Ja, maar meestal is het echt al na 24 uur na je eerste test hoor . @ Joyce, nou ja mijn gyn heeft ze keihard afgeraden. Ja zucht..... Ik heb het echt getroffen. Ooit een mooie cyclus, zwanger geweest maar een MK en nu 1x de prikpil en daaagggg zegt het lichaam . Maar goed, we houden er zeker de moed in. Lekker klussen jullie dames!!!!!!
Babii, jeetje zeg, hoeveel pech kan een mens hebben! Ik vind het heel knap dat je doorgaat en dat jullie het samen kunnen! ik vind echt goed dat je zo positief blijft zeg... Joyce, ik heb eigenlijk nooit kruidvat geprobeert, of clearblue. vind ze duur en aangezien ik niet weet wanneer ik een ei hebt benik meteen aan de goedkopere begonnen. ik had hiervoor wondfo, maar daar heb ik nooit een positieve test, komt misschien ook door te laat of te vroeg testen. ik had werkelijk geen idee dat ik nu al mijn ei zou hebben. ik had het gemiddelde genomen en als ik me daar aanhield, had ik hem dus mooi misgelopen!!!
Ja het voordeel is dat de laatste zaadanalyse echt perfect was. Wat bleek, meneer had alles ernaast gemikt zeg maar. Ach.... We wachten en wachten . Ik las laatst een leuk citaat: Mensen zeggen dat een bevalling pijn doet, maar zwanger worden doet pas pijn. Die zat hihi.
Babii dat is zeker een leuk citaat! ik was even aan het google op die kruidvat testen en ik lees ook heel veel positieve ervaringen erover Ik ga toch maar wel aan de klus vanavond ik ga wel elke dag een test doen om te kijken of ze idd zo lang positief blijven en anders ga ik een klacht indienen bij de kruidvat hahaha
Nee, dat scheelt . Ze hebben allemaal al kindjes en dat boeit me niet eens . HEt is iedereen gegund zeg ik altijd
@ Joyce, nou nee hoor . ze worden zelfs afgeraden die testen . zelfs door artsen en de consumentenbond. Ze blijven lang positief, geven vals positief e..d ER zijn hier btw tientallen topics over geweest. Zal eens even kijken of ik ze kan vinden. Ben nu aan het notuleren dus kijk vanavond evne. Maar ja..... Gewoon klussen!!!! Nooit verkeerd want stel hij is wel goed bij je...
Dit las ik net over een eisprong Symptomen / aanwijzingen van de eisprong - De lichaamstemperatuur daalt eerst en stijgt dan weer. - Het cervixslijm is nat, draderig en lijkt qua consistentie op helder eiwit. - De baarmoedermond is iets geopend, ligt hoog en is zacht en sponzig. - In het speeksel en cervixslijm is onder een microscoop een varenstructuur zichtbaar. - De LH-waarde neemt significant toe. O ja ik krijg eierstokpijn ofzo aan maar 1 eierstok, dus ik denk dat die eisprong er echt een zit te komen wat denken jullie
Dit zijn er een paar, waaronder ik zelf een valse tester ben, want had heel geen eigroei toen . [FONT="]http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/214388-oordeel-zelf-kruidvat-ovulatietest-sensitest.html[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Zwangerschapsforum :: Bekijk onderwerp - Domme ik, ovulatie test[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Yes - Ovulatie-test vraagje[/FONT] Maar goed, ieder lichaam is anders hoor.... Tipje voor de volgende keer... Zwanger en KIds . Goedkoper en veellll meer testen!
@ joyce ik moet zeggen niet iedereen last heeft van zijn buik en ook niet alle vrouwen zien de cervixslijm. ik heb het deze maand pas voor het eerts gezien. ik zou gewoon gaan klussen en anders zou ik nog een test doen van CB.
Hoi meiden, Hier ben ik weer. Na gisteren een knaltest en goed geklust te hebben(Joyce, ik ben gegaan voor die banaan) heb ik net weer een test gedaan. En nu is hij heel licht. Ik had gehoopt vandaag nog een kans te hebben (we hebben helaas heel de dag moeten werken, dus meer dan gisterenavond zat er niet). Nu dus maar afwachten tot de NOD. @ Joyce: ik heb ook veel gelezen dat die van KV slecht zijn. Ik gebruik ze van Zwanger & kids (www.zwangerenkids.nl). Bij mij werken ze goed en ze zijn goedkoop. (25 voor 15,89) Ter controle gebruik ik de digitale clearblue ernaast als de goedkope positief aangeeft. @ Babii: Ja, na de clearblue test was ik ook wel heel blij een te zien. Mij gaat het ook erom dat ik een beetje een idee heb van mijn cyclus. Vorige maand heb ik mezelf gek gemaakt omdat ik niet wist wanneer mijn ei was geweest en dus ook niet wanneer mijn NOD zou zijn. Ik dacht elke keer wat te voelen wat leek op een zwangerschap enz.... Mijn cyclus was dan ook ineens 18 dagen langer dan die ervoor Nu heb ik wat meer duidelijkheid.
