Positieve hcg en lh test

Discussion in 'Miskraam' started by Iris, Oct 22, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Iris

Iris Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    2,371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    ja zal ik zeker doen meis.

grappig zo zijn er een aantal meiden die je blijft volgen en vaak op reageert doordat ze ook vaak jou reageren en die vaak in hetzelfde schuitje zitten. Daar ben jij er ook 1 van, dus daarom zal ik je zeker op de hoogte houden.

liefs irisje

2. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoi iris

je eitje kan niet vast zitten in de eileider hoor, daar is je eitje veel te mini voor. de pijn is bij mij ook soms heviger dan een andere keer.. dacht 1 keer echt dat ik een blindendarm onsteking had! zo heftig.. was toch mijn eitje!

3. Iris

Iris Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    2,371
    0
    0
    Oostzaan
    ohhh... ik dacht dat dat kon.ik denk, dat verklaard misschien die posi testen en de buikpijn.
    Dat scheelt weer een paar buitenbaarmoederlijke nachtmerries.

als deze pijn mijn ei was heb ik denk ik een ganzenei gelegd. ik heb dit nog nooit zó heftig gevoeld.Trouwens... vruchtbaar slijm is in geen velden of wegen te bekennen.

het zal wel gewoon nog met miskraam te maken hebben ofzo.

liefs irissie

4. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Sinds mijn miskraam (curettage) voelt mijn lichaam ook anders aan dan normaal. Ik kende mijn lijf, wist precies wat er gebeurde. Na de curettage heb ik een week lang geen druppel bloed verloren en nog geen krampje gehad. Werkelijk niets. Na een week kreeg ik opeens een bloeding, die erg leek op een menstruatie. De verloskundige vond het ook een beetje vreemd maar dacht niet dat ik al ongesteld kon zijn. Na anderhalve dag bloeden (helderrood) is het ineens gestopt. Sindsdien nauwelijks bloed verloren. Verder heb ik nog best veel buikpijn, scoor ik voortdurend zwanger op de zwangerschapstesten (terwijl ik veilig vrij omdat ik geen risico's wil nemen) en vruchtbaar op de ovulatietesten. Kortom, het voelt hartstikke onbetrouwbaar. Ik wil ontzettend graag weer ongesteld worden (dan weet ik dat de boel weer werkt en dat ik weer zwanger mag worden) en ik wil dat het HCG verdwijnt. Heb inmiddels de afspraak bij de huisarts staan. Vrijdagochtend ben ik de eerste!

5. Iris

Iris Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    2,371
    0
    0
    Oostzaan
    ja precies dat gevoel ken ik nou ook.

Jje wil gewoon dat je leven op dezelfde rolletjes loopt als daarvoor.

al die gekke dingen zoals blijvend positieve testen een ei die niet na 14 dagen komt maar een eigen leven gaat leiden. zoveel buikpijn, maakt je nog onzekerder dan je al was tijdens je zwangerschap. maarja geduld is een schone zaak . MAAR... die wordt wel erg op de proef gesteld.

vertel je vrijdag hoe het gegaan was bij de huisarts ?
    irissie x

6. Iris

Iris Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    2,371
    0
    0
    Oostzaan
    hoihoi...

vandaag dan eindelijk een bijna negatieve ovulatietest JIPPIE !
    nog nooit zo blij geweest om een negatieve test.

mijn conclusie; follikel was door verwarde cyclus ivm miskraam te groot geworden, kon moeilijk doorbreken. Vandaar steeds positieve lh testen en veeel buikpijn. heb nu ook pas een nat gevoel beneden.
    als ik over 14 dagen menstrueer( of niet...) klopt het,denk ik
    Bedankt voor het lieve meeleven.

groetjes iris

7. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Nou Irisje, miysterie opgelost! Op naar de NOD en dan dus geen bloed meer!

8. Iris

Iris Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    2,371
    0
    0
    Oostzaan
    Precies, me2 op naar de NOD.

Volgens mij jij ook over 14 dagen gezien je banner en klusze nog ff.

liefs irie

9. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    JA, wij nog ff klussen vanavond en denk ook morgen og overmorgen. Daarna weer gewoon voor de leuk!

10. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Hoi, ik zou nog terugkomen op mijn huisarts bezoek.

