Wij hebben over 8 weken een bruiloft en ik zoek al een tijdje naar gouden schoentjes voor allebei mn dochters maar kan nergens slagen behalve op Ali express ik durfde het steeds niet goed aan maar ik vraag me nu dus af kun je daar gewoon bestellen en word het dan geleverd op de verwachte levertijd die er bij staat of moet je rekening houden met langere levertijden? Iemand van jullie recente ervaring toevallig? Of tips waar ik anders kan slagen voor schoentjes
helaas niet de versiering voor feestje van mijn zoontje allemaal moeten annuleren en wat uiteindelijk aangekomen was is bijna 3 maand onderweg geweest en 4 dagen na het feestje toegekomen
Het leven in china komt heel langzaam weer op gang. Mocht het er over 7 weken niet zijn zal je toch wat anders moeten bedenken.
Alles komt weer op gang. Ik heb vanaf 20 februari spullen besteld en alles is inmiddels onderweg. Heeft wel even geduurd. Een pakketje is vandaag binnen gekomen. Die heb ik 2 weken besteld. Dus die was erg snel. Dus het ligt er een beetje aan wie het verstuurd en hoe het verstuurd wordt. Ik zou gewoon even contact zoeken met de verkoper.
Hier zijn de afgelopen dagen mijn bestellingen ook gewoon verstuurd, in China komt het idd wel weer op gang. Je weet alleen niet wat er de komende tijd in NL gaat gebeuren. Gaat alles op slot, tja dan zullen je goederen bij de douane kunnen blijven liggen of de postbode bezorgt even niet. Dus ja, lastig te zeggen, vooral als je ze voor een bepaalde periode nodig hebt. Kan niet uit je post halen of je eerder schoenen bij Ali hebt besteld, maar hou er rekening mee dat de maten bij ali anders zijn dan in NL, meestal valt het kleiner. Goed meten en bestellen via de maattabel is belangrijk.