Vraagje over een verzorgingstas

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Dahlia, 12 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Wij hebben gisteren met de 20 weken echo te horen gekregen het waarschijnlijk een meisje word. :D Maar het is dus nog niet helemaal 100% zeker. Over twee weken hopen we daar bevestiging over te krijgen, want we vinden het zo leuk en handig om op geslacht spulletjes te kopen. ;)

Nu heb ik al een paar maand een mooie verzorgingstas van Prenatal op het oog. Nu zou ik even jullie mening willen horen of deze tas kan voor beide geslachten. Het is natuurlijk wel zo dat ik er zelf mee loop.... maar ben bang dat het een beetje een te meisjes-achtige tas is.... Vind het zo leuk om het al te bestellen.... Anders moet ik nog twee weken wachten....

Kan het?

Prenatal |

2. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Ik vindt het persoonlijk meer een meisjestas ;) Zou dus nog even 2 weekjes geduld proberen te hebben.

3. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ben het eens met Elena....

4. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Ik ook. Maar jij - als mama - bent natuurlijk ook een meisje :D

Je moet het lekker zelf weten. Alsof het belangrijk is wat anderen denken.... Jij weet toch of je een dochter of een zoon hebt?!

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Bedankt voor jullie antwoorden. Ik dacht het al een beetje, dat het niet voor een jongetje kon....

Toch nog maar even wachten dan..

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb geen tas gekocht op geslacht. Vind ik een beetje onzin, de tas moet bij jou passen toch? En als jij een roze tas wil en het is toevallig een jongen wat dan nog??

7. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ja dat is zo, daarom twijfelde ik er ook een beetje over. Ik loop er mee en als het nu een meisje is, en we mogen ooit een tweede krijgen dat wel een jongetje is, dan ga je daar toch ook echt niet een andere tas voor kopen. Dus tja nu twijfel ik weer helemaal.....
    En verschillende meningen erover blijf je toch altijd houden....

Denk dat ik hem misschien toch maar bestel.

8. misa

misa Niet meer actief

Ik vind het ook meer een meidentas, maar je bent zelf ook een meisje.. Dus heel erg vind ik het niet hoor!

9. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

mijn luiertas nu van mn zoontje is ook echt een meiden tas... hij is wel blauw maar met bloemen e.d ook van de prental maar zie hem er niet bij staan!
    jij moet er mee lopen, dus ik zla kopen wat jij leuk vind:>

10. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik vind 'm voor beide prima kunnen hoor!

11. pcomiep

pcomiep Actief lid

22 mrt 2010
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou kopen waar jij zelf graag mee gezien wordt en niet specifiek op geslacht van je kindje. Het is een tas die jij gebruikt. Heb zelf een tas gekocht waar ook papa straks mee gezien wil worden... vond ik dan weer belangrijk. (maakte hem niets uit als er maar geen bloemetjes op stonden haha)

12. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Hoi,
    Zou gewoon een tas kopen die jij leuk vind!

13. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik heb hem besteld! :) Samen met nog wat spulletjes die we nog niet hadden, want de verzendkosten blijven hetzelfde.

14. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    zal je vertellen.. mijn oudste is 3 en ben inmiddels mijn 3de tas aan t verslijten:D dus ja hoor... dan koop je wel echt een nieuwe:D

Deel Deze Pagina