het zo wel leuk zijn als we zwanger zouden zijn, dan weten we precies wanneer de baby's verwekt zijn ahaha... Ik ben ook heel tevreden over zwanger&kids en sensitest wat minder. Emmie tel jij er al 14dagen erbij op van 8 aug? of vanaf vandaag? ik zou zo graag willen weten of het gelukt is. 14dagen zijn lang ahaha...
Ik denk dat ik er vandaag 14 dagen bij optel. Net om half 6 was mijn test heel licht. Vandaag wel wat dingen gevoeld denk ik. Ik voel het normaal nooit, maar nu kan ik het wat meer plaatsen. Of ik heb het compleet mis. Maar ik denk dus dat ik vanmiddag mijn ei heb gehad. Ik tel er nu 14 dagen bij op, dus wordt het de 23e, maar hou dat ook nog ruim. Ik denk dat ik het aankijk tot de 27e. Het is namelijk niet altijd standaard 14 dagen. Ik duim voor iedereen hier en natuurlijk onszelf
nee klopt, ik vind het moeilijk, want aan de ene kant hoor ik dat je vanaf je positieve test moet tellen. maar ik doe dat ook. merk het wel las ik tel vanaf mijn positieve test kom ik 31 dagen en dat heb ik wel vaker gehad, maar ga ik vanaf vandaag tellen dan kom ik op 33 dagen. ( 2 dagen positieve test gehad)
hey meiden, Ik heb toch nog maar een andere besteld van clearblue en morgen in huis! Kon de deur niet meer uit vanwege visite. Kijken of morgen de kruidvat ook nog positief geef en de clearblue wat anders. ik heb vandaag wel last van mijn rechtereierstok en mijn temp was aan de lage kant! Dus misschien dat die eisprong er echt aan zit te komen. Emmie: heel goed dat je toch nog even geklust heb en nu afwachten Babii: bedankt voor het opzoeken, de andere test is besteld, dus maar even afwachten IK vind het allemaal wel spannend, het lijkt mij wel heel leuk als we allemaal einde van de maand iets laten weten
Het blijft lastig. Zeker met een onregelmatige cyclus wat wij hebben. Pffff! Ik las net mijn eigen bericht terug. De 27e... dat is nog ver weg
Wat leuk dat er zoveel gekletst wordt!! Ik word er helemaal vrolijk van na een dagje werken. Het ei van Pien springt inderdaad vandaag Joyce...hahaha! Gisteren flink geklust, vandaag misschien voor de zekerheid nog maar een keer. Vanochtend namelijk nog steeds een positieve test, maar iets minder dan gisteren > maar de cb lachte nog steeds naar me Ik voel trouwens vandaag wel wat steekjes en een beetje drukkend gevoel in mijn buik...misschien dat ik dan toch leer te voelen wanneer mijn ei eraan zit te komen...! Maar wat een verhalen ook zeg....wat een geduld moeten sommige opbrengen. En dan vind ik de 4e ronde al lang duren. Lieve meiden.....we kletsen lekker verder en maar hopen dat we allemaal zwanger zijn over 2 weken!!
Pien ik miste je al een beetje maar je was werken AHAAAAA Nou ik weet niet zo goed of mijn EI op springen staat, ik heb wel het gevoel ernaar en het KV test zeg dat ik ovuleer. Maarre als ik jou was zou ik straks ook nog maar even aan de Kabouter Klus gaan! je weet het nooit...... Trouwens over het klussen misschien een raar vraagje aan jullie allemaal maar nu je zoveel aan het klussen ben word je dan nog wel opgewonden en is het nog wel echt vol passie en vuurwerk of is het dan meer ik moet?? Zeker na een aantal rondes.... Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd echt de sterren van de hemel **** en ik echt opgewonden ben. Dat we hebben gekozen voor een tweede heeft ook echt wel weer een beetje leven in ons sexleven geblazen maar ik vraag me af hoe het zit als je al 11 rondes bezig ben of 4