Positieve eisprongtest>vandaag klussen of morgen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pientje01, 8 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iris85

iris85 Lid

14 mei 2010
    47
    0
    0
    onderwijsassistente
    Groningen
    Dag lady`s,

Ik heb 10 testen van L10 besteld en vandaag moet ik met de eerste beginnen. Er staat alleen dat je 4 uur lang niet mag plassen en 2 uur lang niet mag drinken. Jemig dat vind ik niet erg fijn en dit moet ik 10 dagen lang doen!!! Heb het er wel voor over maar dat 4 uur lang niet plassen vind ik niks! Hebben jullie ook ervaring met deze testen?

Thanks voor een reactie:)

2. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey lady's ik heb ook van die witte puntjes uit m''n tepels hoor, ik had vandaag zo'n ultra test van mat care gedaan maar helemaal niks het is natuurlijk ook nog wel erg vroeg maar toch een beetje balen

3. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    hallo dames ik heb vandaag zo'n ultra test gedaan van mat care maar negatief natuurlijk bah ik haat negatieve testen! Het is nog wel erg vroeg ik bedoel het is net 3 dagen na de innesteling maar toch baah bah bah

4. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

nou dames ik weet het gewoon niet meer, ik ga in ieder geval vanuit dat het niks wordt deze maand kan het alleen maar meevallen als het wel is zo!
    witte puntjes heb ik 1x eerder gehad, vorige maand.
    verder heb ik zo'n drukkend, kramp gevoel, heb normaal nooit buikpijn voor mijn ongi, pas als ik het ben.

@iris
    ik ken die testen niet, waar heb je die gekocht? en waarvooris het?

5. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    L10 is een webwinkel waar ze ook ovulatie testen enz verkopen zag ik net hihihi

Nou ik moet zeggen is dat ik vandaag ook heel de dag zo'n drukken gevoel heb in m'n buik en verder heb ik echt dikke tepels! Ik heb altijd alleen de ochtend van m'n ongi buikpijn, toch voelt dit anders o en elke keer steken door m'n vagina heen:)

6. AHzondag

oke dat is wel vreemd.
    maar op zwanger en kids kan je ook ovulatie testen bestellen en die hebben niet zo'n gebruiksaanwijzing;)

7. Pientje01

Pientje01 Actief lid

16 jun 2010
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Iris: een tijdje niet plassen voor de test is volgens mij verstandig en niet een halve liter water drinken ofzo ook want dan is je urine niet geconcentreerd genoeg. Ik zou het maar met n korreltje zout nemen die gebruiksaanwijzing.

Ik voel nog steeds niks en heb dus maar n paar tampons in mijn tas gestopt. Zie het niet gebeuren deze keer! Bij jullie klinkt het wel positief toch?? Grotere borsten/tepels etc krijg je niet als je ongi wordt toch??? Nog even volhouden....!!!

Xxx

8. AHzondag

nou ik zie het helemaal niet zitten meer deze maand, zeker niet met deze buikpijn. gisteren even mijn frustratie uitgesproken naar manlief. snap het toch allemaal niet.
    hij gaat over op de orde van de dag en ik blijf me kl*te voelen.

sorry hoorde net dat er weer iemand binnen twee maanden zwanger is.. pfff zo confronterend

9. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Liefje even als meiden onder elkaar MANNEN KOMEN VAN MARS:$
    Die van mij gaat nog werken als die kleine van mij echt de hele huiskamer onder kots en ik met 40 graden koorts ijlend op de bank lig en als ik dan vraag of hij aub naar huis wil komen vraag hij of het echt nodig is want hij is aan het werk:x

Ik heb ook echt de hele dag buikpijn! en dan kan door verschillende dingen komen: Je darmen maken plaats voor de baarmoeder / je baarmoeder moet wennen aan het vruchtje en dan kan je ook krampjes krijgen / bandenpijn enz enz! het is heel normaal dat je de eerste weken buikpijn heb of een ongi gevoel

Tot het tegendeel bewezen is moeten we ons niet druk maken dat kan alleen maar slecht zijn voor het eventuele beebje

Ik snap ook wel dat je gefrustreerd word als iemand kom vertellen dat ze zwanger is maar geloof me jouw tijd komt ook en misschien sneller als je zelf denk en dan bestaat de kans dat iemand net zo gefrustreerd is als jij nu ben omdat jij het hun vertel en zij ook graag willen

Kop op meid als het kon kwam ik je eff een kroellie geven en hadden we lekker samen een potje gejankt

10. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Hoi dames,

Ben ik ook weer. Nou ik ben de draad ook kwijt. Gisteren juist heel erg het gevoel zoals ik altijd een dag voor mijn ongi heb, dus veel kramp en vooral zware benen. Gisteravond vooral. Maar vandaag dus bijna weer niet. Wel veel doorzichtige afscheiding, maar alleen bij het afvegen. Normaal voor mijn ongi is dat wit. En die afscheiding gaf het gevoeld dat er wel al iets vloeide, zoals ik dat normaal bij mijn ongi heb. Ik weet niet meer wat ik er van moet denken. Ik loop elke dag maar met maandverband op zak voor het geval dat.

