Hey meiden, Allereest allen gefeliciteerd met jullie zwangerschap ! Ik ben nu ruim een jaar bezig voor een tweede wondertje, wat helaas niet echt wil lukken, was van eva binnen 6 md zwanger. Ik ben benieuwd wie er ook naar de alternatieve manier heeft gegrepen en waarbij het toen is gelukt ? Ik wil namelijk nog even wachten met de mmm.. Ik ben erg benieuwd !!! Liefs flower
Wat bedoel je met alternatieve mogelijkheden?? Benen omhoog na de sex, kussen onder je kont?? dat soort dingen? Ons hulp middel was geduld Hebben er 3 jaar overgedaan, toen zwanger van een BBZ en 2mnd daarna weer zwanger... Ik kan je dus geen tips geven. Wel heb ik mijn benen omhoog gegooid na de sex, maar of dat heeft geholpen, geen idee....
Ik ga zo voor de 2e keer naar de acupuncturist. Heb er een fijn gevoel bij. Dit is wel iemand die japanse acupunctuur doet en geen chinese. Deze vorm is wat milder... Succes!
Ik ben zelf momenteel bezig met de opleiding acupunctuur en inderdaad wordt dit tegenwoordig steeds meer ingezet om vruchtbaarheid te stimuleren. Ik hoor van mijn leraren vaak succesverhalen over begeleiding bij zwangerschapswensen. Ik zou inderdaad eens met een acupuncturist bespreken. Het is per persoon verschillend. Een gediplomeerde acupuncturist kan met je onderzoeken waar een eventuele complicatie kan zitten (het is vaak een combinatie van) en hieraan werken. Het kan nooit kwaad!