nou ik kon mezelf niet bedwingen om een test te doen, maar helaas niks te zien. maar wie weet heb ik te vroeg getest, heb weinig op eigenlijk meer. ik ga nu gewoon niet meer denken aan eerder testen, ga pas zaterdag weer testen ofzo als ik dan nog niet ongi ben. het is me wel opgevallen dat pas last krijg van mijn buik als ik die etos pillen heb geslikt, morgen ga ik ze even niet slikken kijken of het daarvan komt.
Ik heb vandaag alleen maar meer ongi kwaaltjes gekregen. Tenminste zo voelt het. Nou laat het dan ook maar gewoon doorzetten. Dan weet ik tenminste iets. Wel raar is dat ik geen afscheiding meer heb gehad de laatste 2 dagen. Terwijl ik dat altijd wel heb voor mijn ongi. Pffff. Ik maak mezelf weer helemaal gek. Maar toch nog steeds geen test gedaan, dus ben ook wel weer trots op mezelf Komt denk ik ook omdat ik niet verwacht dat het iets is deze keer. Trouwens een vraag. Ik zie dat jullie het al een paar keer hadden over de Etos pillen. Wat doen die precies? Ik las in een ander topic ook dat het bij dames met een onregelmatige cyclus alleen maar meer voor onregelmatigheid zorgt en bij andere dames juist meer regelmaat. Wat is jullie ervaring? @ Joyce: Ja we praten al een tijd off topic, maar het is wel gezellig
emmie, ik gebruik ze nu voor het eerst deze maand, heb geen idee of ze werkelijk helpen. ze zijn voor vrouwen met een onregelmatige cyclus, daarom heb ik ze gekocht. ze moeten meer regelmaat brengen en helpen een betere cyclus te krijgen. heb inderdaad gelezen dat sommige vrouwen juist onregelmatiger worden, maar anderen worden juist regelmatiger. het is hoe je lichaam erop reageert, denk ik.
Oke, misschien moet ik ze dan ook maar eens proberen. Tenminste als het niet raak is deze maand. Ik las ook dat ze wel erg groot zijn. Had soms al moeite met de pil haha!
Jaaaaaaa dit is echt off topic whahaha Ik heb van die vroege testen besteld bij mat care zou het wat zijn denk je...
Misschien wel. Ik heb nog nooit voor mijn NOD getest, dus zeker niet met extra vroege testen. Ik ben benieuwd hoor. Wel laten weten als je hem gedaan hebt hoor! Ik hoop het voor je.
ik ken die testen niet, maar heb hier op het forum wel goede verhalen gehoord. ik durf niet eens meer te testen. heb ook gelezen dat kruidvat 2v5 ook goed zijn en die van predictor niet!
Dag lieve dames...ik kijk even een dagje niet en ik heb zoooo veel gemist!!! Konden jullie je toch niet inhouden...haha!! Zegt niets hoor een negatieve test. Het is nog best n aantal dagen tot NOD! Zo lang er geen ongi is...houd moed! Ik kan me tot nu toe inhouden, maar moet donderdag op mijn parttime dag mezelf waarschijnlijk heel vaak tegen houden om niet naar de kv te lopen....!!
ahaha, nou pien ik vind dat je het inderdaad goed doet. voel je al iets of nog helemaal niet. Ik kan gewoon niet meer wachten, ik heb trouwens nu ineens geen buikpijn meer, missschien is dat goed of slecht. ik wil eigenlijk gewoon CB halen morgen en die vrijdag of zaterdag doen. als ik trouwens niet zwanger ben, dan weet ik dat dit nieuwe klachten zijn voor ongi pfff hoe houden jullie het uit zeg..
Pientjuhhhhhhh wassie nou??? ja we zijn echt verschrikkelijk we weten het, we hadden zelf die conclussie ook al getrokken Sammie ik heb echt nog steeds last van m'n buikje soms steekjes enz of als ik ineens opsta, verder nog steeds pijnlijke tepels en ineens pukkeltje en een hoge temp 37.4 - 37.6 Maar het zeg helemaal niks want bij m'n dochterte had ik de eerste 6 weken nergens last van x
Ik heb helaas niet echt symptomen...word er gek van!! Het enige is n beetje een drukkend gevoel zo nu en dan in mijn buik, maar dat stelt niets voor. Ik ben ook echt de dagen aan het aftellen hoor....wat gaan die langzaam. Gelukkig super druk op t werk, dus wel wat afleiding. Was het maar alvast maandag...hoewel als dan mijn ongi begint....dan toch liever wachten dan die teleurstelling..!
ja, snap ik. ik weet niet of jullie het kennen, maar ik heb net een beetje wit spul uit mijn borst. ik heb ook zo'n aandoening van harde stukken in mijn borst vlak voor mijn ongi en die heb ik nu niet. weet het niet meer
Ja een beetje van dat droge witte spul of echt vloeibaar? Ik had een beetje van die witte puntjes uit die bobbeltjes op mijn tepels!
Ja, witte puntjes uit mijn tepels. Verder had ik gister avond en vanochtend een beetje roze afscheiding in mijn onderbroek en bij afvegen. heb weinig hoop nog deze maand
Hmmm...die ervaring heb ik niet.en sammie: dat is niet O'n heel goed tekenen toch? Heb je dat altijd voor Nod? Bij mij breken de dijken altijd gelijk door...
Dag lady`s, Ik heb 10 testen van L10 besteld en vandaag moet ik met de eerste beginnen. Er staat alleen dat je 4 uur lang niet mag plassen en 2 uur lang niet mag drinken. Jemig dat vind ik niet erg fijn en dit moet ik 10 dagen