Dankjewel voor de tips dames! Ik heb ook maar geen risico genomen om te wachten op een knal test Gisteren lekker geklust dus Ik doe later op de dag even een testje om te kijken hoe het streepje er vandaag uitziet...
@ Juffertje, ik heb ook de testen van sensitest en die werden bij mnij niet echt heel donker terwijl die van zwanger en kids echt heel positief was donker dan de test lijn. ik zo gewoon vandaag weer een doen en dan kun je zien of hij lichter of donkerder is! @Joyce die van mij was eerst ook licht en toen deed ik het de volgende dag en toen was hij positief, dus ik denk dat je moet gaan klussen!!!! @Pientje, Ja we moeten nu even doorzetten allemaal! blijven hopen er volgend jaar allemaal kleintje mogen komen! Ik had ook het idee dat ik het nooit voelde, maar deze maand kanik er niet meer omheen. De pijn is nu wel weg dus denk dat hij dan vannacht of vandaag gesprongen is. Is het verstandig om vanavond weer te gaan klussen?
Goede morgen Pientje vandaag is de dag van het EI VAN PIEN hahahaha! meid ik hoop het zo voor je Sammie je heb gelijk als je te gefocused ben op het zwanger worden kan het soms ook tegen werken maar toch heb ik nog steeds respect voor je dat je na 11 rondes zo positief ben al kan ik me wel voorstellen dat je de afgelopen maanden heel wat traantjes heb gelaten Emmie spannend hoor ik ben benieuwd of hett voor jou ook gaat lukken dus zoals Pientje en ik al zeiden deze dagen je sexy lingerie uit de kast trekken en gaan voor die banaan HAHAHA (sorry vond het m zelf wel grappig) Juffertje lekker blijven klussen totdat je ovutest niet meer positief is. test vandaag nog eens dan weet je meer. Zowiezo moeten we met z'n allen wachten tot over minimaal 10 tot 14 dagen Wel grappig dat we met z'n allen ongeveer tegelijk onze eisprong hebben x
sammie volgens mij heb je de pijn voordat het ei spring en dan heb je ongeveer nog 24 tot 36 uur dus haal je man/ vriend met een smoes van het werk Haal de slagroom en je meest sexy lingerie en verleiderlijkste blik en gooi er nog een laatste klus tegen aan. Niet geschoten is altijd mis
joyce, je moest eens weten, wat hij allemaal zegt!!! hij kan het niet meer aan ahahaha!! 1 voordeel is wel aan een kindje maken je moet er meer voor klussen!!! mans woorden!!! nou we gaan vandaag nog wel even het een en ander doen hoor, zoals al gezegd wordt sexy lingerie aan!! en gaan met die banaan!! ahah
Ik heb daarnet weer een testje gedaan en hij is volgens mij vandaag nog net iets donkerder dan gisteren... dus ik vrees dat we vanavond nog maar eens aan de klus moeten haha (niet erg hoor!)
Hahahaha die mannen! De mijne ook niet hoor..... Maarre sammie ik hoop het echt voor je deze maand! het zou echt leuk zijn als we met z'n alle zwanger zijn einde van de maand. Alhoewel ik niet zo goed weet wat ik nu van m;n eigen lichaam moet denken! de laatste 2 dagen ben ik onwijs moe en zaterdag rook ik iets en werd ik ineens mega misselijk zomaar een minuut of 5. En vandaag heb ik een beetje last van mijn buik, gister ook al. wat denken jullie? eisprong of zal ik een testje wagen x
ik zou gewoon een testje wagen, maar j ekunt dit ook hebben door je ei denk ik, ik rook ook ineens allemaak vieze luchtjes, maar nu is het wel minder. zo gek hoe jez lichaam kan reageren op dingen. trouwens misselijk was ik ook in het weekend, maar als jet het echt zeker wil weten zou ik gewoon een testje doen!!!
Nou ik denk dat mijn cyclus een beetje van slag is, ik heb nu een zwaar positieve ovutest hihihii dat word KLUSSEN vanavond...... en gister had ik een hele vage ovutest. Ik ga gelijk mijn banner even aanpassen. Ik ga toch even een foto maken kunnen jullie even mee kijken
Ja ik ben benieuwd, ik had eerst ook een hele licht en dag erna een zwaar positieve dus hij zat er toch aan te komen! even een vraag, ik deed vandaag weer een test en die wat ietsjes lichter dan het controle streep, wat nu alsnog klussen of is het voorbij????? Weet het niet meer!!
O dan denk ik dat ie voorbij is! Sorry sammie ik ben er niet zo'n expert in dit is namelijk ook de eerste keer dat ik het gebruik. Ik ga even een foto maken van m'n ovutest kan je even mee kijken, maak jij ook een foto kijken we samen
Zo zag de mijne er van Zwanger en Kids ook uit . Twijfelde serieus (want heb normaal geen eisprong ). Toen een CB gedaan en me hart maakte serieus een sprongetje toen er een . Schrok me rot whahahaha. 11 maanden is inderdaad lang, weet er helaas alles van .
Ik wil niet rot doen, maar die testen knallen bij mij zelfs als ik geen eigroei heb..... Had 6 dagen positieve testen en dacht: hmm misschien ben ik zwanger (nee hoor). Dan heb ik misschien een ei: gyn zegt: er groeit niks... Echt dei rot KV testen . Misschien werken ze bij jou wel hoor, maar lees een en al negatieve ervaringen. Maar zou just for sure wel klussen .
Joyce, die is wel positief hoor!! ik zou maar heel snel gaan klussen. die van mij is echt over denk ik, staat echt duidelijk in de beschrijving als hij lichter is moet je hem als negitief beschouwen! nou ik hoop dat we genoeg hebben geklust dit keer. Babii, ik zie dat jullie al vanaf mei bezig zijn, is ook een lange tijd zeg als je test positief was zou ik voor de zekerheid toch maar klussen, je weet het nooit!!!
Ik heb geen eisprong uit mezelf en zit sinds mei in de medische molen . Ben al veeeeeeelllllllllllll langer bezig . En daarbij was die test vorige maand positief en nu niet . En dat kwam doordat ik spoot . Injecties zetten voor een eisprong . En klussen heeft geen zin, want het zaad is niet goed.... Volg je hem nog . Geen eisprong Slecht baarmoederslijmvlies wat een innesteling onmogelijk maalt. Slecht zaad..... die het laatste onderzoek wel goed was, maar de vorige 4 niet.
Ik had testen van clearblue en die was eergister niks en gister een licht streepje. Ik dacht dat de ovutesten van KV wel goed waren! Sammie wat is jouw ervaring? tevens kon ik rond deze periode wel met ovu verwachten
Oooo babii ik zit je verhaal ff te lezen maar meid slechter kan je het niet treffen! Ik moet wel zeggen dat ik het zo goed vind van alle meiden die na zoiets of al zo lang bezig zijn de moed er in houden Petje af meiden
Ze zeggen toch dat 24 tot 48 uur na je piek (= donkere test streep) je eisprong hebt? Ik zou daarom nog lekker effe doorklussen Succes!!!