Positieve energie nodig

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Noukie1805, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noukie1805

Noukie1805 Bekend lid

4 feb 2009
    665
    0
    0
    Even een dipje vandaag ;). 2 mnden terug besloten wij voor een 2e te gaan. Ondanks de miskramen voor de geboorte van mijn dochter en de moeilijke eerste 10 maanden (huilbaby) is het het allemaal meer dan waard en heb ik het er weer voor over als ik weer het geluk mag hebben van dit prachtige wonder, maaaaarrrrr stiekem had ik gehoopt dat het nu iets gemakkelijker zou gaan.
    Nu heb ik weer een vm gehad en kreeg ik gisteren de uitslag van mijn biopt. CIN II, maandag wordt mijn baarmoeder schoongemaakt. We zijn pas 2 mnden bezig, maar de moed zakt me even in de schoenen. Zoveel meiden hier die het er allemaal voor over zouden hebben als het uiteindelijk maar lukt (ik weet het, heb zelf ook in die situatie gezeten) en ik ws ook nog wel, maar vandaag denk ik even wat als we het nou eens lekker bij 1 houden?! Het gaat nu goed, waarom weer het verdriet opzoeken. Pfff, ik was echt zo positief eraan begonnen, maar op deze manier wordt het moeilijk dat vast te houden. Maar we geven nog niet op, nadat mijn bm schoon is beginnen we gewoon opnieuw en komt het vast allemaal goed :).

2. Kimmie1983

Kimmie1983 Actief lid

5 aug 2008
    255
    0
    0
    Hallo Noukie,

Wat een verdriet heb jij al moeten meemaken, ik kan mee voorstellen dat het heel moeilijk is om weer goede moed te verzamelen.
    Wat jij al zegt: als je straks weer een klein wondertje in je armen mag houden, zal dat het vast allemaal waard zijn geweest.
    Wens jou heel veel sterkte en succes!!

Lfs Kim

3. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Ik begrijp dat de moed even in je schoenen zakt, maar wie weet gaat het onverwacht wel veel makkelijker zometeen dan je had kunnen dromen. Moed niet verliezen hoor!

4. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Ik snap wel dat de moed je even in de schoenen zakt...
    Ik hoop dat je snel een 2e wondertje in je armen mag sluiten.

Deel Deze Pagina