Positieve eisprongtest>vandaag klussen of morgen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pientje01, 8 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

nou slapen kan als zodra ik me bed uit kom hahaha
    het avond eten smaakt niet, maar dat kan ook komen door dat me niet lekker voel door ongi.

bah wil gewoon zekerheid!

2. Pientje01

Pientje01 Actief lid

16 jun 2010
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha...ik ben ook lekker consequent hè? Tegen jullie zeggen dat het nog alle kanten op kan en zelf bij de pakken neer gaan zitten!! Zal mijn best doen om ook een beetje positief te blijven. Als ik jullie niet had!! Ik ben trouwens ook best moe de laatste dagen. Ik ben vanmiddag zelfs even op bed gaan liggen toen ons manneke een middag dutje deed!

3. Pientje01

Pientje01 Actief lid

16 jun 2010
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja....joyce heel veel succes morgen!! Xxx

4. AHzondag

ja, joyce heel veel succes morgen!

nou pien ik snap het allemaal wel hoor.
    het wachten is ook verschrikkelijk!!!!

5. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Pien ik heb vanmiddag ook 2,5 uur geslapen :D Iik was ook zo moe en sammie ik heb ook een weeig gevoel en ik heb hett echt de hele dag al hett apezuur getver!

sammie niet de moed laten zakken totdat je ongesteld ben en jij ook niet pien!

Sammie we zullen jou ook missen, wanneer ga je weg?

Enn meiden bedankt, zodra ik morgen terug ben horen jullie meer van mijn sollicitatie maar dat is pas laat ik ga 8 uur van huis en ben pas 2 uur terug ik moet helemaal naar limburg en dat is voor mij +/- 2 uur rijden

6. AHzondag

zo dat is dan wel een eind rijden zeg!
    maar als je een baan in deze tijd kan vinden, meteen doen!

ik ga de 24ste weg en pas 12 sept terug:D
    heerlijk hoor de vakantie.

zit wel te twijfelen, mocht ik ongi worden zal ik dan mijn ovutesten meenemen of niet?

7. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Als ik heel eerlijk mag zijn, laat die ovutesten even thuis en geniet van je vakantie, van de relaxte sfeer tussen jou en je mannetje en je weet ongeveer wanneer je ei is. probeer lekker te sexen voor de fun, drink een borrel word bruin enz enz! je gaat maar 1 x per jaar of misschien 2 x op vakantie geniett ervan en thuis kan je de draad week oppakken

en wie weet ben je zwanger als je thuis kom mocht je nu je ongi krijgen

liefs

8. AHzondag

ja dat is zo ik laat ze lekker thuis en we zien het wel.
    wie wat er gebeurd :D

9. Pientje01

Pientje01 Actief lid

16 jun 2010
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben het helemaal met Joyce eens...gewoon alleen maar genieten!!! Even niet aan denken en geen testen doe . Je doet het toch vast wel vaak genoeg om t ook rond je ei te doen...hihi!!

Het wordt wel n beetje het weekend van de waarheid denk ik...spannend!

10. AHzondag

ja, ik weet het jullie hebben gelijk.
    ik ga helemaal niet bezig zijn met zwanger worden dan misschien heeft dat wel een goeed effect :)

ik dacht vanmorgen ongi te zijn geworden, had wel wat bloed meer dan de afgelopen dagen, maar na een tampon te hebben gebruik, is het weer bijna niks. ik weet het allemaal niet meer.
    heb wel last van de rechter zijkant van mijn buik, maar geen ongi pijn meer.
    verder ben ik met vlagen misselijk en zie ik wassig(als het zo schrijft) als het morgen nog niet doorzet ga ik een test doen.

Joyce hoe was je solicitatie gesprek?
    Pien, wanneer ga jij testen?

11. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Meiden

Ik heb vanmorgen positief getest...... het was wel een lichtblauwe streep maar toch
    Ik ga morgenochten nog een keer testen

X

12. AHzondag

Goed zo!
    ik hoop het echt voor je dat het raak is.
    iemand had voor mij gependelt en zegt dat ik in oktober zwanger ben. nou ben benieuwd liever eerder natuurlijk!

nou ik benieuwd morgen!
    en hoe was je solli?

13. Pientje01

Pientje01 Actief lid

16 jun 2010
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joyce....wat een fantastisch nieuws!!!!!!!! Gefeliciteerd meid!!!!! Een dun streepje is ook echt een streepje hoor.... Laat je het morgen weten???

14. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden

Nou ik heb vanmorgen ook weer getest en weer positief ik heb de foto's bij gevoegd

Mijn Solli is goed gegaan, mag volgende week een proefdag draainen en 1 september beginnen.... Eindelijk gaat het tij weer een beetje keren ik heb namelijk best een rot periode achter de rug maar goed

Hoe is het met julie meiden
    Pien heb jij al een test gedaan?

dikke kus voor jullie

15. Pientje01

Pientje01 Actief lid

16 jun 2010
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd meid!!! Hartstikke positief...!! Je hebt het verdiend hoor!
    Ik heb vanochtend getest...hield het niet langer vol. Geen streepje te bekennen dus mijn gevoel was toch helaas goed. Ik had een predictor gekocht waar je 4 dagen voor nod mee kan testen. Ben flink aan het balen en daarna maar weer op naar de volgende ronde.

16. AHzondag

goed zo joyce, die is vet positief!
    gefeliciteerd hoor.
    lekker gaan genieten van je baan en je zwangerschap:D

ik ben wel ongi denk ik nog niet zo erg als normaal, maar denk dat het wel komt.
    als je ongi bent heb dan in je hele buikpijn? ik heb het voor namelijk aan de zijkant en in mij liezen?

17. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

gefeliicteerd joyce die zijn heel mooi positief

18. Pientje01

Pientje01 Actief lid

16 jun 2010
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ellen: toevallig...mijn manneke is 2 dagen jonger dan Emma!
    @sammie: ik heb altijd alleen een beetje zeurderig gevoel onderin mijn buik.

19. AHzondag

nou ik ga ervan uit dat het deze maand niks is!
    op naar de volgende maand!

20. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Euhhhhhh pien met de predictor test ik ook niet positief, dat zijn echt rotdingen, ik zou toch echt een kruidvat proberen

Deel Deze Pagina