Ik heb ze alle 4 tegelijk onder narcose laten verwijderen, dus daar heb ik niks van gevoeld. Daarna wel last gehad, had m'n hele gezicht dik en blauw omdat er 1 kies niet mee had willen werken met eruit gaan, dus ze zijn nogal hardhandig bezig geweest. Zag er erg charmant uit haha! Succes morgen!!
Hier ook 1000% meegevallen, laat ze liever trekken dan dat ik pijn heb. Heb paar jaren geleden 2 tegelijk laten trekken, oke de verdoving doet zeer maar je voelt de pijn van het trekken niet, daarna wat paracetemol ingenomen zodat je niet gelijk hele erge napijn heb. Ik moet er nog 1 en zodra deze door is, hup eruit ondanks ik er geen pijn aan zou hebben
Ik ben echt net een half uurtje terug van de tandarts en heb m'n eerste verstandskies laten trekken links boven. Ik zag er echt als een berg tegenop, en heb daar ook nog een potje gejankt. Maar ik moet zeggen, het viel me ontzettend mee, het ergste vindt ik nu dat gaasje wat er op die plek zit.....
Ik heb vandaag de 1e 2 verstandskiezen laten trekken. Zag er onwijs tegenop, maar het verwijderen viel reuze mee. Zal maar niet vertellen hoe ik me nu voel
Op dit moment heb ik onwijs veel pijn, als de meds ingewerkt zijn gaat het wel, maar kom er nu wel achter dat ze niet zo heel lang werken en ik mag maar 5 paracetamol per dag .... Heel veel sterkte morgen. Geloof me je voelt van het verwijderen echt helemaal niets !
Ik heb ze 3 weken terug onder volledige narcose eruit laten halen (alle 4 tegelijk). Had wel pijn de eerste 2 dagen en kon moeilijk eten (ook 4 hechtingen), maar het ging steeds beter en na een weekje kon ik alles weer en had ik ook geen pijnstillers meer nodig. Dus achteraf viel het wel mee
Ik zag er enorm tegenop. Ik moest er eentje weg laten snijden. Het stomme is dat ik tegen de ingreep op zag, terwijl je daar echt niets van voelt door de verdoving. Daarna wel een aantal dagen pijn, maar het was te doen. Achteraf had ik het veel te lang uitgesteld en er tegenop gezien. Het viel best mee. Van de andere 3 (die ik gewoon heb laten trekken), heb ik overigens weinig last gehad. Wel wat zeurpijn de dagen erna, maar viel reuze mee.
De achteraf pijn zie ik niet zo tegen op.. Het is meer dat ik niet weet wat er precies gaat gebeuren en hoe etc etc..
Nergens last van gehad, ben daarna meteen weer gaan werken. Mocht alleen van mijn collega's de telefoon niet meer opnemen (met die gaasjes in mijn mond), was wat moeilijker te verstaan.
Ik heb echt tot 3 keer aan toe gevraagd hoe hij het precies ging doen, wat er ging gebeuren etc. Ik kreeg 3 keer een stap voor stap uitleg, heeft d.m.v de röntgen foto laten zien hoe hij zal gaan trekken, en laten zien hoe mijn wortel precies zat. Heb daar heel veel baat bij gehad, ik heb namelijk graag de touwtjes zelf in handen. Bij mij begint nu de verdoving uit te werken, en ik merk nog erg weinig van pijn, wel voelt het allemaal wat strak aan, maar dat zei mijn tandarts ook, dat dit komt door de hechting die het tandvlees naar elkaar toe trekt.
Ik heb gisteren met 'spoed' mijn verstandskiezen laten verwijderen. sinds zondag nacht had ik ontzettende erge kiespijn! Het was niet normaal meer, kon alleen wat paracetamol nemen. Maar ook niet veel, omdat ik 31 weken zwanger ben. Ik dacht dat ik gek werd! Maandag was het over, dus verder niks gedaan. Maandagnacht kwam het terug, heb de hele nacht rondgespookt en had ontzettend veel pijn. Vriendlief wist niet meer wat hij met mij aanmoest. Toen om half 5 's ochtends naar een tandarts gegaan, die heeft gelijk mijn verstandskiezen eruit gehaald. Wat een bevrijding! Ik heb geen pijn meer en heb verder nergens meer last van. Het verwijderen van mijn verstandskiezen is het beste wat mij deze week is overkomen! Heerlijk! xxx
1ste keer: Spuitje zetten, even wachten, mond open krak, hmm wat was dat en gaan we nu beginnen. Die krak dat was het kies eruit geen centje pijn, achteraf ook niet. 2de keer: duurde net wat langer maar stelde ook niets voor. Achteraf toch wel wat pijn gehad, wel even vervelend maar niets om bang voor te zijn. Paracetamolletje had vast wel geholpen.
Ik zag er ook erg tegenop, maar ook mij viel het reuze mee. Het ligt er denk ik alleen wel aan of je boven of onder een verstandskies laat verwijderen. (Heb niet alles in dit topic gelezen dus sorry als je dat al gezegd hebt.) Mijne moest boven eruit. Die viel dus mee, dat kon gewoon bij de tandarts. Maar ik heb na mijn bevalling nog een kies tegoed die eruit moet, en die zit onder en moet bij de kaakchirurg. Maar dat zal dan ook wel meevallen. (hoop ik )
Ze moeten er alle 4 uit maar dat doen ze in 2x dus denk morgen eerst aan 1 kant boven en onder ivm verdoven. ***** Heb net even 2 stuks coolingpads gehaald bij de drogist.. Neem ik er 1tje mee en eentje thuis in de vriezer. Morgenvroeg 2 ibuprofen voordat we weg gaan.. Komt vast goed.. * bibber *
Je kan beter pararcetamol 500 MG slikken, aangezien ibuprofen bloedverdunnend is. Bij mij is nu de verdoving helemaal uitgewerkt en heb nergens last van. Succes morgen!