Hee, sorry dat ik weer een topic open over clearblue! heb dr een aantal doorgelezen maar kom niet uit bij het antwoord wat ik zoek.. Ik zoek die zwangerschapstesten op internet met zwanger of niet zwanger. De enige digitale die ik kan vinden zijn met een plus of min. Dit zijn toch niet die waar het woord zwanger of niet zwanger op komt te staan? Zijn die niet via internet te koop of zo, aangezien ik ze nergens kan vinden?
Nee hoor meid ze zijn gewoon te koop bij Kruidvat. Volgens mij zijn het de duurste testen van allemaal..
haha ja volgens mij ook.. haha maar gebruik 'm ook alleen denk ik nadat ik op een gewone test een lijntje zie... voor de zekerheid zeg maar, zodat ik dan niet dagen moet gaan twijfelen of het wel een echt lijntje was of niet En voor de foto hahah
Het is een groot doosje, zitten er 3 in en kost 19,99. http://www.thuistesten.nl/zwangerschapstest-clear-blue-digitaal-3-st-p-236.html Hmmm zie hier idd dat er op het plaatje een + en - staat maar in de tekst staat dat hij duidelijk zwanger of niet zwanger aan geeft.... Heb die met een + nog nooit digitaal in de winkel zien liggen, kijk maar in mijn album volgens mij bedoel je die. (kruidvat heeft ze vrijwel ltijd)
http://www.testjezelf.nu/clearblue-digitale-zwangerschapstest.html?gclid=CJeLm-rQtZcCFUoa3godnFw5iQ Hier staat nog wel het "juiste" doosje, ik denk dat die met dat + en - de nieuwe worden... (vind ze er niet leuker op geworden) Als je een houder van een ovulatie test gebruikt met en zwangerschapstest strip dan krijg je een leeg rondje of een smiley, das dan nog leuker
haha ja idd overal is het de plus of min die aangeeft of je zwanger bent of niet. Vind ik ook niet leuker als dat er echt zwanger staat! :S Maar denk inderdaad dat die misschien de andere vervangen..... Nja...hahah maakt ook niets uit, een plus is een plus hahah maar vond het idee wel leuk Zal dalijk eens kijken bij de kruidvat..
Die met + en - zijn dus de oude, die had ik 4 jaar geleden. Volgens mij verkopen ze nu alleen nog die met zwanger/niet zwanger.
Volgens mij hebben ze een foto van de oude maar verkopen ze gewoon die met zwanger, zo staat het ook in de beschrijving.
hmm nou de beschrijvingen die ik lees staat er duidelijk: Een plus op het scherm betekend zwanger, een min betekend niet zwanger. er staat nergens dat het woordje er komt te staan. maar oke, ik kijk wel ff! komt goed!
Oh.. ik heb ze ook gekocht bij de kruidvat! Ook met zwanger/niet zwanger. Heb daar ook direct een foto van gemaakt toen ie zwanger zei, dat is echt leuk! Ik wou die foto inpakken en dan aan m'n ouders geven over een tijdje.. een foto van een test met streepjes zou ze waarschijnlijk niet veel zeggen, dus vandaar dat ik het niet erg vond dat ze wat duurder waren. Oh en hahah.. ik had ze ook gekocht omdat je er gewoon overheen kan plassen, en niet in een bakje hoeft te plassen.. maar eroverheen plassen was lastiger dan ik dacht hahaha, dus ik doe het de volgende keer toch maar met een bakje
ahaha hmm oke..! hahah Thnx vor de tip zoiets vind ik inderdaad ook leuk, foto dr van maken of iets..leuk om te hebben Maar kzal eens bij de kruidvat kijken van de week