@moedertjev: wat balen dat je test nu negatief is, terwijl het streepje eerst toch wel duidelijk was... Misschien morgen nog een testje wagen?
Ik zal me er maar bijvoegen, ik had eerst een licht streepje dit voor mijn nod en nu 4 dagen na de nod slaat alles omo wit uit! geen ongi geen krampe word hier zoo moe van!
heb net ook een test van kruidvat gekocht (en gelijk maar gedaan, beetje ongeduldig haha) kwam ook een streep, maar ver buiten de aflees tijd. is dus toch gewoon negatief helaas (wel raar met dat scheve lijntje) heb even een foto gemaakt...
Ik zie wel echt een streepje.. Mijn eerste test zag er niet anders uit, maar dat was wel 4 dagen voor NOD.
mja ik blijf erg voorzichtig met late streepjes al vind ik het wel een verschil of 't een minuut of een uur later was bij een minuut of 2 na afleestijd is het wat anders
Ja heel vreemd, morge ga ik weer teste maar nu met een anderw van testjezelf.nu miss dat t helpt 'zal wel tusse me oren zitte´
@ Beckje ik wil je niet ontmoedigen. maar k had vanochtend ook zo'n vaag streepje met het blote oog wel te zien om de foto moeilijk traceerbaar. Alleen werd ik vanmiddag ongesteld.. zwaar vervelend dus.. Nou hoeft dat in jou geval toch niet zo te zijn, maar dacht deel het wel even met je. Bij mij kwam het best als een klap want dacht echt een streepje gezien te hebben. Ik ga voor je duimen!! Liefs
zoals ik al zei zie ik hem gewoon als negatief hopelijk heb ik over paar dagen wel een normale streep voor de rest hoop ik hetzelfde natuurlijk