Positieve eisprongtest>vandaag klussen of morgen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pientje01, 8 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

dat heb ik niet eens meer, af en toe dan een beetje.
    normaal als ik ongi wordt heb ik het wel heel veel, wil je niet ontmoedigen hoor, heb genoeg gelezen dat heel veel vrouwen wit hadden en gewoon zwanger waren.

2. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou het is gewoon een beetje doorzichtig slijm om het zo maar te zeggen, maar het geef een vies nat gevoel:) maar het kan inderdaad ook van de ongi worden alleen ik heb dan nooit zo'n last van me buik alleen de avond ervoor en de dag zelf en me tepels zijn donkerder van kleur met van die gekke bultjes:)

3. AHzondag

dat klinkt wel positief toch, bobbeltjes en donkere tepels.
    ik heb alleen echt last van mijn tepels.
    het enige wat we kunnen doen is WACHTEN.....wachten.....wachten....wachten:(

4. Pientje01

Pientje01 Actief lid

16 jun 2010
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt zeker positief dames!! Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook dagen het gevoel dat mijn ongi kwam. Iedere keer naar de wc en dan toch niet! Op mijn nod testte ik negatief. Ik heb nog 4 dagen rond gelopen met het idee dat mijn ongi gewoon te laat was. Tot ik tot 2 x toe terug naar de super was geweest omdat ik dacht dat de taugé niet goed was omdat het raar rook, hihi! Zei die vrouw van de super: ik denk dat je zwanger bent want er is echt niets mis met de taugé!! Haha...was dus idd zo!

5. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou meiden als we alle drie zwanger zijn kom ik jullie persoonlijk opzoeken om een dikke kus te geven en jullie te bedanken voor de steun en toe verlaat hihi

6. AHzondag

hihi, het is wel te mooi om waar te zijn, laten we duimen.
    zouden jullie morgen testen heb dan nog 4 dagen te gaan, maar het van die testen van sensitest en die kun je 4 dagen van te voren doen.
    echt heel spannend allemaal, ik hoop wel dat ik nog mee krijg van jullie, niet dat ik dan al weg ben.

7. Pientje01

Pientje01 Actief lid

16 jun 2010
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je dan maar niet de moed verliest als je negatief test. Ik heb mijn vorige zwangerschap op nod negatief getest met een sensitest waarmee je 4 dagen voor nod kon testen! Maar...positief testen kan natuurlijk ook dat zou fantastisch zijn voor NOD! Xx

8. AHzondag

pff, ik weet het gewoon niet meer ahaha.
    ik hoop het misschien te veel.
    had je bij je vroege zwangerschap al vroeg kwaaltjes ofzo?

9. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    #149 Emmie83, 16 aug 2010
    Laatst bewerkt: 16 aug 2010
    Beetje laat (drukke week) maar mag ik me ook nog aansluiten bij het verschrikkelijke clubje? Zou dolgraag een mei baby willen hebben :D

@Sammie, misselijk, maar toch bonbons kunnen eten?? Klinkt wel een beetje als zwanger. Ik kan dat echt niet als ik misselijk ben.

Ik had vandaag een beetje last van mijn onderrug, ik voelde me niet zo lekker (niet misselijk, maar net er tegenaan) en heel erg moe. Gisteren ook een beetje mijn onderrug en weer steken in mijn linkerzij.

Maar nou weet ik niet of dat tekenen zijn voor een zwangerschap. Mijn rug en moe heb ik ook wel eens voor en tijdens mijn ongi. Verder nergens last van.

10. AHzondag

Emmie,
    ook wel misselijk en toch weer niet vooral in avond een naar gevoel in mijn mag.
    niet echt misselijk maar ook niet normaal.
    maar ik ga er toch vanuit dat ik deze week ongi word.

als ik dan ongi word heb ik weer nieuwe kansen op vakantie wie weet helpt dat;)

11. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Ik hoop voor je dat je het kan vieren op je vakantie dat je zwanger bent 8) Jullie wachten al zo lang.
    Wij zitten pas in de 4e ronde. Ik hoop natuurlijk dat het bij ons ook raak is.

12. AHzondag

ik hoop dat natuurlijk voor jullie:D

13. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou ik zal zeggen is dat ik er vandaag toch stiekem een testje tegen aan heb gegooid maar was nog negatief! kan ook niet anders voor mij is het echt nog te vroeg. maar ik las dat iemand 9 dpo postitief had getest........

Hoe bedoel je ERG hiihihihi

14. AHzondag

ahaha, ik had zaterdag stiekem getest8)
    was natuurlijk ook negitief :p

wat zijn we ook erg he:D

15. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    OOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHH JAAAAAAAAAAA hahahahaha :D
    Het is gewoon die drang heh, het moet gewoon:(! je doet er helemaal niks aan:$. Het is net zoals chocolade als je ongesteld ben:p

Heb je private P en army wives gekeken?

x

16. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Waar ga je heen op vakantie?

17. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Natuurlijk Emmie mag je aansluiten bij ons :D gezellig....
    Volgens mij zijn we allemaal een beetje off topic aan het praten want we zijn allang onze eisprong voor bij maar goed;)

We hebben het in ieder geval gezellig 8)

18. AHzondag

naar spanje 3 weken :)
    en ik heb ook private p gekeken.
    baal er nou al van dat ik 2 afleveringen moet missen van grey's anatomy:(
    maar even mijn lieve schoonmama aan kijken of ze het wil opnemen hahahaha

19. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Zoooooooo dat is zeker balen! maar wel lekker dat je naar spanje gaat, ben een beetje jaloers hoor :). Dus dan moeten we je 3 weken missen:(? maarruh de warmte zal alles wel goed doen....... ALS ALS ALS er niks is deze maand

Zwoele zomeravonden, wijntje......

20. AHzondag

jah ergens zou het beter uitkomen om volgende maand te laten gebeuren,maaar ik wil te graag dat het nu eens raak. dan maar geen wijntje hahaha

Deel Deze Pagina