Positieve eisprongtest>vandaag klussen of morgen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pientje01, 8 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pientje01

Pientje01 Actief lid

16 jun 2010
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha...natuurlijk!! Mijn kleine manneke op bed gelegd en nog even de laatste kans gegrepen ;)
    Ook na 4 rondes blijft het leuk hoor..! Sowieso altijd veel zin tijdens mijn ovulatie. Ik geniet er nu van want tijdens mijn eerste zwangerschap was de zin de eerste maanden totaal verdwenen...

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Hey joyce,
    ik schakel eigenlijk het idee uit dat we bezig zijn voor een kleintje. we klussen eigenlijk alstijd wanneer we willen en ja deze maand wat vaker door de test maja, man hoor je niet klagen ahaha... we proberen eigenlijk de lol erin te houden en niet tussen de lakens erover te hebben;)

3. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou dat klussen zit er hier niet meer in, hij heeft me echt in 2 lompe opmerkingen en een domme aktie a-opgewonden gemaakt en zwaar chagi :x.

Ik had er zo'n zin in en (als) ik ovuleer ben ik die ei mooi kwijt

Om te huilen:( waarom doen mannen zo lomp precies op de dag dat je waarschijnlijk het meestvruchtbaar ben

Sorry ik moest even m'n ei kwijt

4. AHzondag

Omdat mannen geen gedwongen seks willen, ik heb hier ook een man zitten die het dan wel deed voor mij, maar wel zat te zeuren dat hij het zo niet spontaan en leuk vind.
    Maar ik denk je moet er wel wat voor doen wil je het krijgen.

gelukkig hebben we het uit gepraat en afgesproken mocht ik weer ovuleren dat ik het dan voor me hou en hij niet merkt dat het zo is....

Je moet wel tegen je man zeggen dat hij niet zo moet doen, ik weet dat het soms moeilijk is en soms kan er niet over gepraat worden, maar probeer het!

Wat voor opmerkingen heeft ie gemaakt dan?

5. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Hi Sammie ik heb even een foto bij gevoegd van een CB test en positief toch dus dan ovuleer ik toch nog :(. Omdat jullie zeiden dat de KV testen niet betrouwbaar zijn.

Bij die opmerking zit een heel verhaal maar ik ga het kort proberen te vertellen: Ik ben vroeger sexueel misbruikt en daardoor met sommige opmerkingen heel onzeker en als ik echt een slechte periode heb word ik ook weer heel onzeker over mijn lichaam.. Zoiets zit er nu eenmaal in en dat zal nooit meer veranderen hoe lang je ook in therapie zit. Mijn man weet het maar toch maakte hij gister een opmerking waar hij beter over na had moeten denken.

Dit was de opmerking: ik had heel erg keelpijn afgelopen 4 dagen en toen zei hij voor de grap dat hij ook keelpijn had en ik zei echt waar maar hij moest lachen en zei Neeee joh jij zal wel last van je keel hebben gehad door dat gehijg en gekreun van je! maar hij zei dat echt een beetje op een rare toon en kweenie het schoot bij mij echt een beetje in de verkeerde keelgat. en vervolgens had ik echt geen zin meer.

6. AHzondag

Mannen kunnen soms zo lomp zijn!!!
    Ik denk alleen niet dat hij het zo bedoelde.
    Ik weet niet wat het is om je zo te voelen, maar kan me wel indenken dat je het niet leuk vond.
    Jeetje hebt wel wat meegemaakt zeg!
    Ben je nog in therapie of heb je dat afgesloten?

Die test is zoals ik het nu zie positief hoor, ik zou voor de zekerheid toch maar gaan klussen, beter laat dan nooit, wie weet pak je hem mee, je ei springt pas na een positieve test geloof ik.

7. AHzondag

oja joyce
    hoe doe je dat met je foto? ik weet niet hoe dat moet?

8. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik loop nog wel onder behandeling, meer omdat de laatste tijd door familie omstandigheden er weer dingen naar boven kwamen.

