Hebben jullie goede ervaring met squla? Ik lees veel oudere slechte berichten, maar niet veel nieuwe en/of goede. Ik kreeg wel een kortingscode CUYVQ voor €10,- korting van een vriendin, maar zij heeft het pas net. Dus niet veel ervaring. Please help, mijn kinderen zijn 5 jaar dus graag jullie ervaring
Mijn dochter heeft er in groep 3 super veel aan gehad. Want alleen met de uitleg op school, redde zij het niet. Zij moest echt oefenen, oefenen en oefenen. En dan is Squla toch een stuk leuker, dan met je moeder oefenen. Ze las vorig jaar om deze tijd nog steeds op begin groep 3 niveau, toen squla aangeschaft (en tablet, want die had ze ook nog niet) en in juni (5 maanden later dus) las ze op eind groep 4(!!!) niveau. Ineens had ze het licht gezien, mede dankzij squla. Mijn zoon vindt het ook erg leuk! Hij zit in groep 2.
Hier was het eventjes leuk, maar inmiddels kan ik echt zeggen dat het zonde van het geld was. De behandelde stof vind ik ook erg beperkt. Steeds weer oefenen is niet meer dan steeds opnieuw dezelfde opdrachten doen. Snap ook niet zo goed hoe je met squla zou leren lezen. Mijn dochter leest nu ook nog ‘maar’ begin groep 3, maar heeft er inmiddels al 2 jaar squla opzitten en alle opdrachten al tig keer gedaan. Het kan wellicht net het opstapje zijn, maar verwacht er geen wonderen van.
Hier ook leuk voor eventjes... ze hebben na verloop van tijd toch niet zoveel zin om de steeds weer redelijk dezelfde opdrachtjes te doen. Mijn zoon zette ook regelmatig zijn niveau een hele groep omhoog omdat ie het allemaal te makkelijk vond. Hij heeft wel allerlei cadeautjes bij elkaar gespaard van de muntjes die je kunt verdienen. Het is leuk bedacht, maar wij zijn maar 1 schooljaar lid geweest (groep 3). Kan me voorstellen dat als je kindje wat moeilijker kan leren dat het leuker is dan opdrachtjes van school maar je kind moet wel gemotiveerd blijven anders is het gewoon zonde van je geld.
Als je een squla kwartet koopt krijg je er een code bij voor een maand gratis, zo hebben wij het geprobeerd. Code was verlopen maar kon hem gewoon activeren. Na die maand was het ook klaar hier, dus geen abbo genomen.