En ja, ook mijn manlief negeert het een beetje als ik er over begin. Daarom vind ik dit forum zo fijn. Kan ik het toch van me afschrijven. En vooral fijn om te weten dat ik niet de enige ben die er geen touw meer aan vast kan knopen. En zoals Joyce al zegt. Tot het tegendeel bewezen is moeten we niet druk maken, al is het zo moeilijk. Tot het tegendeel bewezen is heb ik toch nog wel een beetje hoop.

11. Pientje01

Pientje01 Actief lid

16 jun 2010
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh lieve dames...het is ook echt moeilijk! Iedere keer weer eerst onzekerheid en dan weer teleurstelling. Maar houd moed hoor! Zo lang er nog geen ongi is, kan het echt nog! Ik had bij de eerste ook de eerste weken een ongi gevoel, dus dat is volgens mij heel normaal. Ben bang dat ongi-kwaaltjes op zwangerschapskwaaltjes lijken... Moeder natuur maakt het ons niet makkelijk!

12. AHzondag

ja, jullie hebben gelijk, mannen zijn zooo van mars....hahaha
    nou vandaag weet ik het echt niet meer, gisteren nog donkere roze afscheiding van dag weer donker geel:$
    geen echte buikpijn meer tot nu toe dan.
    wel last van mijn borsten:(

ik wacht het maar af en zie wel hoe het loopt.
    ik heb me voor genomen om niet te veel stil te staan bij meiden die het wel snel lukt. ik gun het iedereen helemaal nu ik weet hoe lang het kan duren.

meiden nog even door bijten en niet te veel nadenken (zeg ik;))

13. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Meiden Pientje heeft gelijk, in het begin kan een zwangerschap ontzetten op je ongi lijken. voordat ik wist dat ik zwanger was van Izzy was ik gewoon in de veronderstelling dat ik ongi ging worden door alle symptomen totdat je overtijd ben. en na 7 weken kreeg ik bandenpijn en doet voelt ook ongeveer zo alleen heb je verschrikkelijke steken door je liezen naar je rug

Kom op meiden we kunnen het, positief blijven en we zijn nog niet na onze NOD dus nog alle kansen

14. Pientje01

Pientje01 Actief lid

16 jun 2010
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    En joyce...hoe ging je sollicitatie??

15. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Nou meiden, helaas. Bij mij heeft mijn ongi net dus doorgezet. :( Aan de andere kant wel blij dat de onzekerheid nu weg is, maar toch balen... Nou ja nieuwe ronde nieuwe kansen ;)

Ik blijf natuurlijk wel duimen voor jullie :)

16. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Schat ik heb 'm morgen:D

17. AHzondag

Balen emmie dat het door gezet is.
    ik hoop dat het de volgende ronde wel lukt!

ik heb nog steeds donker roze/ gele afscheiding en wat meer pijn aan mijn onderrug. denk dat het dit weekend ook wel door zet.

wat voor sollicitatie heb je dan joyce?

18. Pientje01

Pientje01 Actief lid

16 jun 2010
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeps sorry joyce > ik dacht vandaag!!
    En emmie > wat balen meid!!!!
    ....en sammie > nog 2 dagen...spannend
    ik begin n beetje n ongi gevoel te krijgen...hmm hen weinig hoop

19. AHzondag

wat ga ik dit missen zeg op vakantie!
    ik voel ook niet echt lekker een beetje misselijk en duizelig en een beetje een weeiig gevoel in mijn onderbuik.
    laat die ongi maar snel komen, als het dan toch moet he.

nou pien jij was degene die zei dat het nog alle kanten op kon gaan zoalng de ongi er nog niet is, dus niet bij de pakken neer gaan zitten.
    hou de moed erin!!!

20. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Heyyyyyy

ik heb een sollicitatie als verkoopster van kinderfotoos....

@Emmie jammer meid laten we het de volgende ronde hopen

Sammie en Pien we lopen allemaal bijna tegelijk laten we de moed niet zakken ok en sammie ik was vanmiddag ook echt BLEHHHHH ik heb zelfs 2.5 uur liggen slapen en toen ik wakker werd dacht ik echt dat ik moest overgeven en ik had het apezuur.

Tegen de tijd dat we een jongetje zijn komt het allemaal goed en tot die tijd moeten we gewoon geduld hebben

Deel Deze Pagina