Op een aantal zaken kon hij niet echt antwoord geven. Het is toch een kwestie van geduld tot het HCG uit je lichaam verdwenen is. Wat wel een opluchting is, is dat ik helemaal niet hoef te wachten op een menstruatie, alvorens ik weer zwanger mag worden. Hij zei dat ik dat gewoon al mag en dat ik vooral niet te gespannen daarover moet doen. Hij zei: 'als je lichaam er nog niet klaar voor is, dan wordt je ook niet zwanger'.
    Ook zei hij dat als er een menstruatie geweest is, dat dan het HCG er uit moet zijn. Achteraf vind ik dit wat dubieus...is dit echt zo? Dat hoop ik maar, want dan hoef ik echt niet meer te testen, dan wacht ik gewoon af.

Verder was het toch wel erg fijn dat hij alles erg serieus nam en ook vriendelijk en begripvol was. Nam alle tijd en refereerde ook meteen aan het slechte nieuws. Dat scheelt toch..

Helaas geen antwoord op alle vragen, maar voor mij wel goed geweest.

Fijn weekend iedereen! Ik ben lekker een weekje weg, luieren in Frankrijk!

Amber

11. Iris

Iris Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    2,371
    0
    0
    Oostzaan
    hoihoi amber

je weet in ieder geval toch weer wat meer en dan ben je ook geruster.

ga lekker genieten dit weekend en wie weet
    wat daar allemaal uitkomt.

liefs iris

12. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    NA je menstruatie is je baarmoeder helemaal weer schoon als het goed is en kan er geen weefsel meer inzitten dat HCG afscheidt. Ik denk dat je huisarts dat daarom zegt. Ik vind het iig geen rare opmerking! Hoop dat F'rijk lekker was!

13. sancho

sancho Actief lid

Apr 13, 2006
    391
    0
    0
    Hey irisje,

Hoe is met jou nog klachten ... of pijntjes in je buik. Ben erg nieuwsgierig :oops:

Liefs sancho :p

14. Iris

Iris Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    2,371
    0
    0
    Oostzaan
    hey sancho,

nou... ik zal je zeggen,
    dat ik vandaag roze/bruinig/gelige afscheiding. Dat had ik ook toen ik zwanger was, 5 dagen na mijn eisprong.
    En een beetje steekjes.
    Maarja ik zou het een beetje onwaarschijnlijk vinden als ik nu zwanger zou zijn ivm deze laatste rommelige cyclus.

en hoe is het moet jou?

liefs iris

15. sancho

sancho Actief lid

Apr 13, 2006
    391
    0
    0
    Ja ppfff wat heb ik.....

Beetje zeuren onder in mijn buik. Soms wat gelige afscheiding soms wit.

Mijn tepels beginnen wat zeer te doen (als ik eraan zit) :oops:
    Soms voelt het alsof mijn borsten zeer gaan doen maar zet niet door ofzo .. beetje vaag hihi

Verder niks eigenlijk

veel liefs sancho

16. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Hoi meiden,

terug uit Frankrijk... Kan het iedereen aanraden, even he-le-maal afstand te nemen! Ik heb met pijn en moeite de ov-tests en zwangerschapstest thuis gelaten, zodat ik mezelf niet 'gek' kon maken. Bij terugkomst natuurlijk wel gecheckt: HCG weg en negatief op ovulatietest! Hoeraa! En netjes ongesteld geworden! Hoeraa...! Dat ik daar ooit over zou juichen...
    In ieder geval, ik heb het gevoel dat mijn lijf weer 'werkt' en dat het betrouwbaar is. Het ontzwangeren is gebeurd, nu weer op naar een volgende zwangerschap.
    Overigens, Iris, jij hebt toch ook je curettage op 11 oktober gehad? Net als ik. Ik ben precies 22 dagen na de curettage weer ongesteld geworden. Korte cyclus, maar dat vind ik geen probleem.

Iedereen veel sterkte en vooral goede moed voor de toekomst!

liefs, Amber

17. Iris

Iris Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    2,371
    0
    0
    Oostzaan
    hoi amber

fijn dat je het zo leuk hebt gehad.

mijn miskraam begon op 7 oktober en op 11 okt ben ik gecurriteerd. 24 oktober heb ik weer een eisprong gehad en de duivels nog niet gezien.

dus voor mij is het nog ff afwachten.

liefs irisje

Share This Page