Thank God dat ik de rest (3) er uit mag laten halen onder narcose in het ziekenhuis Sterkte voor morgen
hier zijn ze enkel nog boven doorgekomen en moeten er binnenkort ook uit.. boven is dus niet zo heel erg?
hier ook een valt mee reactie, prikje was niet fijn maar deed geen zeer, heerlijk toen die verstandskiezen eruit waren!!! enne succes he morgen!!
Bedankt voor alle succes wensen! Krijg je een coolpad bij de chirurg of moet ik die zelf nog even kopen straks.. En wat aten jullie de dagen er na? Heb zakjes met brinta gehaald en instant aardappelpuree evt. Hoop vrijdag toch wel te kunnen werken..
Ben twee keer bij de kaakchirurg geweest om de ondersten eruit te laten snijden. Linksboven zat er al (geen problemen mee gehad) maar bij het doorkomen van de onderste kiezen kreeg ik ontstekingen omdat ze naar buiten groeiden. Eerst rechts laten weghalen en later linksboven getrokken en tegelijkertijd linksonder weggesneden. Rechtsboven is een jaar of twee later zonder problemen doorgekomen en zit er nu nog Ik heb een kleine reactie gehad op rechtsonder, was makkelijk op te lossen door te spoelen met een zoutoplossing... en evt zoutoplossing met injectiespuit (zonder naald) "in" de wond te spuiten. Bij links vond ik vooral de verdoving zetten (in verhemelte) erg vervelend, maar ja, dat was ook vlot weer weg.
Verdoving vind ik vervelend maar ben ik niet bang voor.. Vorige maand nog verdoofd geweest ivm boren van 3 kiezen en dat waren best wat spuitjes..
Ik zou gewoon vrijdag ook nog lekker thuis blijven hoor! Het is en blijft een chirurgische ingreep Eten? voornamelijk vloeibaar spul, vla, melkproducten, etc
Ik vrijdag slaapdienst.. denk niet dat mijn leidinggevende heel blij zal zijn! Ik zie wel hoe ik me vrijdagochtend voel.
Panische angst voor tandartsen inc tandartsassistent Zit nu bij de ACTA in A'dam om de angst zo goed als het kan te verminderen. Doorverwijzing van hun gekregen om het onder narcose te doen + de kaakchirurg die vorig jaar een verstandskies heeft getrokken raadde het ook aan om de rest te laten trekken onder narcose Daarom narcose
ik heb ze allevier weg laten halen. 1 was goed doorgekomen, eentje scheef en de andere twee zaten scheef onder mijn tandvlees. het was een heel gewrik, maar voelde er niets van. prikken waren niet vervelend en de nasleep was er nauwelijks. is me 200% meegevallen!
Ik ben een paar dagen thuis geweest. Wat ik at: vloeibare dingen zoals soep of warme havermout met melk zodat ik een papje had.
hier zijn ze er niet lang gelden allemaal uitgegaan. 1 keer gingen ze super snel eruit. deed geen pijn. wel daarna een beetje onstoken geweest. 2 keer verdoving onder niet goed gezet even aan gegeven kreeg ik weer een nieuw spuitje en ze waren eruit. deed geen pijn. ben blij dat ik van me 4 verstandskiezen af ben
Heb ze alle 4 tegelijk laten verwijderen onder algemene narcose... Ze staan nu nog in een potje op m'n bureau Helemaal geen last van gehad - enkel een week later 2 gele vlekjes op m'n wangen. Voor de rest niets!
Wordt helemaal blij van jullie verhalen.. Soep kun je dus ook wel gewoon eten? Misschien nog even wat soep in huis halen dan..
Ik heb er nog maar 1 weg laten halen, maar dat viel 100% mee. Ik stond binnen een paar minuten weer buiten. Het enige wat pijnlijk was, is dat ik mijn kop gigantisch stootte tegen een computerscherm die nog half boven mij hing toen ik uit de stoel wilde stappen... auwww
Alle 4 m'n verstandskiezen zijn 10 jaar geleden preventief door een kaakchirurg verwijderd. Daar zag ik toen ook erg tegen op, omdat ik nog nooit iets aan mijn tanden had gehad. Het verdovingsspuitje deed het zeerst, de rest erna voel je wel maar het is geen pijn. Ik had oplosbare hechtingen, heb nu 2 van die lange littekens lopen op de binnenkant van mijn wangen. Wat misschien wel helpt voor jou, is een mp3 speler op zetten tijdens de ingreep. Lekker focussen op de muziek, en voor je het weet is het voorbij. Sterkte!
Nou, ik heb twee kiezen laten verwijderen in het zh maar helemaal geen last gehad en ook geen napijn hoor. Komt vast wel goed meid!
Dat scheelt echt enorm in de blauwe plek en zwelling achteraf. Gewoon een dag van te voren beginnen met arnica en dat door blijven gebruiken. Helemaal top!