Positieve hcg en lh test

Discussie in 'Miskraam' gestart door Iris, 22 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    lieve dames...

ik heb een vraagje
    7 okt begon mijn miskraam 11 okt ben ik gecurriteerd.Sinds 4 dagen zijn we weer aan het klussen.
    gisteren had ik een negatieve hcg test en een vet positieve lh test. savonds dacht ik mn eisprong weer te voelen.
    maar nu kijk ik vanmorgen nog een keer op de hcg test is hij blijkbaar toch positief geworden. ik zag nl een heel licht 2e streepje.
    dus ik doe nog een ovulatietest om zeker te zijn dat de eisprong dus was geweest is hij weer net zo vet positief als gisteren.
    als dat te maken zou hebben met de hcg dan zouden ze toch even licht positief moeten zijn , de testen. wie weet hier iets meer van?
    ik heb trouwens wel gelezen dat je gewoon een eisprong krijgt als er nog enig hcg aanwezig is.

liefs irisje

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Die HCG test is echt niet geldig als je er weer op kijkt de volgende dag ;) als hij negatief aangaf binnen de aangegeven tijd kun je er van uit gaan dat de hcg uit je bloed is.
    je lh test kan 2 dagen positief aangeven.

3. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Oostzaan
    hoi natasja...

ik had dat nl ook toen ik zwanger was.
    had ik eerst negatief getest maar zag savonds laat ineens een tweede streepje en toen was ik wel zwanger.
    omdat de ovulatie test toch vet positief aangaf zal ik dan geloven dat het toch gewoon met mn eisprong te maken had en niet met e hcg waarde in mn bloed.

bedankt voor het reageren

liefs irisje

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik wil je niet in de war maken, maar ik heb tijdens mijn zwschap voor de grap Lh testen gedaan en die werden vet positief. Als je nu nog HCG in je urine hebt kan het heeel erg goed zijn dat je ovutesten (vet) posi worden/verkleuren terwijl je ei niet in aantocht is, maar er gewoon nog HCG van de miskraam in je urine zit......

5. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Oostzaan
    ja precies dat heb ik ook gelezen dat ovulatietesten positief aangeven als je zwanger bent.
    Ik heb vanmorgen voor de derde dag een vet positieve ovulatietest getest.
    maat ik denk toch dat mn ei al geweest ivm mn sterk verhoogde temp.
    stel dat mijn eisprong niet aan de gang is dan zou de ovulatietest toch net zo licht positief moeten aangeven als de zwangerschapstest als het daar mee te maken heeft? of niet

liefs irissie

6. esterw

esterw Lid

30 aug 2006
    47
    0
    0
    Hai irisje

Ik zou het echt niet weten,
    heb hier totaal geen ervaring mee

Duim voor je

gr Ester

7. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Oostzaan
    nou ik snap er nix meer van.heb 2 dagen een verhoogde temp gehad maar vandaag is hij alweer gezakt naar de oude temp. dat zou toch ook niet kunnen als je een eisprong hebt gehad dan zou hij toch een aantal dagen achter elkaar hoog moeten blijven. ohhh ik raak helemaal in de war deze maand. ik wacht wel gewoon op mijn volgende cyclus. heb 8 nov een afspraak met de gyn misschien weet hij meer.

liefs irisje

8. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Irisje: de ovutest reageert veel heftiger op hcg dan de zwtest. Dat is iig mijn ervaring.

9. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Oostzaan
    aha... thanx me2.

naar dat antwoord was ik o.a. op zoek
    Maar dat zou betekenen dat je beter een ovulatietest dan een zwangerschapstest kunt gebruiken als je overtijd bent ( of juist niet als je het voor je nod wilt weten) en dat klinkt een beetje gek, toch?

liefs irissie

10. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Yup, dat zou dus kunnen in theorie. Die ovutesten waren echt vet vet posi bij mij tijdens mijn zwangerschap, maar zou voor de zekerheid ook een gewone zwtest doen als het zover is, hahahahaha

11. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Oostzaan
    best bizar dat je met een ovulatietest dus het minste of geringste hcg kunt waarnemen.

dat ga ik ooit ik een testen als ik vermoed dat ik weer zwanger ben. dan ga ik gewoon zeer vroeg testen en een week later met een hcg test nog een keer.

byebye
    irie

12. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Oostzaan
    nou zeg, ik heb me een buikpijn nu, omgeving baarmoeder en mn zij. komt dat nou, omdat de eisprong nu dan pas komt of komt dat vaker voor na de eisprong? ik begrijp er werkelijk niets meer van...

als het maar nix ergs is.

wat betreft mijn ei ik ben helemaal de kluts kwijt.

liefs iris

13. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Hoi Irisje,

ik voel me net zo verward als jij over dit soort zaken. Ik ga een (dubbele!) afspraak plannen met mijn huisarts en hem de hemd van het lijf vragen. Deze onzekerheid vind ik namelijk heel vervelend, ik ben wat teleurgesteld dat ik na de curettage zo goed als geen info vanuit het ziekenhuis heb gekregen. Daar sta je dan met je onzekerheden.

Kortom, mocht ik na de afspraak meer helderheid hebben, ik laat het je hier weten!

Succes en sterkte!
    Amber

14. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Oostzaan
    hoi amber...

ik heb vanmorgen voor de 4e dag wederom een dikke positieve ovulatietest getest terwijl mn hcg nu echt iniminimaal moet zijn.en nog steeds buikpijn aan de zijkanten van mijn onderbuik.
    ik ga nog heel even afwachten en anders ook een afspraak maken met de ha.

alvast bedankt dat je me op de hoogte houdt.
    wie weet stelt het allemaal nix voor.hoop ik.

liefs irisje

15. sancho

sancho Actief lid

13 apr 2006
    391
    0
    0
    Hey iris,

Nou ik heb hetzelfde als jij hoor. Rond mijn ei positievetest (echt vet) had ook slijm enzo. Nu ook al 6dagen pos ov test verschild van dag totdag maar allemaal even donker of donkerder dan de controle streep.

Snap er niks van.

Ben benieuwd wat het bij jou betekent

Liefs sancho

16. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Oostzaan
    hey sancho

heb je ook van die buikpijnen?
    ben zo bang dat het eitje misschien vastzit in de eileider ofzo.

17. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Oostzaan
    hoi sancho

heb jij ook van die buikpijnen ?

Ben zo bang dat er een ei misschien vastzit ofzo.

liefs irissie

18. sancho

sancho Actief lid

13 apr 2006
    391
    0
    0
    Heb ik wel gehad eerst paar dagen ongi gevoel en daarna wat kramp soms in mijn een lies. Verder ongi achtige pijn alleen niet echt erg en met vlagen. en met name smorgens.

Verder nergens last van geen gevoelige borsten ofzo.

Ik dacht ook eerst miss is mijn ei te groot ofzo. Maar dat lijkt me sterk.

Heb jij echt krampen dan? en in heel je buik of zijkanten?

liefs sancho

19. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Oostzaan
    hoihoi...

de pijn heb ik in de omgeving baarmoeder uitstralend naar de zijkanten, maar volgens mij wordt het alweer wat minder gelukkig. weinig krampen. moeite met stoelgang. verder lijken de klachten op jouw gewezen klachten.
    wacht nog wel ff af.

liefs irie x

20. sancho

sancho Actief lid

13 apr 2006
    391
    0
    0
    Ja idd .

Helaas zijn men ov testen nu op hihi. dus ga dan ook stoppen met testen. Ik wacht nog 8 dagen en ga dan een test doen (hcg)

Moet zeggen dat ik verder geen klachten meer heb behalve chagerijnig dan HEEL erg :oops: en met vlagen nog dat zeuren dan.

Ben benieuwd hoe het bij gaat lopen hou je me op de hoogte.

Veel liefs sancho :p

Deel Deze Pagina