Positieve eisprongtest>vandaag klussen of morgen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pientje01, 8 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pientje01

Pientje01 Actief lid

16 jun 2010
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt??? Betaal je wel enorm veel geld voor!!! Toch nog een kv 2 v 5 kopen?? Wil mezelf eigenlijk geen valse hoop meer geven...pfff ik heb het er geloof ik moeilijker mee dan ik dacht!

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

pien,
    het is logisch dat jet het moeilijk hebt.
    je wil niet weten hoe ik ben geweest deze afgelopen 3 dagen nu pas kan ik accepteren dat we weer een maand ingaan om het te proberen.

ik zou toch als je over 2 dagen niet ongi bent toch zo'n test doen van kruidvat.

3. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Och lieverd toch...... het betekend niet dat als de 1 vroeg een positieve uitslag heb dat de ander dat ook heb! Vriendinnetje van mij teste pas positief 1 week na haar NOD nog heel eventjes geduld hebben maar ik snap echt dat je baalt hoor 2 weken op een wachtbankje maken je heel onzeker

Pien en sammie jullie krijgen van mij allebei een dikke kus en knuf omdat ik jullie echt lieve meiden vind:)

4. AHzondag

ik vind jullie ook heel lief!
    ik vidn het fijn dat er iemand naar me luistererd, manlief doet het niet! die snap het allemaal niet... ahahah

geloven jullie in pendelen?

5. Pientje01

Pientje01 Actief lid

16 jun 2010
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook geen begrip! Was in tranen vanochtend, zegt ie "komt het toch volgende maand of daarna". Mannen snappen er echt niets van. Ik heb mezelf getracteerd op een afspraak bij een luxe kapper. Vond dat ik het verdiend had! Ik twijfel nog of ik zo even langs de kv fiets of dat ik mezelf dwing te wachten tot maandag...hmm wat een dilemma's! Maar goed...nog geen ongi te bekennen gelukkig dus er blijft n sprankje hoop! Dikke kus voor jullie lieve meiden!!!!

6. AHzondag

mannen af en toe kunnen we ze wel schieten hahaha.
    kan je het nog volhouden pein?
    wanneer ga je weer testen?

joyce heb je het je man al verteld?
    hou ons wel op de hoogte he.

nou mijn ongi is raar maar wel aanwezig.
    gelukkig ben ik op vakantie niet ongi en niet zwanger, dat is dan wel weer een pluspunt. :)

7. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    @ Joyce: Meid, van harte gefeliciteerd! Geniet ervan. :D
    @ Sammie: jammer dat je ongi doorgezet heeft. Maar wel genieten van je vakantie hoor 8)
    @ Pien: jammer van de negatieven test. Maar misschien later deze week nog?

8. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Goede morgen meiden,

Sorry dat ik niet zo vaak ben geweest, druk druk druk van het weekend en vroeg naar bed!

Vrijdag had ik de sollicitatie en ik ben zo goed als aangenomen, donderdag ga ik een proefdag draaien en als dat goed gaat kan ik daarna m'n spullen ophalen:D Vrijdag lag ik ook al om half 9 in bed ik was versleten. zaterdag ging onze kleine meid bij opa en oma slapen want wij hadden een BBQ en zondag heb ik ons meisje weer opgehaald en ik lag gister weer om 9 uur in bed ik was echt moe

Ik heb 3 dagen positief getest en de testen worden steeds donkerder dus ik denk dat ik wel kan zeggen dat ik echt zwanger ben en nu maar hopen dat het beebje blijf zitten want het is nog wel erg pril. Jaaaaaa tuurlijk weet mijn mannetje het en hij is er erg blij mee naar zal pas echt juichen als we voorbij de 12 weken zijn of als de echo heb bevestigd dat het beebje goed zit.

Voor de rest ben ik al echt moe hoor, 9 uur sávonds is ineens echt het matje en dan wil ik ook echt naar bed:$

Hoe is het met jullie meiden?

Sammie op naar de volgende ronde en wanneer ga je met vakantie meid en waar ga je heen? (of heb ik dat al gevraagd:))

Pien, ik las dat je negatief heb getest.... is je ongi al doorgebroken of heb je nog een keer getest?

