Hallo, Binnenkort wordt ik ingeleid en krijg dan een epidurale Ruggenprik. Wie heeft hier ervaring mee? - hoe voelde de prik zelf? - wat voelde je nog van de weeen? Ik word ingeleid met vaginaal tablet? Wie heeft hier ervaring mee? - hoe lang duurde het voordat de weeen op gang kwamen? - hoe lang heeft de totale bevalling geduurd Bij jullie inleiding? Ik hoor graag jullie ervaringen.
Heb amper wat gevoeld van de ruggenprik als je maar ontspant. Krijg je m trouwens op voorhand al? Verder niks meer van de weeen gevoeld , persweeën trouwens wel was geen tijd meer om m uit te zetten dus heb met mogen persen omdat ik ze er kats door heen voelde. Inleiden geen ervaring mee
Nix van gevoeld..kreeg m tussen de weeën door..en tablet ging wel snel..had er maar 1 nodig toen nam mn lichaam t zelf over..
Ruggenprik geen ervaring mee De vaginale tabletjes heb ik ook gehad, afgelopen woensdag. Rond 8.35 werden ze ingebracht en ik moest een half uur blijven liggen. Om 9.27 is mijn vlindertje geboren. Heb een weeënstorm gehad, maar dit is bij iedereen anders, sommige doen er ook wel véél langer over. Hoorde laatst dat iemand er meer dan een dag over deed nog
Ruggenprik: Heb ik niet gevoeld maar ik zat al volop in de weeen. Ik voelde mijn weeen nog wel door de ruggenprik heen maar de pijn was draaglijk. Succes!