hallo allemaal, ik ben 6 jan. om 23:48 bevallen van een gezonde flinke dame De inleiding is me enorm tegengevallen, maar dit kleine wondertje maakt alles goed
Hoi! Ze zijn bij mij begonnen met weekmakers, dat heeft 1 hele dag geduurd. Vliezen werden de volgende ochtend gebroken, en de weeen begonnen direct, heb dus ook geen wee opwekkers gehad! Binnen 2,5 uur is mijn dochter geboren. Verhalen zullen heel wisselend zijn, maar ik heb ook in mijn omgeving meer positieve dan negatieve ervaringen! Succes!!
Gefeliciteerd!! Ik had nog even niet verder gelezen dan mijn neus lang was.... Sorry! Wel balen dat het zo is tegengevallen! Heeft het lang geduurd?
boonie ten eerste: Gefeliciteeerd! Hoe werd jij ingeleid, door een ballonkatheter? kreeg vandaag te horen dat ze dat in ons ziekenhuis nu standaard gebruiken(flevozieknhuis), vroeg me af of dit bij jou ook t geval was. Iig genietse van je kleine!
ja dat dacht ik dus ook, was ook erg verbaasd toen die vk me dit vertelde, ga t nog wel een keer extra navragen want vind een pilletje of gelletje veel prettiger.. Hoe is t nu ts, lekker aan t genieten van je kleine?