Positieve inleidingsverhalen

Discussion in 'De bevalling' started by Drieka, Mar 4, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Drieka

Drieka Niet meer actief

Oh ik hoop dat als ik maandagavond toch nog steeds maar 1 cm ontsluiting heb dat de ballonkatheter ook zijn werk gaat doen, in elk geval zo dat ik dinsdagochtend echt aan de weeën-opwekkers kan zodat ik hopelijk ergens dinsdag ga bevallen :D

2. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

Sep 27, 2014
    3,645
    1,251
    113
    randstad
    Vriendin van me kreeg met 35+4( zwangerschapsvergiftiging) ballon in de avond de volgende ochtend om 9 uur infuus en s nachts om half 1 bevallen. Klinkt best lang maar zij vond het wel prima gegaan en kijkt er dus positief op terug.

3. Drieka

Drieka Niet meer actief

Oh ja dat is ook tamelijk vroeg in de zwangerschap natuurlijk.
    Ik hoop ook dat de kleine wel binnen 24 uur wilt komen, dan ben ik al erg tevreden :D

4. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

Nov 28, 2011
    2,591
    655
    113
    Groningen
    Wil je even veel succes wensen vanavond en morgen!

5. Robynn

Robynn Fanatiek lid

Mar 18, 2014
    1,139
    0
    36
    Vraagje, is er bij jou geknipt of een scheur geweest?
    Omdat het zo snel ging bedoel ik..
    Ik heb ook de keuze om mij te laten inleiden,
    maar vind het toch best wel eng dat het zo snel kan gaan..

6. LynnLemon

LynnLemon Lid

Mar 9, 2015
    53
    0
    0
    Straatsburg, France
    Hallo,

Geen idee wat een ballonkatheder is... Ik heb zelf een pitocin tampon gekregen want was mijn water de nacht ervoor beginnen verliezen.
    Na 3 uur begon ik echt contracties te krijgen en hiermee is mijn baarmoedermond verdwenen in 14 uur. Vervolgens een oxytocine perfusie in de ader waardoor de contracties veel heviger werden. Mijn dochter is 6 uur later geboren met een beetje hulp van een vacuumcup (gelukkig weinig schade). Totaal 52 uur rondlopen, monitor en contracties uitblazen.
    Haar hartje bleef de hele tijd heel stabiel dus geen haast gehad :)
    Ben heel blij met het hele proces, je vergeet de tijd helemaal tijdens zo een bevalling. Gewoon concentreren op elke wee, rusten tussen, mobiel blijven.
    Ik heb een peridurale gehad want na 15 uur contracties had ik pas 5 cm ontsluiting en begon wat te ijlen. Het heeft met geholpen om uit te rusten zodat het persen mogelijk was. Maar volgende keer hoop ik op een natuurlijke bevalling, zo een ruggeprik is toch maar pijnlijk erna!

Momenteel denk je nog aan je eigen lichaam maar tijdens de bevalling hoop je eigelijk gewoon op een gezonde baby die lekker schreeuwt wanneer ze eindelijk op je borst ligt!

7. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

Sep 26, 2008
    1,442
    1
    38
    Hallo Drieka,

Ik heb zonet om 11.00 een ballonkatheter gekregen. Ik ben erg benieuwd! Hoe gaat het nu met jou?

Groetjes

8. Jingle

Jingle Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    1,200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Hoe is het Drieka? Ben benieuwd of de kleine uk er al is?

9. brownielover

brownielover VIP lid

Mar 9, 2009
    8,148
    3,026
    113
    Nederland
    Succes met je bevalling!:)

Ik ben ook ingeleid. Om 7u smorgens in het ziekenhuis. Eerst vliezen gebroken, toen kwamen de weeën al gauw. Rond 11en een pompje gevraagd voor de pijn, hield de been en rug weeën niet meer. Om 13.08 is dochter geboren na een kwartier persen. Wel met knip. Al met al nog geen 6uur geduurd. Succes hopelijk loopt het vlot!!

Share This Page