Hallo, Ik ben op dit moment 8 weken zwanger. De echo met 7 weken en 5 dagen zag er goed uit (meting kwam uit op 8 weken en 1 dag en het hartje klopte goed) Sinds een paar weken verlies ik soms wit plakkerig slijm, de ene keer wat meer dan de andere keer. Na de echo verloor ik een iets groter kloddertje. Is dit normaal zo vroeg in de zwangerschap? Het is toch niet een slijmprop die je vlak voor je bevalling hoort te verliezen? Groetjes, Natasja
Hoi natasja, Nee dat is niet je slijmprop. Je zal merken dat gedurende de gehele zwangerschap je afscheiding verandert. Dan iets meer, dan iets taaier,dan wit,dan gelig, dan waterig. Geen zorgen Imke
Hoi Imke, Bedankt voor je snelle antwoord! Nu heb ik toch nog een vraag. Is het normaal dat er af en toe ook draderig slijm bij zit? Ik dacht altijd dat dit alleen rondom de eisprong was? Groetjes, Natasja
hoi Natasja, ja dit is normaal, je verlies in de zwangerschap vaak veel meer slijm, dit kan ook wit en slijmerig en draderig zijn. geen probleem. Mirjam