Rare menstruatie naar miskraam?

Discussion in 'Miskraam' started by piccolina, Aug 29, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. piccolina

piccolina VIP lid

Mar 5, 2012
    7,199
    5
    0
    14 juli had ik late miskraam. Heb 2 weken gevloeid.
    1 augustus op echo was alles schoon en follikels te zien.
    We hebben ook op ovulatiedagen geklust;)

Ongeweer 40 dagen na bevalling 22 augustus kwam menstruatie zoals altijd 5 dagen waarvan eerste veel en daarna afname. Daarna nog halve dag bruin afwegen en 2 dagen niets gehad dus normaal wat ik altijd heb niets bijzonders.

en opeens na 2 dagen niets, komt nu veel bloed uit: donker helder geen stolsels wel gewoon vrij veel.

Had nooit zoiets gehad. Wat zou dat kunnen zijn??

2. piccolina

piccolina VIP lid

Mar 5, 2012
    7,199
    5
    0
    O ja en ik had totaal geen klachten bij menstruatie echt niets niet. Normal gesproken heb ik iets lichte buikpijn altijd.

3. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

May 11, 2014
    974
    0
    16
    Misschien even een testje doen voor de zekerheid? Misschien toch zwanger als het bloedverlies zo kort is.

4. piccolina

piccolina VIP lid

Mar 5, 2012
    7,199
    5
    0
    #4 piccolina, Aug 29, 2014
    Last edited: Aug 29, 2014
    Nou ja kort was het niet 5 dagen net zoals mijn elke andere ongi: 3 dagen bloed 1 dag beetje en laatste dag bruin.
    Nu dus bloed ik zoals zeg maar tweede dag zou ik bloeden bij ongi.
    Begon zonder bruin en gelijk veel
    Heb ook lichte buikpijn

Ik kan wel test doen maar misschien zal die vals posities zijn omdar mijn hgs nog hoog is of zo

Ik heb net best wel veel bloed verlies gehad en kwam iets wat stolsel of iets dergelijk plopte wel in wc ;)
    Zou ik soort erg vroege miskraam hebben gehad? Want erna ook geen veel bloed meer en ook geen buikkrampen.
    Maar waroom dan was ik toch ongesteld ervoor?
    Raar...

5. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

Jan 29, 2014
    1,229
    23
    38
    Je hoort wel eens dat je baarmoeder na een miskraam zichzelf helemaal opruimd/schoonmaakt tijden de eerste menstruatie en dat je dan ook nog echt flink stolsels kan verliezen.. :)

6. Jolina

Jolina Niet meer actief

Denk idd ook dat je lichaam nog niet hersteld is ... Het is toch een bevalling wat je hebt gehad.

Share This Page