positieve ervaring met negatieve test?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by silly31, Jul 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. silly31

silly31 Actief lid

Apr 12, 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo meiden,
    ik ben nu 3 dagen overtijd, heb vanmorgen wel een druppel bloed verloren, maar daarna helemaal niks meer. normaal begin ik 2 dagen voor nod al licht bloed te verliezen, maar nu dus niet. ik heb gisteren getest met clearblue, maar deze was negatief. ik ben eerder zwanger geweest en toen teste ik al positief op nod.
    ik zoek eigenlijk wat positieve verhalen, dat je bv later alsnog positief testte en als je meerdere keren zwanger bent geweest,of hier verschil tussen zat wanneer de testen positief waren?

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Er zijn vrouwen die pas een tijdje na nod positief testen maar dat komt niet heel veel voor.

Je vorige zwangerschap(pen) moet je niet als referentiekader nemen; ALLES kan anders zijn dus zeker ook het moment van testen en een positieve hebben.

Wanneer ben je met de pil gestopt?

3. Hoekje

Hoekje Actief lid

Jan 18, 2014
    188
    0
    0
    Katwijk
    hey inderdaad, bij mijn eerste zwangerschap(wat helaas wel niet goed was) heb ik pas na me nod positief getest en terwil het een tweeling was, zou je zeggen dat je meer HCG aan maakt. ik had nergens last van alleen wat zere borsten,

nu 2 dagen overtijd ga morgen testen maar alles wijkt er naar dat het raak is. ben nu echt vreselijk misselijk al vanaf 3 dagen voor nod en me borsten ja een beetje af en toe, meer slijm bij de eerste ook niet!! heb toen niet getempt maar doe dat nu wel en me temp blijft erg hoor...

dus ja nee ik denk idd niet dat elke zw het zelfde is.

sterkte en succes
    zx

4. silly31

silly31 Actief lid

Apr 12, 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor jullie reacties!
    spannend hoekje! succes met testen morgen, ik zal voor je duimen
    en Nephthys, ben in 2006 gestopt met de pil, dus dat zal geen invloed meer hebben

5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Oke! Sommigen zijn net gestopt en dan scheelt het namelijk echt ;)

6. silly31

silly31 Actief lid

Apr 12, 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat heb ik vaker gehoord ja, gelukkig zelf nooit last van gehad, maar bedankt voor het meedenken.
    het is nu gewoon anders dan anders, zit me niet helemaal lekker...
    ergens ga ik er maar vanuit dat ik nog ongi word, maar ergens heb ik toch ook weer een beetje hoop (we wachten nu al zolang)
    mocht het niet doorzetten, ga ik zondag nog een keer testen

7. BabyMaantje

BabyMaantje Actief lid

Jun 23, 2014
    319
    0
    0
    Muziek op Schoot docent in Rotterdam
    Ik heb hetzelfde silly. Ik had eergister een negatieve test. Maar ben ook nog niet ongesteld geworden. Zou vandaag moeten zijn, maar durf nu niet nogmaals te testen. Eerst nog maar paardagen wachten..

8. silly31

silly31 Actief lid

Apr 12, 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    vreselijk he, dat wachten... bah! wat kan een dag dan lang duren
    wanneer ga jij weer testen?

9. nieneke38

nieneke38 Lid

Jul 23, 2014
    41
    0
    0
    Wat een spanning dames, frustrerend dat wachten! Ik zit zelf nu op 10 dagen overtijd en de testen zijn onduidelijk. Het is niet dat er niks staat, maar ook niet een lichte streep. Gewoon een schim. Of het nu wel of niet is, het zou fijn zijn als er inmiddels duidelijkheid kwam haha!

10. silly31

silly31 Actief lid

Apr 12, 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    al dat wachten zou toch wel beloond mogen worden met een superknaltest! ;)
    en hoekje? las ik nou ergens anders dat je positief getest hebt?
    van harte gefeliciteerd!

11. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

Jan 27, 2014
    1,226
    0
    36
    Ik heb wel een positief verhaal voor je! Ik testte deze zwangerschap pas 6 of 7 dagen na nod licht positief! Nu weet ik nooit wanneer mijn eisprong is, dus die was waarschijnlijk ook gewoon later. Mijn tweede zwangerschap heb ik dit ook gehad. Bij de eerste en derde weet ik het niet meer. Volgens mij testte ik toen gewoon rond nod positief.

Het kan dus altijd nog!

12. silly31

silly31 Actief lid

Apr 12, 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor je reactie, dit soort verhalen lees ik graag!

net weer getest, weer negatief, ben nu 5 dagen overtijd,
    maar weer afwachten, weet t anders ook niet

Share This Page