ok, ivm mijn pco en lange onregelmatige cyclussen kan je zeggen dat ovulatietesten niet helemaal betrouwbaar zijn omdat ik altijd wat lh in mijn urine heb, maar na jarenlang testen beschouw ik mezelf als redelijk ervaren. tot nu toe altijd met de sensitesten mijn eisprong kunnen opsporen (zonder en met clomid): ik heb altijd een licht streepje, maar bij lh piek duidelijk een donkere test. omdat de zwanger en kids testen goedkoper zijn heb ik deze eens besteld. deze zijn wat gevoeliger dus de streep is iets donkerder dan bij die van sensitest maar wel duidelijk lichte streepjes. afgelopen weekend dacht ik al dat mijn lh-piek er aan kwam omdat de streep donkerder werd, maar volgens de sensitest was dit niet het geval. nu gisteren: zwanger en kids test was duidelijk donker (test even donker als controle), en (met dezelfde urine) die van sensitest was gewoon heel licht, alsof er niets aan de hand is!! nu ben ik niet zeker van een regelmatige cyclus dus ik hoop vooral mijn ei te vinden, maar kan goed zijn dattie niet komt. dus dat maakt het nog wat onvoorspelbaarder... hoe moet ik dit nu weer interpreteren? mensen bekend met vals positieve testen van zwanger en kids?
Nee altijd tevreden geweest over de z&k ... Maar misschien kan de test nog knallender? Want even donker kan maar ik had soms zo'n knaller dat de t streep nog 3x duidelijker was dan de c streep
gisteravond was die weer heel licht, dus kreeg het idee dat als er een lh-piek is, die gister zou moeten zijn geweest. scheelt het veel bij jou hoe geconcentreerd je urine is? dat de testen daardoor heel sterk verschillen?
Ja ik gebruikte een soort altijd en deed de test met mijn Tweede plasje van de dag elke dag... Dus echt na 3 uur niet geplast en gedronken te hebben. Dat is wel belangrijk. Ik denk wel dat als je 2 soorten gebruikt het handig is als je dezelfde urine gebruikt ... Heb je geen foto van je testen?
ah ok, bij die van sensitest leek het niet zo heel veel uit te maken welk plasje (mooi woord ervoor ) ik gebruikte. ik ga proberen even foto te plaatsen
Je weet mijn mening meis.😊 Ik ben pro zwanger en kids! Ben benieuwd naar je volgende test of deze nog donkerder wordt...
doortesten doe ik uiteraard! en ik vond het ook nog niet echt een knaller, maar verwacht die dan wel vandaag zeg maar haha maar wel heel raar dat hij vannacht weer heel licht was, en die van sensitest dan ook... hmm ik ga zo weer testen!
Ik zou gewoon even doortesten nu, komt er niks meer deze week zal je ei idd al geweest zijn. Maat het kan net zo goed zijn dat je opeens morgen een knaller hebt
Jullie geven me in elk geval hoop dat er een ei is/komt! Bedankt Ik kan gewoon niet geloven dat mijn vertrouwde sensitest ineens niet meer een piek opspeurt.. Heb net al even gekeken naar de houdbaarheidsdatum (mrt2014) Mochten er nog meer meelezers zijn met ideeen hoor ik ze graag!
volgens mij worden de testen het toch nog met elkaar eens! onderste twee heb ik net gedaan (met groene van z&k, 1-na-onderste van sensitest. Z&k is gewoon iets gevoeliger, vandaar de eerdere streepjes. hij zal misschien nog wel duidelijker worden vanavond/morgen vermoed ik.. nou, bedankt voor het meeturen!