Goedemorgen dames, Ik ben de eerste 8,4 weken kotsmisselijk geweest Moe , af en toe menstruatie krampen maar vooral ziek vd misselijkheid. En nu sinds eergisteren , alles weg! Nu weet ik dat ik echt heel blij moet zijn, ik kan weer eten etc ben niet meer zo verschrikkelijk uitgeput en ik heb geen krampen meer! Maar... Nu maak ik me helemaal zorgen, is dit wel mogelijk, klopt het hartje nog wel ? Waar zijn mijn krampjes ( linkte ik aan iets goeds ivm groeien baarmoeder) Ik weet dat het enige wat ik kan doen is afwachten tot de 3 weken! Voor bij zijn en we weer een echo hebben maar misschien zijn er dames die dit ook hebben gehad , ook de krampjes niet meer die me gerust kunnen stellen? Groetjes Cakes
Hoihoi, Hoe de vk het mij uitlegde was dat de baarmoeder en het kindje omstebeurten groeien. Dus eerst groeit de baarmoeder een stukje, daarna heeft het kindje weer wat ruimte om te groeien en als ie dan weer "klem ligt" begint de baarmoeder weer. Hier wisselden periodes met en zonder groeipijn aan de baarmoeder elkaar ook af.
Ik was tot een week of 8/9 extreem moe. Toen ineens bijna van de een op andere dag weg! Ik begon toen ook een beetje te twijfelen of alles wel goed was, maar inmiddels ben ik bijna 14 weken zwanger en 2 echo's verder en alles is helemaal goed met het kleintje!! 2 dagen geleden het hartje ook nog mooi en sterk horen kloppen dus je hoeft je geen zorgen te maken over symptomen die ineens weg zijn. Hoeft helemaal niets te beteken!
Ik heb nog nergens last van op 1 x misselijkheid na, dus ook hier ongeloof of t wel goed zit. Als ik t echt niet meer trek gooi ik er nog een action test tegenaan, geeft mij weer even 'rust'.
Thanks allemaal! Ik heb besloten er maar gewoon van te genieten. Ik heb weer een beetje kramp, hoe stom ook dit gaf me een goed gevoel. Nu ga ik me niet meer druk maken en zoveel mogelijk genieten! @mamalove ik snap je punt maar pas op, op een gegeven moment kan je test negatief geven omdat je teveel hormoon hebt, heb ik gelezen. @bolkje jou reactie doet me erg goed en is iets om in m'n achterhoofd te houden thanks! @cammy wat een onzekerheid he! Maar jou verhaal geeft me goede hoop .
Hier ook dagen dat ik nergens last van had en dan een aantal dagen weer heel erg misselijk en moe. Probeer je geen zorgen te maken en geniet van de dagen dat je nergens last van hebt, want dat kan zo weer over zijn.
Ik snap je gevoel hoor! Had het afgelopen week ook en toen ff in het vlos forum gevraagd en daar kreeg ik een geruststellend antwoord. Onderwerp heet geloof ik minder klachten. Succes!
Heb ik ook gehad, hoeft helemaal niets te betekenen meid! Wat hierboven al gezegd werd, je baarmoeder groeit en daardoor krijg je pijn, dan heeft je kindje de tijd om groter te groeien, en vervolgens groeit je baarmoeder weer en zo gaat het door. Kwaaltjes komen en gaan, soms kan het wat onzekerheid met zich mee brengen, maar ik zou maar even genieten van de kwaaltjes die je nu niet hebt, er komen er straks weer genoeg aan!
Ik had het bij mijn vorige zwangerschap ook, van de ene op de andere dag nergens meer last van. Werd doodsbenauwd ervan. Had de avond er voor de eerste echo gehad, die was goed. Maar de dag erna dacht ik echt dat het mis was. Zelfs de vk gebeld. Toch gewacht tot de volgende echo, die 1,5 week later was. Alles was goed gelukkig. Nu bij deze zwangerschap maak ik me minder snel zorgen... Als je echt twijfelt zou je ook altijd kunnen vragen om een vroege echo, weliswaar tegen eigen betaling zolang er geen medische reden voor is. Maar het kan je wel even geruststellen, waardoor je weer kan genieten van het zwanger zijn. Succes