Hallo, ik wist niet zeker waar ik het moest zetten, dus dan toch maar hier Ik wil graag ons geboortekaartje zelf maken, en nu weet ik dat er wel 1000 sites zijn waar dit kan maar.... ik wil graag een 3 of 4 luik kaart maken. Weet iemand waar je dit kan doen? Op welke site? Alvast bedankt !
Ik wil ook zelf mijn geboortekaartje maken maar vind het via internet erg lastig. Vaak zijn er maar weinig opties om een afbeelding te bewerken... Ik ga vanmiddag naar een drukkerij, kijken wat zij kunnen doen. Misschien heb jij die ook wel in de buurt?
ik ga sowieso met mijn eigen ontwerp naar de drukkerij, wil graag net wat steviger papier, wel gewoon vierkant, maar bij alle sites die ik tot nu toe heb gezien, bieden ze wel vierkante kaartjes aan, maar veel te groot, en dan heb je van dat "gewone" kaartjes-papier, vind ik persoonlijk een beetje slap aanvoelen...
Ik heb ons geboortekaartje in Adobe Photoshop gemaakt. Laat ik afdrukken bij Poobies, ik vond hun kwaliteit het beste. Maar dat is gewoon een dubbele kaart.
Wellicht is dit een tip? Wij hebben onze geboortekaartjes gemaakt via ZELF-kaartjes.nl, handige site om zelf geboortekaartjes te maken en ze hebben ook 3 en 4 luiken. Wij vionden de kwaliteit heel mooi. vooral het metallic papier.
Ik heb zelf voor ons komende kindje ook een eigen kaartje ontworpen in een 3 luik. Zelf gemaakt in photoshop en laat het drukken bij een drukker online. Waar en of het ook ergens online kan dat durf ik niet te zeggen. Vaak wel met een gewone dubbele kaart, maar 3 of 4 luik word al moeilijker.
Heb een tekening gemaakt met een 6B potlood, ben hem aan het inscannen maar heb liever dat ze bij de drukkerij het origineel inscannen voor de allerbeste kwaliteit, weet nog niet of dat mogelijk is, ga er vanmiddag heen
Ik ben net bij de drukkerij geweest en ze kunnen superveel! Veel meer dan via de internetsites. Ze waren erg enthousiast en hadden direct allemaal ideeën. Deze week maken ze al proefdrukken.