hallo allemaal ik ben er 23 april achtergekomen dat ik weer zwanger ben en heb al 3 teste gedaan en ze werden elke x donkerder en ik als ik zwanger zou zijn moets ik gelijk me gyn bellen dan mog ik gelijk komen dus morgen ga ik er al heen ik ben benieuwd ik denk niet dat ze al echt wat kunnen zien. heeft iemand dit ook gehad zo vroeg een echo en wat was er dan te zien? veel liefs
bij mij was er met 5 weken een leeg vruchtzakje tezien meer niet ga er niet van uit dat er al iets tezien is meid dan kan het alleen maar meevallen als je wel iets zit gefeliciteerd trouwens
er is nog niet zoveel te zien dan ik zal kijken of ik mijn 4+6 dagen echo ingescand kan krijgen maar idd meer dan een leeg vruchtzakje is het nog niet dus niet gelijk in de stress schieten net als ik haha
Allereerst gefeliciteerd. Nu al een echo lijkt me wel een beetje vroeg, maar ze zullen in ieder geval kunnen zien dat er sprake is van een beginnende zwangerschap. Gemiddeld is zo rond de 6w4d voor het eerst hartactiviteit zichtbaar.
Ook hiet met 5 weken een lege vruchtzak en ik weet nu uit ervaring dat je daar dus niet teveel van in de stress moet schieten Vond het wel fijn om te weten dat alles op de goede plek zat! Succes!
bedankt voor de antw ik zal niet in de stress raken haha ik ben ook niks verloren daar let ik ni°ou wel op na 3 mk dus het zal allemaal wel goed gaan liefs
Ik heb met 5w3d de eerste echo gehad. Er was niet veel bijzonders te zien, maar wele en duidelijke prille zwangerschap. Ik had 2 miskramen achter de rug en voor mij was dit dus al een hele stap. Een goede echo had ik nl nog nooit gehad. De week erop mocht ik terugkomen en klopte het hartje. Succes morgen meid. Ik kan me je spanning goed voorstellen.
Ik kan me voorstellen dat je aan het stressen bent, want dat doe ik nu ook. Was vorige week bij de gyn vanwege veel buikpijn. Hij had alleen een rond vlekje gezien, meer niet. Deze week heb ik gemerkt bij het afvegen na het plassen af en toe oudbruine afscheididng. Ik had gebeld met de gyn, maar zoals ik had verwacht zeiden ze dat ik beter kan wachten tot 8 weken en dan terug komen. Ik word gekkk van deze onzekerheid.....
Bij mij met 5 weken en 6 dagen ook een lege vruchtzak. 4 weken later al een kindje met kloppend hartje. Succes!
Ik ben voor de eerste keer geweest op 5w2d en er was al een hartslag te bespeuren. Ik begrijp wel dat ik heel veel geluk heb gehad. Ik was er wel blij om want na een mk heb je toch steeds weer schrik dat er geen hartslag is. Hopelij kwat te vidnen!
Hoi.. Ik heb afgelopen dinsdag een echo gehad toen was ik net 6 weken.. wij zagen het embryo al en het hartje kloppen.. als je die echo wilt zien kan ik je hem wel via msn toesturen. Groetjes, Shirley