Hey meid, wat leuk dat je met ons mee lees en nu ook mee praat Volgens mij zijn wij het kleinste forumpje hihihi Spannend hoor morgen testen, ben benieuwd
Hoi dames, Spannend hier zeg! Ben ook benieuwd naar de uitslag! Even een vraagje: op 19 augustus had ik een positieve ovulatietest, we hebben 18, 19 en 20 augustus geklust... Maar is het niet zo dat je NA een positieve ovulatietest pas je eisprong over 2 dagen hebt? Want als ik dan reken dan was mijn ei op 21 augustus...dus dan heb ik te vroeg geklust? En hoe tellen jullie je NOD uit? Op basis van de ovulatietest? Dus 19 augustus plus 14 dagen? Dat is dan 2 september... Brrrr spannend allemaal!! Ik voel nog helemaal niks, gisteren wat menstruatieachtige pijntjes, vandaag niks...
Hoi Kimmieke wanneer je ovu test het donkerst is heb je je LH piek bereikt en dan duurt het 24 tot 48 uur voordat je ei springt.... Dus als je ovu test op 18 aug het donkerst was en 19 aug weer lichter dan was je LH Piek op 18 aug en 24 tot 48 uur daarna springt je ei en dat zou dus 19 of 20 augustus zijn en heb je goed geklust Wanneer je eisprong heb gehad duurt het ongeveer 14 dagen tot je ongi Maar er zijn hier genoeg dames die doen het ook volgens het boekje en voor hun ei, de dag van hun ei en de dag na hun ei en zijn nog niet zwanger, ik hoop het uiteraard wel voor je dat je maar vestig niet al je hoop er op Hoelang ben je al bezig?
Bedankt voor de info joyce! En een dikke proficiat voor jou! Dit is ronde 3, maar ronde 1 met ovulatietesten. Kben zeer onregelmatig. Vorige ronde duurde maar liefst 49 dagen (en ik heb een pil geslikt) Ik weet dat ik niet mag hopen, maar ben al blij dat ik mijn ei gevonden heb!
Zit nu op mijn werk en kan maar aan een ding denken. Ik loop steeds maar weer naar de wc om te kijken of ik niet toevallig toch ongi ben geworden....pff wat een onzekerheid. Ik denk dat ik na mijn werk nog even een testje ga halen. Ben bang voor weer een teleurstelling. Misschien moet ik de test dan morgenochtend doen. In ochtendurine moet 2 dagen na NOD toch wel genoeg HCG zitten???? Oh wat is het spannend!!!!!
Als je morgenochtend nog niet ongi ben zou ik zeker met je ochtend urine testen en in de avond niet te veel water en of thee / sapjes drinken, zo is je urine goed geconcentreerd Spannend hoor, ik ben zelfs een beetje zenuwachtig voor jou
nou ik geloof dat het vandaag wel is doorgebroken, wel later dan normaal, maar weet nu in elk geval dat ik ongi ben. steken heb ik nog steeds maar denk dat dat inderdaad gewoon van de ongi is. Pien doe nou die test wil het weten voor ik weg ga!!! tycuna, het is ook spannend voor jou. hoop dat het raak is voor jullie allemaal!
pien ik vindhet echt vervelend voor je, ik had het je zo gegund! We kunnen wel weer vrolijk zeggen op naar volgende maand maar ik snap dat je echt baalt Dikke kus en knuf van mij
Pien, ik had weer eens niet goed gelezen! Jammer , nou moeten wij alsnog gaan klussen in de aankomende maand! jammer genoeg is alleen Joyce tot nu toe de mazzelaar! wel heel erg gegund. nou wij gaan weer wachten tot de ei en daarna weer wachten tot de NOD!pffff
Heb net mijn manneke vroeg van de crèche gehaald en even lekker naar het park geweest. Moest het even van me afzetten!! Nu maar weer op naar de volgende maand...wachten, wachten, klussen en weer wachten...!! Volgende maand zijn wij aan de beurt sammie!!
@joyce: houd ons wel op de hoogte hè? Benieuwd hoe het met jou en je beebje gaat en hoe je nieuwe werk is!!!
Meiden, Ik laat jullie echt niet in de steek hoor, ik blijf aan jullie zijde totdat jullie ook zwanger zijn en dan starten we gewoon weer een nieuw forumpje op zoiets als de Gekke meiden Volgende maand gaan jullie gewoon elke dag klussen en klussen 2 dagen voor je ei, de dag voor je ei, de dag na je ei en die dag daarna ook nog Weet je ik schaam echt wel een beetje tegenover jullie, ik kom zo binnengevallen 1e ronde en gelijk zwanger..... ik denk dat ik echt super super super vruchtbaar ben ofzo, dit was ook zo bij izzy Mocht het volgend jaar nou nog niet gelukt zijn bij jullie en ik ben bevallen dan word ik wel draagmoeder voor jullie ok Kusjes voor jullie
nou joyce hoop dit jaar wel zwanger te worden . maar heel lief van je hoor! nou meiden ik ga jullie lekker verlaten. ik ga zo lekker slapen en daarna de auto in op weg naar spanje! ik ben rond 12 sept weer thuis! heel liefs van mij! zal jullie missen. misschien ga ik in het internet cafe daar nog even meelezen. doeidoei
Sammie....heel veel plezier!! Geniet ervan!! Zal je wel missen hoor...! Als je terug bent kunnen we samen op het wachtbankje plaatsnemen..