Positieve eisprongtest>vandaag klussen of morgen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pientje01, 8 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

@Pientje en Joyce,

Ja ik blijf dat dan ook maar gewoon doen, zometeen is het niks en dan ontzeg ik mezelf vanalles.. ahaha.
    en ik heb inderdaad besloten om niet eerder dan maandag of disndag te testen. het zegd toch nog niks en als mijn cyclus toch iets langer is dan krijg ik toch een negi test.

Voel je al wat pein? en jij Joyce nog steeds last van je (.)(.)

2. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou die (.)(.) gaan alleen maar zeerder doen maar voor de rest heb ik nergens last van eigenlijk, ach nog maar 11 dagen wachten PFFFFFFFFFF

3. AHzondag

ik voel hem.. pffff

4. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Ga je vandaag nog iets leuks doen sammie of van het weekend?
    En jij Pien?

Ik heb nog geen plannen!

Hebben jullie al een voorkeur voor kinderwagen straks?

5. AHzondag

Joyce,

Ik heb vandaag een verjaardag en vanavond ook nog.
    morgen uit eten en zondag wachten tot het maandag is :)
    Ga jij nog wat doen?

6. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Mijn mannetje moet werken dus een beetje keuvelen in huis en boodschappen doen, verder weinig!

Wat is er maandag?

Weet je dat ik vandaag een hoge temp heb van 37.3......

7. Pientje01

Pientje01 Actief lid

16 jun 2010
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog steeds niets te voelen. Heb niet zoveel hoop eigenlijk!
    Dit weekend maar een hoop leuke dingen doen en er even niet teveel aan denken. En mijn kleine manneke zorgt er ook wel voor dat ik min zinnen kan verzetten!

Qua kinderwagen is het makkelijk > gewoon de wagen die wel hebben. De bugaboo. Fijne kinderwagen! Zou het zo leuk vinden om weer babyspulletjes te kopen....!! Oh wat moeten we een geduld hebben hè?!

8. AHzondag

Ja, heel geduld hebben.
    wij willen een ABC desgin, we vinden hem stoer en denk dat het wel een fijne kinderwagen is.

verder heb ik pijn aan mijn tepels en een trekkerig gevoel in mijn buik en pukkels:(. dit had ik de vorige keer ook toen ik ongi werd, dus hebe r nog weinig hoop in...:(

9. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik verwacht niet dat het raak is, toch heb ik echt rare dikke tepels.

Maar goed we wachten......... en wachten........... en wachten..... en wachten........en wachten.........en wachten...... en wachten... en wachten........en wachten.........en wachten...... en wachten... en wachten........en wachten.........en wachten...... en wachten... en wachten........en wachten.........en wachten...... en wachten... en wachten........en wachten.........en wachten...... en wachten... en wachten........en wachten.........en wachten...... en wachten... en wachten........en wachten.........en wachten...... en wachten... en wachten........en wachten.........en wachten...... en wachten... en wachten........en wachten.........en wachten...... en wachten... en wachten........en wachten.........en wachten...... en wachten... en wachten........en wachten.........en wachten...... en wachten... en wachten........en wachten.........en wachten...... en wachten... ven wachten........en wachten.........en wachten...... en wachten... en wachten........en wachten.........en wachten...... en wachten... en wachten........en wachten.........en wachten...... en wachten... en wachten........en wachten.........wachten...en wachten........en wachten.........en wachten...... en wachten...

10. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Nou bij mij nog steeds niks. Eerder deze week wat ongi achtige krampen en steken, maar dat kan denk ik geen innesteling zijn. 3 dagen na mijn ei.

Gisteren hebben we bij ons thuis een uitgebreide barbeque gehad. Toen heb ik ook gewoon een stukje biefstuk op en rose gedronken. Net als bij Joyce, was een vriendin van mij met koninginnedag ook heel erg dronken geweest. Toen wist zij ook nog niet dat ze zwanger was. En dat gaat nu ook allemaal goed. Ze is inmiddels 18 weken zwanger.

Pfff, de tijd gaat wel langzaam. Ik wil echt tot de 22e wachten voor ik ga testen. Dus nog 8 dagen :(
    Maar ergens heb ik al het gevoel dat het niet raak is.

11. Pientje01

Pientje01 Actief lid

16 jun 2010
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    En hier ook...wachten wachten wachten...!! Niet leuk hè?! Ik zou willen dat we al een weekje verder waren. Ik voel nog steeds niet echt iets. Wel wat meer witte afscheiding, dus ik houd toch maar een beetje hoop!!

Kom op dames...we slepen elkaar er wel doorheen!

Oh ja...ben gisteren ook lekker aan de wijn geweest hoor.

12. AHzondag

Emmie ik ken het gevoel, ik denk ook niet dat het raak is.
    ik ga ook gewoon vanavond lekker eten en zie het wel over 8 dagen als ik kan testen.

13. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Hm, inderdaad wel steeds meer wat witte afscheiding. Kan dat een goed teken zijn dan? Dacht dat dat juist een teken is voor je ongi eraan komt. Pfff, al die kwaaltjes, of juist niet die kwaaltjes.... Kan mezelf er helemaal gek mee maken.

@ Sammie, meid geniet ervan. Die paar wijntjes zullen echt geen kwaad kunnen.

14. AHzondag

Emmie,

Ik heb ook wit/ gele afscheiding ook wel veel vind ik zelf. Voel ook nat ken je dat gevoel. Elke keer heb ik het idee dat ik al ongi ben, terwijl het daar echt te vroeg voor is.

Ik heb geen wijn gedronken, niet omdat ik misschien zwanger ben, maar omdat het de sfeer niet naar was.

Hoelang moeten jullie wachten tot de test dag ?

15. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Ja, dat gevoel had ik gisteren ook. Maar vandaag weer minder.

Ik moet nog tot de 22e. Ik ga ook niet eerder testen, tenminste als ik me kan beheersen ;)

16. AHzondag

ja, ik moet tot de 20ste.
    kan niet meer wachten hahaa

17. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Gelukkig heb ik aankomende week een hele drukke week. Veel dingen te doen, dus dan gaat het hard... Nog een week wachten... Pfff :$

18. AHzondag

ja, ik ga inpakken voor de vakantie!
    misschien kan ik daar de tijd mee dooien.

19. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Dat zal vast wel lukken toch? Waar gaan jullie naar toe? En wanneer gaan jullie weg. Voor of na je testdag?

Ik heb de vakantie helaas al achter de rug :(

20. AHzondag

wij gaan de 24ste naar spanje en dat is na mijn test dag, dus ja ongi op vakantie of toch zwanger.

ik hoop het laaste natuurlijk!!!
    was jou vakantie wel leuk en ben je toen ook nog bezig geweest met zwanger worden?

Deel Deze Pagina