Ik open dit omdat ik altijd wel wat extra pijnstilling heb liggen en nu ik lees dat er zelfs (op dit moment) zieke kindjes zijn die geen pcm hebben omdat de voorraad overal op was, wil ik best delen! Dus heb jij geen pijnstilling in huis en een ziek kind of ben je zelf ziek (of partner en ben je bereid op te halen in Amersfoort (verzenden mag ook maar dan heb je het pas dinsdag helaas). Laat het hier maar weten . En ik nodig andere uit om ook te delen
Goed idee. Ik heb net iemand 10 zetpillen 240mg aangeboden, maar misschien woont zij niet in de buurt. Ophalen kan in Bergen op Zoom
Ik zou als tip kleine buurtsupers willen geven, hier had de onze nog steeds paracetamol, wel minder keus dan anders, maar niet een leeg schap. Verder woon ik Zuid West Veluwe, ik heb niet een grote voorraad, maar een paar doosjes 240 mg zetpillen en een paar 500 mg en 1 van 120, dat was een foutje (misgegrepen). Ik heb ook normale tabletten, maar geen extra voorraad, dus dat zou dan gewoon om een strip gaan, niet een heel doosje dus (en ik heb zelf oorpijn, dus heb zelf ook nodig).
Je kan het ook nog goed kopen in Duitsland hoorde ik. Wij hebben vanmiddag op het schoolplein met wat moeders gewoon afgesproken dat wanneer iemand zoiets nodig heeft, we het gewoon delen.
Maar dan moet je er wel een beetje bij in de buurt wonen of de middelen hebben om daarheen te rijden . Maar misschien wil iemand van hier het daar wel kopen en opsturen
Dat is een goeie! Als de nood hoog is wil ik wel in Duitsland kijken of er nog wat is en eventueel opsturen
Wat ontzettend lief zeg! Ik heb ook wel altijd wat op voorraad. En mocht iemand uit mijn buurt erom verlegen zitten dan wil ik het best geven. Ik heb sinasspril, paracetamol altijd op voor voorraad.
Als de nood hoog is wil ik wel even kijken wat er hier nog in de schappen ligt aan gewone en kinderparacetamol etc. Wij hebben het zelf niet op voorraad maar kan het altijd halen en opsturen of brengen
Dit geldt voor mij ook. Kinderparacetamol zetpil 120 mg heb ik er maar een paar van. Dus mocht iemand in mijn buurt (achterhoek) de hoog nood hebben, mag je daar ook voor aankloppen. Zodat er de dag ofzo erna op iets meer gemak wat bijgehaald kan worden.
Hier is alles volop verkrijgbaar. Ik weet alleen niet hoelang het duurt (per post) tot het in Nederland aankomt, omdat ik buiten Europa woon.
https://www.deonlinedrogist.nl/paracetamol/ Hier kun je nog wat krijgen! Ook genoeg voorraad (nu) nog.
Dankjewel dames, ik kreeg vanmiddag op het werk de opdracht na het werk even kinderparacetamol te kopen. Woensdag heb ik nog een pakje gehaald, toen lag er nog zat! Maar doordat nu beide jongens ziek zijn zijn we er wel heel snel doorheen. En om drie uur waren alle schappen leeg. Alleen een pakje 120mg. Daar doen we het nu wel even mee hoor. En heb een hoestdrankje gehaald. Of het helpt weet ik niet. Maar lekker vonden ze het wel. Morgen gaan we op zoek en ik bestel vast wat voor als de rest van het gezin ook ziek wordt.
Jij woont volgens mij heeeel dicht bij mij ik heb nog 240mg zetpillen! Maar op stokhorst was nog genoeg (dit pakje komt trouwens van jumbo singel)