(volledige) sondevoeding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tantan, 18 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Dag dames!

Ben momenteel 20 weken zwanger van een tweeling en heb nu 4,5 week volledige sondevoeding. Ben met 13, 14 en 16 weken opgenomen geweest in het ZH wegens uitdroging en ondervoeding. Bij de laatste opname hebben ze besloten om mij een neussonde te geven met volledige sondevoeding. Dankzij de 2500 kcal per 24 uur val ik niet meer af (was 11 kilo afgevallen). Helaas blijf ik wel de hele dag misselijk, maar spuug ik nu alleen 's ochtends ipv de godganse dag.

Bij mijn vorige zwangerschappen heb ik de volledige 41 weken gespuugd. Maar dat was alleen 's ochtends zodat ik de rest van de dag gewoon kon eten en zodoende aan mijn voedingsstoffen kwam. Maar nu heb ik er twee in mijn buik dus vandaar dat het nu heftiger is.

Mijn gyn en diëtiste verwachten dat ik nog wel even aan de sonde blijf, omdat ik blijf spugen en misselijk blijf. Ook kom ik niet aan, wat de diëtiste wel verwacht.

Zijn hier meer dames die een sonde hebben (gehad) en voor hoe lang? Wat waren jullie ervaringen hiermee?

2. Username

Username Niet meer actief

Geen ervaring. Maar wat heftig! Dus wil je veel sterkte wensen.

Deel Deze Pagina