Dan spreken ze elkaar lekker tegen! Mij was gezegt ivm bloeden geen pcm te nemen ( dit verdund het bloed).. Vandaar dat ik preventief Ibuprofen ga slikken..
Ik heb ze er alle 4 uit! De eerste keer was niet zo leuk (links en rechts boven trekken en eruit snijden.. Wortelpunten braken af dus werden eruit geboord) de 2e keer (rechts) was een eitje!
Bij mij ging t allemaal goed. Ben alleen doodsbang voor de tandarts dus ging bijna van mn stokje. Heb er weinig van gevoeld. Erna was even vervelend maar t viel al met al erg mee.
Ik heb er niks van gevoeld, en geen last van gehad. alleen raar dat er zon gat zit. 1 kant hebben ze gehecht bij mij daar ook geen last van gehad
Ik ben kraamverzorgster en wij zeggen altijd paracetamol en geen ibuprofen, wegens het vloeien Spreekt elkaar inderdaad tegen. Ach zolang je maar geen pijn heb das het belangrijkst hihi.
Zou zeker geen ibuprofen slikken van te voren, gewoon lekker daarna doen. En als je echt iets wil slikken van te voren (waarom eigenlijk?) dan idd paracetamol. (Ik werk bij de kaakchirurg) Houdt het daarna goed schoon, niet alleen maar gaan spoelen met het spoelmiddel wat je mee gaat krijgen, maar ook poetsen, niet te hard, op de plek waar de kies heeft gezeten. Zo voorkom je ontstekingen en een hoop ellende. Succes, Kari
Hier ook geen horrorverhalen, gelukkig. Ik had er eentje helemaal kapot, die kwam al met een gat erin door en ik was bang dat ie zou afbreken. Maar nee hoor, ging zonder enige moeite. Ik had dus voor niks de nacht ervoor wakker gelegen. Leuk is het nou ook weer niet en het is een raar gevoel de eerste dagen, maar ik heb geen helse pijn geleden hoor.
hey bij mij is mijn verstandskies links boven eruit gehaald. IK was zooo zenuwachtig! en dacht dat ik flauw ging vallen van de zenuwen. Achteraf was dat helemaal niet nodig geweest want ik heb bij het verwijderen van de kies en daarna geen enkel gevoel van pijn gehad!!! Gewoon alsof er niks gebeurd was. Ik zat er alleen maar op te letten wanneer de verdoving ging uitwerken en bereidde me voor op pijn maar die kwam dus niet! Het enige wat ik niet zo prettig vond was toen de verdoving gezet werd. Ik heb het echt niet op naalden.
Ik heb vorig jaar mijn 2 verstandskiezen boven laten trekken, nadat ik dat maar liefst 7 jaar had uitgesteld, omdat ik er zo tegen op zag, door al die horrorverhalen van mensen. Heb me druk gemaakt om niets, heb er werkelijk niets van gemerkt en binnen 2 minuten was de tandarts klaar. De eerste 2 dagen een beetje lichte pijn van gehad, al is pijn nog een groot woord, het was meer dat je voelde dat er wat was gebeurd op die plek. 1 paracetamolletje genomen en that's it. Viel me 100% mee.
Nou, ze zijn er uit hoor! Ik had een erg leuke kaakchirurg.. Het spuiten deed amper pijn, het trekken was onder gevoelig want ze kregen hem er niet goed uit, na het boren wou hij er met veel geweld wel uit! Heb dan een enorm gat onder in mijn kaak, deze is gehecht.. Bovenin was hij er binnen 5 minuten uit.. *** De pijn is nu te overzien.. Al begint mijn kaak behoorlijk te kloppen nu. Esmee is nog even bij mijn schoonouders, om mij te ontzien.. lief he?! Heb net een ibuprofen 600 mg op.. wordt al lekker duffig..
ik ben er 2 kwijt.. eentje moest eruit gesneden worden bij de kaakchirug.. maar dankzij de verdoving voelde ik er niets van.. na de tijd een kloppend gevoel en nu zit er een gat... viel allemaal reuze mee... die andere kies was er ook zo uit...
Het zou kunnen zijn dat je evt nog spierpijn gaat krijgen ivm "het geweld". Dat heb ik bij de eerste keer ook gehad. De kies moest worden gesneden (was nog niet door) en deze kon de kaakchirurg niet goed los krijgen.... is behoorlijk wat druk op uit geoefend. Mn hoofd lag scheef op de stoel. En heb een paar dagen spierpijn gehad vanaf mn kruin over de buitenkant van mn hoofd, nek naar punt van rechterschouder. Volgens fysio (waar ik toen ook liep) was het te wijten aan de kracht die was uitgeoefend. Beterschap meid!!! Oh ja, ik weet niet precies wat voor werk je doet, maar je gaf aan dat je de nacht morgen in gaat.... let op met zware dingen tillen en "op je kop werken" dit kan behoorlijk wat druk geven op je wond.
he mama van esmee. hier zijn ze ook alle 4 verdwenen.. ik heb er weinig last van gehad.. idd paar dagen opletten met bukken en tillen.. Anders dreunt je hoofd zo.. Suc6 en als je wat nodig heb hoor ik het wel