Ik maak me zo`n zorgen!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Barbara2003, 16 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barbara2003

Barbara2003 Actief lid

9 okt 2007
    216
    0
    0
    verpleegkundige
    Heerhugowaard
    Na 3 miskramen binnen 1 jaar ben ik weer zwanger. Ik denk zo ongeveer ruim 6 weken, dit weet ik niet helemaal zeker omdat ik gelijk na de laatste miskraam weer zwanger ben geworden zonder eerst ongesteld te zijn geweest. Bij alle drie de miskramen was het zo dat ik het als eerste merkte door de afnemende zwangerschapsverschijnselen en bij 2 ervan kreeg ik daarna pas bloedverlies. ( 2x een curretage gehad en 1 x spontaan )

Nu is het zo dat dit nu weer zo is....de verschijnselen zijn weer duidelijk aan het afnemen en ik ben zo ongerust, toch niet weer!

Er stond voor 22 sept een echo gepland, maar omdat ik het niet meer trek heb ik nu morgen middag een afspraak voor een echo. Ik moet weten waar ik aan toe ben.

Ik maak me zo`n zorgen!

Liefs Barbara.

2. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Lieve Barbara....

Jeetje wat naar allemaal. Ik weet hoe je je voelt...
    Hoe lang denk je dat je zwanger bent? Kun je niet vandaag al voor een echo? Dat wachten is echt killing!!
    Ze zeggen vaak dat klachten die afnemen niet altijd iets wil zeggen... maar jou en mijn ervaring is anders. Je gelooft pas dat het goed is als je een goede echo hebt gehad....

Ik wil je heel veel sterkte wensen!

Liefs Cyntje78

3. Chickiedenise

Chickiedenise Niet meer actief

Beste Barbara.

Kan heel goed begrijpen dat je je weer zorgen maakt..

Echt heel naar voor je, ik hoop niet dat je dit nog eens mee moet maken.

Ik lees dat je morgen een echo gaat doen, dus ik wens je veel succes morgen met je echo !!

P.s. Dat de verschijnselen afnemen, wilt niet altijd wat zeggen hoor..

4. Trees

Trees Niet meer actief

Ik brand een kaarsje voor jou en je kleine ukje. Ik herken de angst en ga het ook niet ontkennen, maar toch hoop ik zo dat je er naast zit. Heel veel succes met de echo!

5. Sunny76

Sunny76 Lid

16 sep 2009
    43
    0
    0
    Hoi Barbara, zo te lezen aan de datum van je bericht had je gister de echo.... en ben je al wat meer te weten gekomen ? Ik duim voor je..
    Liefs

6. Barbara2003

Barbara2003 Actief lid

9 okt 2007
    216
    0
    0
    verpleegkundige
    Heerhugowaard
    Badankt lieve allemaal,

Bedankt dat jullie zo lief waren aan mij te denken en mij een hart onder de riem hebben gestoken.....en het heeft geholpen hoor!:)

Donderdag een echo gehad en we zagen een klein frummeltje en een kloppend hartje....echt heel emotioneel allemaal!
    Dinsdag as mag ik weer komen kijken. Ik ben het afgelopen jaar niet zover gekomen in de zwangerschap als nu en langzaam waren er momenten de afgelopen dagen dat ik even durfde te genieten en dat voelde goed.

Zo zie je maar dat het wel of niet hebben of zelfs het afnemen van zwangerschaps verschijnselen ( zelfs in het begin ) niet altijd iets hoeft te zeggen

En knuf van mij;)

7. 4days

4days Niet meer actief

Ik zie dat jullie inmiddels een kloppend hartje hebben gezien, gefeliciteerd! :D

Ik had zelf ook maar de eerste 4 weekjes last van zwangerschapsverschijnselen, erna helemaal niet meer. En toch was ook bij mij alles goed en kregen we een gezond zoontje. :)

8. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Barbara! Wat lees ik nu?! Al een echo gehad, en alles was in orde!
    Ik ben echt heel erg blij voor jou. Wat een geruststelling zal het geweest zijn voor je. Bij mij is de geruststelling vanaf de dag na de echo meestal al weer weg aan het trekken, maar ik ga me echt wel steeds zekerder voelen. Inderdaad: we zijn het levende bewijs: wegtrekkende symptomen-->hoeft echt niets te betekenen!
    Ik heb gisteren mijn tweede echo gehad en ben nu de trotse moeder van een 9 weken oud frummeltje met een heel krachtig hartje. Je ziet echt al een mini-baby. Ik had 10 minuten voor de echo ineens bloedverlies en was op van de zenuwen, maar gelukkig, alles was prima in orde~! Veel succes verder en ik hoop dat je straks steeds meer vertrouwen gaat krijgen in een goede afloop.
    Liefs

9. Barbara2003

Barbara2003 Actief lid

9 okt 2007
    216
    0
    0
    verpleegkundige
    Heerhugowaard
    Hoi Baboe,

Wat een heerlijk nieuws...echt helemaal supper meid!
    Wel schrikken van het bloedverlies...was het veel? en wat zei de gyn ervan?

ook ik heb vandaag plots last van minimaal bloedverlies, het zit tussen het slijm door, ik schrok me rot toen ik het zag vanmorgen.
    Ik krijg dindag weer een echo, dus nog even afwachten hoe het de komende dagen zal gaan. Ik hoop net als bij jou toch goed nieuws.
    Gelukkig ga ik het weekend weg, dus heb ik lekker wat afleiding.

Geniet fijn van je kleine frummeltje,

Groetjes Barbara

10. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Hoi Barbara,
    Dat bloedverlies is bij mij ook alleen maar 's ochtends, de eerste keer dat ik naar het toilet ga. Zomaar een sliertje bloed tussen het slijm. Vandaag had ik het weer. Volgens de gyn heeft dat met de innestelling te maken en is het volledig veilig. Zolang het niet veel meer wordt of gecombineerd met heftige kramp; geen enkele reden voor bezorgdheid. Succes dinsdag en geniet van je weekendje~!

11. Barbara2003

Barbara2003 Actief lid

9 okt 2007
    216
    0
    0
    verpleegkundige
    Heerhugowaard
    Badankt Baboe;)

Deel Deze Pagina