helaas half oktober misgelopen. Op 12 oktober 2011 heb ik een curretage gehad waarna 2 weken later (26 oktober) bleek dat ik snel een eisprong ging hebben. Het eitje was al 18 mm. Natuurlijk hebben we van die info handig gebruik gemaakt om te klussen. Een week later voelde ik me redelijk zwanger, vlagen van misselijkheid, pijnlijke en jeukende en blauwe tepels. Omdat ik dacht dat het nog te vroeg was om te testen, heb ik op zondag 13/11 getest met een clearblue digitale test. Deze gaf al snel als resultaat zwanger 1-2 weken aan. Omdat ik vreesde dat dit resultaat positief was omwille van het HCG dat nog in mijn bloed zat van mijn vorige zwangerschap en aangezien ik op dat moment lichtjes bruinverlies had, heb ik enkele dagen nog een clearblue test gedaan. Deze test gaf opnieuw zwanger 1-2 weken aan. Ondertussen was het bruinverlies gestopt waardoor ik dacht aan een innestelingsbloeding. Gisteravond een week later (14/11) heb ik een gewone life test gedaan, helaas gaf deze een negatief resultaat. Omdat ik dacht dat avondurine de test mogelijkerwijs negatief had beïnvloed, heb ik vanmorgen weer een life test gedaan, maar ook deze was negatief. Weet iemand raad? Ik weet niet wanneer ik best nog eens opnieuw test want ik kan me niet baseren op mijn regels aangezien ik deze na de curetage nog niet heb gehad. De vlagen van misselijkheid zijn nog steeds aanwezig waardoor ik me toch nog zwanger voel.

2. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Life testen ken ik niet?????? misschien nog een keer proberen met cleur blue?

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.039
    15.634
    113
    Nabij Utrecht
    Het schijnt dat de zwangerschapstesten ook nog wel eens reageren op je eisprong.

Wat zou kunnen is dat het eitje gewacht heeft met springen en dus niet volgens de berekeningen is gesprongen.
    Hierna kunnen dus de clearblue testen hebben gereageerd op je eisprong (pieken van het LH hormoon) en dat je eisprong nu geweest is, en daarom de gewone zwangerschapstesten negatief zijn.

Als je nou eens een ander merk neemt (bijvoorbeeld kruidvat of weer de digi clearblue) en kijkt wat die als uitslag geeft.
    Is deze test dan ook weer negatief, dan denk ik dat bovenstaande bij jou het geval is geweest.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.039
    15.634
    113
    Nabij Utrecht
    Overigens kloppen je data niet ;)
    Je zegt dat je op zondag 13/11 (dus eergisteren) voor het eerst Clearblue hebt gedaan. Daarna een paar dagen later weer een Clearblue (dat zou dus vandaag of morgen ofzo moeten zijn) en daarna gisterenavond (volgens jou een week later dan je eerste test) weer getest en vanochtend ook weer.

Zover ik weet zit er tussen 13 en 14-11 maar 1 dag en geen 1 week verschil ;)

Deel Deze Pagina