Waarom koop je geen digitale test van clear blue, hij kost wel ff wat maar je weet het meteen zeker. Deze test kan je niet laten twijfelen. Heel veel succes meid. Liefs Mariska
Nou, dat is gek, ik had gisteren hetzelfde. Een duidelijk tweede streepje kwam meteen tevoorschijn, ik zat te trillen van de zenuwen. En gistermiddag heb ik er nog een gedaan, vanmiddag ook, maar die waren beide negatief. Die "positieve" was met ochtenurine, die negative gewoon overdag. Ik heb die van gisterochtend nu voor me liggen, en hoewel beide streepjes ietwat vervaagd zijn, kan ik ze nog duidelijk zien. Ik ben nu twee dagen overtijd, maar ik durf niet te hopen. (anders zouden die andere twee testjes toch ook wel positief zijn?)
de apotheken waar ik langs kwam waren dicht. heeft weinig zin om te zoeken met koninginnedag want het hele openbaar vervoer lag op zijn gat, wegen afgesloten, mega druk weer zoals gewoonlijk. morgen zijn de winkels gelukkig weer open dus.....ff testen inslaan. de digitale van clear blue is die wel gevoelig dan?
vreemd hé?! bij jouw kan het zijn dat ie negatief was omdat je s'middags teste en misschien veel had gedronken? mijne waren allebei op een ochtend. wanneer ga jij weer testen?
Ik ga overmorgen weer testen, morgen komen als het goed is nieuwe testjes met de post (als zij werken op hemelvaart). Dan kan ik met ochtendurine testen namelijk. Ik vind het erg lastig, aan de ene kant ben ik heel opgetogen, maar aan de andere kant verwacht ik elk moment mijn ongesteldheid. Maar dat andere streepje zou toch niet verkleuren kunnen als ik niet zwanger ben, of heb ik dat nu helemaal mis?
Hoi Silvana, Wat vervelend die onzekerheid. Ik hoop dat je morgen uitsluitsel hebt. Je hebt dit topic ook bij de Verloskundige gestart. Dubbel posten is niet toegestaan, dus daarom doe ik deze dicht. Heel veel succes morgen. Groetjes, Elvira