Emmie wanneer heb jij je ei weer?

En hoe was jullie weekend?

Dikke kus

9. AHzondag

nou joyce ben echt heel blij voor jullie en inderdaad, jullie moeten eerst de 12 weken door komen.
    maar bij de meeste gaat het wel goed geloof ik.
    wij gaan morgen weg naar spanje.
    wanneer ga je het je dochter vertellen?

ach heb me voorgenomen lekker te gaan genieten en na de vakantie er weer voor te gaan!

peintje, heb al getest of ga je nog wachten?

10. Pientje01

Pientje01 Actief lid

16 jun 2010
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff...durf niet meer te testen maar ben nog steeds niet ongi!! Zou het dan toch.....????!!!!

11. Pientje01

Pientje01 Actief lid

16 jun 2010
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh en Joyce...wat heerlijk meid!! Allemaal positieve dingen! En uiteraard duimen dat alles goed gaat!

12. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Spannend meis!! Succes ^_^

13. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Hoi! Lees al even met jullie mee. :) Leuk!

Ben vandaag ook 1 dag overtijd (net als Pientje)... maar durf niet te testen.

@pientje: heb je al getest?

14. AHzondag

kom op dames, laat jezelf niet in onzekerheid zitten en die die test!!!:D

ik heb trouwens een hele rare ongi gehad. het is volgens mij al over
    ik zal het uitleggen dinsdag bruin tot met vrijdag, vrijdag tot nu.
    heel licht roze en soms heel donker bruin.
    geen tampon of maandverband nodig gehad! normaal heb ik dat echt wel 2 dagen dat het eruit loopt (sorry)
    wat nu?
    kan dit innesteling zijn of een pseudo menstruatie of het allerlaaste optie maak ik mezelf dit wijs?

vrijdag had ik wel echt hele erge buikpijn, steken bij mijn liezen. herkent iemand dit?

dames ik ga morgen weg wil het weten ahahaha:D

15. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Hey sammie, da's wel gek ja! Ik herken het niet..... dus echt advies kan ik je niet geven. Heb je al getest?

Morgen of woensdag ga ik testen! (morgen alleen héél vroeg op dus dan is woensdag leuker, met vriend samen)

16. AHzondag

jah ik herken het ook niet.
    wat ik heb uitgerekend is dat ik vrijdag echt ongi had moeten worden als ik 14 dagen erbij op tel.
    maar is het niet zo dat de cyclus lengte altijd de helft is, zoals bij 28 is de helft 14dagen misschien moet ik er 17 dagen bij optellen en zou ik woensdag pas een test kunnen doen, snap je hem nog?
    maar vooralsnpg ga ik er gewoon vanuit dat het niks is, lees hier op het forum dat wel meer vrouwen dit hebben.

17. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Inprincipe word je toch ongi 14 dagen na je ei? Majah, dat is ook bij iedereen weer anders.... moeilijk he? Hopen dat het gauw raak is!!

18. AHzondag

je LF is toch de periode na je ei?

19. Pientje01

Pientje01 Actief lid

16 jun 2010
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sammie: zou toch nog een testje proberen hoor! Het klinkt niet echt als een ongi en dat weet je het maar zeker. Volgens mij volgt 14 dagen na de eisprong je ongi. Maar wanneer dat was weet je nooit zeker maar igg 48 uur na een positieve ovu test.

@tycuna: wat spannend...!! Mijn gevoel zegt de ene keer zwanger en de andere keer dat ik toch ongi word. Durf na een aantal negatieve testen gewoon niet meer. Heb jij al getest???

20. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland

Lieverd je LF is inderdaad je periode na je ei! Ik zou inderdaad nog maar een testje wagen het kan ook zijn dat je lichaam in de war is. Die steken in je liezen kan ook bandenpijn zijn maar ook van je ongi:(

Overigens tot nu toe heb ik helemaal geen innestelbloed gehad en schijn ik volgens de CB digital toch al een week of 5 te zijn

Deel Deze Pagina