Positieve eisprongtest>vandaag klussen of morgen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pientje01, 8 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Klinkt goed. Ik hoop ook het laatste voor jou.

Ja wij zijn in Nederland gebleven. We zijn naar Lauwersoog in Groningen geweest. Was heerlijk. We hadden super mooi weer.

Ja, dat was tijdens mijn vorige ronde. Ik gebruikte toen nog geen ovutesten en dacht vlak voor de vakantie mijn ovulatie te hebben gehad. Omdat ik deze niet herkende wist ik ook niet beter. Tijdens de vakantie heb ik me heel erg ingehouden met een wijntje oid. Ook tijdens onze 4e trouwdag. Ook dacht ik van alles te hebben gevoeld en dacht ik echt dat ik zwanger was. Achteraf is het waarschijnlijk mijn ei geweest wat ik gevoeld heb. Ook vertelde mijn vriendin die week dat ze zwanger is. Gelijk in haar 1e ronde. Toen ben ik er alleen maar meer aan gaan denken. Toen ik na mijn langste cyclus van 34 dagen nog geen ongi had gehad heb ik 3 zwangerschapstesten gedaan, die dus negatief waren. De cyclus duurde uiteindelijk 49 dagen. Ik heb me ruim 2 en een halve week van alles in mijn hoofd gehaald. Daarom ben ik blij dat ik met de ovutesten iets meer richtlijn heb. En daarom ga ik ook niet eerder testen dan mijn NOD.

Zo een heel verhaal zie ik :)

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

nou gelijk heb je.
    mijn cyclus is ook zo raar, maar ik denk nu ik mijn ei gehad heb kan het toch niet weer zo'n lange worden, anders weet ik het ook niet meer!
    jah mijn schoonzusje is zwanger en ik ben echt heel blij voor haar, maar soms denk ik van k*t. ach het hoort erbij, mijn tijd komt nog wel. zo moet ik maar denken van mezelf.

3. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik vind het wachten wel lang duren waarom hebben we niet gewoon een kijkvenstertje in ons buikje was zoveel makkelijker geweest! we doen het luikje open en zien onze eisprong en 6 dagen later doen we m nog een keer open en zien we of we bevrucht zijn. Uiteraard als je zwanger zou zijn is het ook een uitkomst kan je af en toe even naar je beebz kijken. alleen een negatief puntje is toch wel, het is geen verrassing meer dan hoe hij of zij er uit ziet en wat het word.

FANTASIE wel nee hihihhi

4. AHzondag

hahaha wel een leuke en handige fantasie!:)
    hebben jullie verder nog klachten die ergens op wijzen?

5. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb:

Dunne afscheiding
    gevoelige borsten
    zo af en toe vaag gevoel rond baarmoeder

Dat is het

6. Pientje01

Pientje01 Actief lid

16 jun 2010
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb helaas geen symptomen behalve witte afscheiding gisteren, maar vandaag al niet meer. Pff...zie het somber in!

@sammie: nog even komen vertellen hè voor de vakantie! Ben nieuwsgierig...!!

7. Pientje01

Pientje01 Actief lid

16 jun 2010
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    @emmie en joyce: hebben jullie al bedacht wanneer jullie gaan testen??

8. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Ik denk dat ik de 22e ga testen. Dan zit ik 14 dagen na mijn eerste positieve test. Of misschien toch maar nog een dag wachten. Heb de 9e mijn ei gehad, dus is de 23e, 14 dagen erna. Moeilijk! Ik wacht het gewoon af. Heb ik tegen die tijd ongi klachten, dan wacht ik nog wat langer.

Maar ook ik heb verder geen kwaaltjes. Wel wat witte afscheiding. Vrijdag meer dan gisteren of vandaag.

Haha!! Joyce, inderdaad een leuke fantasie. Het zou in zulke gevallen inderdaad wel handig zijn om even te kunnen kijken. Helaas, we zullen toch geduldig moeten zijn.....

9. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb vandaag ook wel echt rommelige darmen, kan een symptoom zijn maar ook omdat ik spastische darmen heb en lactose intollerantie pfffffff

De 24e is het rode duiveltjestijd dus ik denk toch echt daarna, alss ik het vol houd hahahaha

En jij?

10. AHzondag

nou ik zou maandag of dinsdag kunnen testen en ik denk dat ik nog wel even wacht.
    hoop het zo voor ons allen

11. Pientje01

Pientje01 Actief lid

16 jun 2010
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet nog een week wachten..pff wat een ellende! Hoop zo dat het raak is voor ons allemaal anders is het wachten ook nog voor niks geweest!! Zou zo leuk zijn om verder te kunnen kletsen als mei-mama's (ook dat heb ik al berekend, ik ben echt verschrikkelijk!!)

12. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland

Nou Pien hahahaha maak je vooral niet druk want ik had ook allang berekend dat het een Mei kindje zou worden WHAHAHAHA

Kunnen we lekker samen verschrikkelijk zijn JOEPIEEEEEEE:D

Meer meiden die willen aansluiten bij het verschrikkelijke klupje

13. AHzondag

hahah ik ook hoor ik zou 30 april uitgerekend zijn:D
    ik schaam me wel een beetje.
    het steken in mijn buik houd maar niet op. normaal heb ik nu ook het zuur als ik ongi moet worden, heb ik nu niet:) wie weet is er hoop... verder ben ik al de hele avond misselijk, maar kan ik wel bonbons eten :Dhahaha verder nergens zin in.

14. Pientje01

Pientje01 Actief lid

16 jun 2010
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben blij met jullie verschrikkelijke meiden! Voel ik me een stuk beter!

@sammie: klinkt toch wel echt als zwangerschapskwaaltjes! Nog een paar dagen geduld! Joyce en ik moeten nog wat langer wachten, maar we houden vol!

15. AHzondag

ik ben ook blij met jullie, mijn vriend vind het allemaal zo onzin, hij denkt toch dat ik ongi ga worden.

16. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou meis ik hou gewoon hoop voor je, na zoveel rondes zal het toch wel een keer raak zijn......;) Ennuh mannen komen van Mars toch :D

17. AHzondag

ahahah inderdaad!
    nou ik weet het niet hoor. ik zou morgen zo'n vroege test kunnen doen, maar ik durf niet. het kan natuurlijk dat ik te vroeg test, maar het kan ook de waarheid zijn.

18. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Voelen jullie je al anders? ik bedoel symptomen van een eventuele zwangerschap! Ik heb de hele dag al van die steekjes zeker als ik heb gelopen enz

x

19. AHzondag

die stekjes ken ik en ik heb ook zo'n trekkerig en zeurend gevoel in mijn onderbuik. een nat gevoel alsof het elk moment kan los barsten!

20. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja dat heb ik dus ook! of er elk moment die ongi door breek....... ren om de haveklap naar de wc en dan is het alleen maar witte vloed.
    Ik hoop het zo!

x

Deel Deze Pagina