Cetrotide werkt niet afdoende?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Julez, Feb 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Julez

Julez Actief lid

Jul 20, 2013
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag zou ik mijn punctie hebben, echter bleken mijn eitjes al gesprongen te zijn....:( hoe kan dat nou? Echt, we waren met stomheid geslagen. We hebben al erg veel op MMM gebied meegemaakt, maar dit nog niet.

Ik spoot vanaf cd4 cetrotide en vanaf cd 3, 225 eh menopur. Wat kan ik nu nog gebruiken? Eerder reageerde ik heel vreemd op deca, kreeg ik ook rare hormoonwaardes van en het laatste wat ik heb gebruikt was ook de winnende combi toen ik zwanger raakte van mijn zoontje. Eigenlijk wil ik dit nogmaals een kans geven maar ben ook geïnteresseerd in andere combi s met menopur.

Graag hoor ik als jullie ideeën hebben.

Groet,

2. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Om je cyclus stil te leggen zou je ook Lucrin kunnen spuiten. Ik heb dat tijdens de eerste IVF en ICSI gespoten. Tijdens de ICSI's voor een tweede kindje spoot ik Deca. Maar dat was meer omdat de Deca standaard geworden was, niet omdat ik niet goed op de Lucrin reageerde. Hier nooit meegemaakt dat de follikels al gesprongen waren voor de punctie.

Wel flink balen, hoor! Hopelijk zit het de volgende keer wel mee, succes!

3. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    Wat enorm @#*&@# zeg :(
    Wat stelt je arts voor?

4. Julez

Julez Actief lid

Jul 20, 2013
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb over 2 weken pas evaluatiegesprek. :( ik wil wel goed beslagen ten ijs komen, vandaar dat ik bedacht of jullue nog ideeen hebben. Nu had mijn man gisteravond koorts, maar nog niet zo heel hoog, dus ook maar afwachten of we uberhaupt weer op korte termijn kunnen starten.

Zelf lig ik nu met buikgriep in bed, dus het gaat echt geweldig hier.

Groet!

5. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Laat je man de koorts goed onderdrukken met paracetamol! Anders heb je kans dat er straks helemaal geen zaadcellen meer in zitten, die worden door de koorts vernietigd. Het effect daarvan is nog zeker drie maanden zichtbaar. Hier een keer meegemaakt met een ICSI. Met heel veel moeite bij het tweede ejaculaat een paar bruikbare zaadcellen kunnen vinden, maar ze waren op een hand te tellen. Dus bijna alles voor niets gedaan...

Beterschap daar!

6. Julez

Julez Actief lid

Jul 20, 2013
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad, we zijn al druk doende met pcm, ibuprofen en de vitaminepillen zijn al in huis gehaald. Ik vraag wel om een quick check anders wordt het pas na de zomer dat we weer kunnen starten....dat zou echt rot zijn.

Groet!

Share This Page