Maar fotoooooooooooo: als je nou naar de button plaats reactie gaat daarop klikken en dan zie je een button beheer bijlagen daarop drukken en dan opent zich een nieuw venster en daarin kan je een foto uploaden.

over die Ovutest, ik heb vandaag ook van die klodders slijm (sorry voor de vieze benaming) die doorzichtig zijn en daar kan je allemaal draden mee trekken...... dat is toch ook een teken van je ovulatie

9. AHzondag

Dankje Joyce, is een stuk makkelijker...

nou ik zou maar snel gaan klussen, want slijm verliezen en draaden trekken is een teken van je ei!!!!!!!!!!!!!!:D

10. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    m'n mannetje is over 3 uurtjes thuis dan ben ik even niet te vinden hier.........hihi

11. AHzondag

12. AHzondag

@pientje,
    hoelang moet je nu gaan wachten op je NOD?

13. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou hier flink aan de klus geweest want ik had/heb heel de dag al last van afscheiding en buikpijn en een zeer posi ovutest dus nu maar afwachten. Morgen ga ik toch voor de zekerheid wel nog een ovutest doen en klussen. en dan................ dan een dag of 15 wachten en dat duurt langgggggggggg

Hoe is het met jullie meiden?

14. Pientje01

Pientje01 Actief lid

16 jun 2010
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi ladies,

Jeetje Joyce wat een heftig verhaal! Klinkt wel alsof jullie het weer goed hebben gemaakt?! Ziet er naar uit dat het goed maken goed getimed is...!!

Ik neem maar weer plaats op het wachtbankje de komende 2 weken > 23 augustus mijn NOD, denk ik. Of de 24e. En die van jou sammie? Zou zo leuk zijn als we allemaal zwanger zouden zijn!

Ik zeg trouwens ook niets over meest vruchtbare dagen tegen mijn vent. Dan heeft ie geen zin meer ben ik bang. Hij merkt het vast wel aan hoe vaak ik zin heb, maar wil het geen kindje maken laten worden, zeg maar.

Xx

15. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Hellooooooo

Ja het was ook wel een hele heftige periode geweest zeg maar! Maar ik kan er nu open voor staan om het te zeggen omdat na 13 jaar eindelijk een periode is dat ik me er niet meer voor schaam.

Maarre als vandaag mijn vruchtbaarste dag is moet ik er dan vanaf nu +/- 14 dagen bij optellen tot mijn NOD??

Nou volgens mij moeten wel allemaal tussen de 10 a 15 dagen wachten dus dat word heel spannend en zeker leuk als we straks allemaal een posi test tonen

x

16. AHzondag

ik heb mijn NOD rond de 20ste als ik er 14dagen bij optel!
    heel spannend allemaal!

ik ga de 24 ste op vakantie en ik weet niet met onregelmatige cyclus wanneer ik dan moet testen, moet ik die 14 dagen aanhouden. ik heb al eerder een cyclus van 31 dagen gehad, dus het zo wel kunnen.

@joyce, mij wordt gezegt dat je 14 dagen bij je positieve test op moet tellen....

Ik heb deze maand wel vertelt over de ovulatie testen, vriend was er gemengd over, omdat hij het graag spontaan wil laten gebeuren! Nou we zien het wel laten we niet teveel hopen

17. Pientje01

Pientje01 Actief lid

16 jun 2010
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend inderdaad, alledrie vlak op elkaar!! Geef jij het goede voorbeeld Sammie ;)

18. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    hey meiden weten jullie hoe je afscheiding is na je eisprong en hadden jullie ook van die pijnlijke tepels??

Overigens had ik vandaag een hogere temp als normaal

19. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Dames wat zijn we stil vanavond.......

20. AHzondag

@peintje, ik zou graag het goede voorbeeld willen geven.

weten jullie wanneer de innesteling is en of je dat voelt?
    Heb de hele tijd stekjes rond het schaambot.
    ook o'n opgeblazen gevoel ahaha..

@Joyce, Mijn afscheiding is beetje gelig en wat meer dan normaal (denk ik :S)
    Pijnlijke tepels heb ik nu wat minder, maar voel ze wel af en toe...

Deel Deze Pagina