Miskraam door bacteriële vaginose of schimmelinfectie?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Kisim, 1 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kisim

Kisim Lid

6 nov 2013
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Onlangs heb ik vernomen dat ik een MA heb bij 8,5week. Het vruchtje was gestopt bij 6,5 week :(

Ik lees veel over pure pech en dat je vaak niet achter kan komen wat de reden is. Ze gaan uit van een ontwikkelingsfout.

In het verleden ben ik altijd erg vatbaar geweest voor bacteriële vaginose en vaginale schimmelinfectie. Echter vraag ik me af of dit een reden kan zijn geweest voor de miskraam, misschien dat ik dit weer had waardoor ik een miskraam heb :(

Ik kon helaas niets vinden op internet. Hopelijk kan iemand mij hierover iets vertellen.

2. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Wat naar voor je :( Maar een schimmelinfectie is geen reden voor een ma..

3. Kisim

Kisim Lid

6 nov 2013
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor je reactie, hysterisch.

Kan een bacteriële vaginose een reden zijn?? Ik las op internet dat een infectie tot miskraam kan leiden. Vaak staat tussenaanhalingsteken dat het dan gaat om een soa. Maar een bacteriële infectie is ook een infectie. Kan dit een reden zijn tot een miskraam?

4. Kisim

Kisim Lid

6 nov 2013
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel regelmatig heb ik rondgelopen met deze twee aandoeningen, ik denk wel rond twee jaar.

Het ging over en kwam weer terug, ik dacht dat het geen kwaad deed. Maar ben nu bang dat mijn baarmoeder is geïnfecteerd en hierdoor dus die miskraam is veroorzaakt :(

5. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
  6. Kisim

Kisim Lid

6 nov 2013
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi guapetona, ik heb die site bekeken.

Nu lees ik dat er wel een verhoogde kans is op miskraam :(
    Dat maakt wel weer bang.

Ik wil erg graag meer over weten. Eerder had je het over je eerdere Posts van je. Deze heb ik helaas niet kunnen vinden. Kan je die link aub doorgegeven?

Ik denk dat ik maar snel weer naar de huisarts ga om me te controleren op deze twee aandoeningen zodat ik weer voor de tweede kan gaan.

7. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Als je op mij klikt als gebruikersnaam moet je andere berichten van mij kunnen lezen. Kijk anders in het onderwerp van1-15 mei 2014 mama's of het onderwerp pijnlijke/harde buiken (wel heftig verhaal van iemand anders, maar daarin komt het ook ter sprake). Zelf wil ik dit verder laten uitzoeken bij mijzelf, ik neem liever een antibiotica dan.

Het kan geen kwaad dit bij jezelf te laten onderzoeken en behandelen, maar de miskraam kan natuurlijk ook een heel andere oorzaak hebben gehad, dat kan je ok niet uitsluiten.

8. Kisim

Kisim Lid

6 nov 2013
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi guapetona,

De miskraam moet nog opgewekt worden met medicijnen. Voor nu is het een feit :(

Omdat ik nu weet dat een vaginale schimmelinfectie een mogelijk is geweest van een miskraam wil ik na m'n herstel me laten behandelen zodat ik vrij ben van de infectie :)

Ik wil snel weer zwanger worden. Bedankt voor je info :)

Deel Deze Pagina