Hier helaas geen enkel symptoom. Vrijwel geen afscheiding. Bij de eerste had ik rond de innesteling veel witte waterige afscheiding. Volgens mij is de innesteling een dag of vijf na de eisprong. Verschilt per persoon. Vanaf de innestelling ga je volgens mij pas hcg aanmaken en kun je misselijk worden, grotere borsten krijgen etc. Ik heb nog even geduld...hopelijk na zaterdag wat meer symptomen!!
Ik hoop het ook voor je peintje. ik heb ook beetje wit geel, waterig denk ik. vandaag zijn die steken weg dus wat het geweest is ik weet het niet. het zou toch te vroeg zijn als ik 7 aug ei heb gehad en dan gisteren de innesteling? heb geen idee hoe je lichaam werkt meer hoor.
Sammie natuurlijk zou het heel goed kunnen dat het ei is ingenesteld nu, ik geloof nooit dat het precies 4/ 5 of 6 dagen over doet. Nog een paar dagen dames en daan kunnen we weer een testje doen x
Spannend hoop echt dat er 1 van ons zwanger is, het liefst allemaal natuurlijk dus het zou wel kunnen, nou kan ik helemaal niet meer wachten. weet ook niet of ik me echt moet blind staren op de 14dagen aangezien ik zo'n onregelmatige cyclus heb.
Ze zeggen dat je 10 dagen na de bevruchtig al zou kunnen testen, maar goed dan kom je nog uit op 14 dagen hahahahaa Ik moet helemaal nog lang wachten pffffffffffff, ik ben ook niet zzo geduldig hoor maar ik stel me er maar op in dat ik over een dag of 13 gewoon ongesteld word.
Ik denk dat het bij iedereen verschillend is sammie: kan dus best de innestelling zijn! Wit en waterige afscheiding is volgens mij een goed teken! Ik ben ook ontzettend ongeduldig, maar hoop dat ik mezelf deze keer in kan houden tot een dag na mijn nod. Kost me iets teveel geld al die testen. Maar ik weet niet of het gaat lukken hoor. Ik ben net zo ongeduldig als jij joyce! We duimen nog even verder..!!
We zullen het wel merken. wachten wachten ... en nog een s wachten ahahah. ik denk niet dat ik het ga redden om te wachten tot 1dag na mijn NOD.
Volgens mij is mijn nod in dezelfde periode als die van jullie (21-08), spannend he? Ik kan eigenlijk nooit wachten tot die datum. Ik denk dat ik rond de 15e misschien al wel ga testen. Gebruiken jullie normale zwangerschapstesten of extra gevoelige?
Hoi Regina, Ik klink best stoer, maar ga denk ik toch weer eerder testen...haha!! Zo moeilijk om te wachten. Ik gebruik vaak de testen van Sensitest. Die hebben ze ook extra gevoelig. XXX
Nou ik denk ook niet dat ik het ga redden tot mijn NOD overigens heb ik van die gevoelige (.)(.) maar goed een lichaam kan je natuurlijk ook goed in de maling nemen. Ik wou dat ik een luikje had in mijn buikje en zo af en toe kon spieken wat er gebeurde! Vanacht ook rot geslapen, ik kon niet in slaap komen en toen ik eindelijk bijna sliep begon m'n dochter te huilen om half 2...... Ze was bang want de heks uit het bos zou komen als ze slaapt net als bij doornroosje.... dus zat ik dan tot 4 uur met haar beneden.!
hahaha leuk zo'n dochter IK heb ook de gevoelige testen van sensi test. dus ben benieuwd. 1 keer testen kan geen kwaad denk ik. ik ga maandag dan een test doen, verwacht er niet te veel van hoor ik had vorige maand ook zo'n last van mijn borsten, maar tot nu toe niet echt. wel nog steeds beetje raar gevoel in mijn buik, maar dat kan van alles wezen. volhouden... en wachten...
Spannend hoor! Dat schiet al op sammie! Ik moet nog zeker 5 dagen langer wachten anders weet ik zeker dat ie negatief is. Bij mijn eerste zwangerschap testte ik zelfs op nod nog negatief, dus ik moet echt geduld hebben...zucht!
ja ik twijfel ook wel hoor of ik zasl testen, maar ik ga toch op vakantie en dan wil geen risico, het zegt natuurlijk niks als hij negitief is of positief, want het kan altij dnog mis gaan of heb te vroeg getest. kan ook wachten tot het gemiddelde van mijn cyclus, maar dan kan ik pas de 25ste testen.Pfff wat een gedoe
Hoi dames, Zo ik heb een paar dagen even niet mee kunnen kletsen. Wat een gesprekken heb ik gemist zeg @ Joyce: Jeetje wat een verhaal. Wel goed dat je er weer aardig overheen hebt gezet. Dames, ik hoop dat het bij ons allemaal raak is. Ik had gisteren en vandaag wel wat witte afscheiding en net voelde ik wat krampen. Net als menstruatiekrampen, maar het kan dat echt niet zijn. Heb mijn ei pas afgelopen maandag gehad. Spannend hoor. Ik ga denk ik wel wachten tot mijn NOD met testen. Dat is dan de 22e. Vorige maand heb ik mezelf gek gemaakt en 3 x negatief getest. Ik wacht liever wat langer zodat ik hopelijk maar 1 x hoef te testen. Tenzij er natuurlijk duidelijke tekenen komen. Ik heb trouwens gelezen dat de innesteling tussen de 7 a 10 dagen is. Dus voor mij na het weekend. Ben benieuwd....
Hi Emmie, dan lopen we bijna gelijk!! Laten we elkaar maar proberen zonder te testen naar onze NOD te slepen...!! Ik heb vorige maand ook 2x negatief getest...
Meiden behalve dat ik hele gevoelige borsten heb had ik net ook een soort van pijn vanaf mijn baarmoeder naar mijn lies! zou dit een goed teken zijn?
Dames even een vraag hier.. ik lees bij sommige dames dat ze al 8 dagen voor hun NOD positief testen, is dat een goed teken of kan het dan nog alle kanten opgaan? zaterdag heb een verjaardag we gaan uit eten en normaal neem ik dan een wijntje en een een biefstuk, kan ik beter niet doen he voor het geval dat?
@joyce: ik weet het ook niet meid, maar het zou zomaar kunnen. Ik hoop het voor je! Ik voel vooralsnog niks helaas. @sammie: lastig is dat hè? Ik vind het iedere maand lastig om te beslissen of ik wel of geen wijntje drink etc tijdens de wachtweken. Ik stelde die vraag ook een keer op het NOD forum en daar was iedereen het er over eens dat je dat vooral gewoon moest blijven doen! Ik heb een vriendinnetje die verloskundige is en die zegt ook dat het geen kwaad kan want dat het beebje nog een celdeling is en nog geen voeding krijgt via de moeder. Ik zou het dus gewoon doen n niet testen. Als die nog negatief is, ben je teleurgesteld en dat is misschien dan wel helemaal onterecht!
Sammie, ben het met pien eens! een vriendin van mij is apelazarus geweest aan het begin van haar zwangerschap toen was ze een week of 5/6 zwanger alleen ze wist het nog niet. 1 of 2 wijntjes kunnen echt geen kwaad en ik eet ook nog filet american x